בראבו bravo פרס החדשנות זוכי 2021



טובי המוחות עומלים במשך השנים להמצאת מוצרים חדישים, יעילים כאלו שלא ניתן למצוא בשוק הצרכנות. מידי שנה נערכים סקרי צרכנות גדולים בהם נבחרים המוצרים החדשניים ופורצי הדרך של השנה.
המוצרים נבחרים בקפידה על ידי מחקר צרכנים מעמיק ואיכותי ובסיומו מוענקים פרסי חדשות למוצרים ולשירותים החדשים , שהצרכנים אהבו וממליצים עליהם.

בחגיגה בסינמה סיטי גלילות בראבו הציגה בפנינו את הזוכים לשנת 2021 כאשר הינם בחירה בשיטה הגונה, שקופה ופשוטה.
קשקשת ברשת הלכה לנסות חלק מהמוצרים שקיבלה וחזרה לספר לכם על החידושים והמוצרים שהיא במיוחד אהבה.
חלוקת הפרסים של "בראבו" מחולקת לפי קטגוריות, חברת "בראבו" ישראל מעניקה פרסים למוצרים ולשירותים לאחר תהליך מקיף ומחקר צרכנים של מכון המחקר הבינלאומי קנטאר, בקרב יותר מ-3000 ישראלים.


מוצרים לבית:
ניירות אפיה הנמל: אין ספק שהנמל נכנסו אלי למטבח והבינו בדיוק את הצורך האישי שלי. במקום לגזור נייר אפיה שתתאים בדיוק לתבנית אינגלייש קייק או לתבנית עגולה. הנמל במוצר חדשני עם
ניירות אפייה ידידותיים לסביבה שכבר מותאמים לתבנית. פשוט לאפות – בלי לגזור ובלי להסתבך.
פתרון מושלם לאופים ולמבשלים.

ניירות אפיה הנמל

שקיות זיפלוק רב שימושיות בעלות סגירה כפולה:
טריות המזון בהחלט קשה לשמר לאחר הפתיחה. לא מעט ילדיי פותחים את החטיף ולא מסיימים . מוצר מדהים קל ונוח. מעולה לכריכים ולמוצרי מזון ורב שימושי. בזכות פס הסגירה יש אטימה מושלמת והאוכל שומר על הטריות.

שקיות זיפלוק


ג'ל לכביסה של בדין 
זהירות- התמכרות לריח!! ג'ל הכביסה בניחוחות בדין להסרת כתמים ביעילות ועדין לסיבי הבגד ולצבעי הבגד. מותג אהוב עם מבחר ריחות מדהימים.
הכביסה לאחר השימוש יוצאת נקיה עם ניחוח נעים ורוך.

בדין

בריאות ילדים ותינוקות:
Gummies של אלטמן - גם ויטמינים, גם טעימים
לקיחת תוספים גם לנו כמבוגרים לעיתים הינה תהליך מהנה. טעמים שונים ומגוונים העיקר הבריאות ככה אומרים. מידי פעם הייתי לוקחת מילדיי מעט ויטמינים גומי וצוחקת למה לנו אין? כנראה אלטמן שמעו אותי ולראשונה בישראל , סדרת גאמיס של אלטמן מציעה ויטמינים ומינרלים למבוגרים בצורת סוכריות גומי טעימות וללא תוספת סוכר, הודות לפיתוח פטנט ייחודי על בסיס סיבים תזונתיים. עם תו friendly vegan הוויטמינים החדשניים מתאימים גם לטבעונים.
בהחלט רעיון מושלם בטעם מפנק.

Gummies של אלטמן

סדרת "פינוק לילדים"
פינוק המותג שכולנו אוהבים השנה השיק את "פינוק לילדים". הנוסחה המשופרת מותאמת במיוחד לילדים ומכילה מרכיבי לחות, תמצית רוזמרין וויטמינים, עדינה לעור ולעיניים, ללא צבעים מלאכותיים וללא פראבנים.
סדרה מדהימה עם ניחוחות מופלאים כאלו שכל הילדים אוהבים.

פינוק

תחום המזון
גרגרי חומוס של יכין להכנת חומוס ביתי
כמה פעמים התחשק לכם חומוס טרי מפנק? זוכרת את ימי הקורונה הכל סגור וחברה סיפרה לי על המוצר. 2 דקות עבודה מרוקנים לבלנדר מתבלים לפי הטעם, מוסיפים מעט טחינה ומקבלים חומוס טרי, עשיר עם מרקם חלק ומפנק.  מספר פעמים גם בישלתי עם תבלינים וקיבלתי חומוס חם כתוספת מעל. בהחלט מוצר מפנק וגאוני! מוצר שחוסך זמן במקום להשרות את הגרגירים למשך הלילה יש לנו חומוס ביתי במספר דקות עבודה.


גרגירי חומוס

סדרת בריסטה של תנובה אלטרנטיב תנובה Alternative
בשעות הבוקר אני מחכה לכוס קפה שלי, כזה שלא יעשה לי רגישות בבטן. ביקור בבית מלון הכינו לי קפה סויה כזה שבהחלט מפנק ופעם ראשונה נהנתי מקפה איכותי וטוב. תנובה מציעה סדרת משקאות מיוחדים לקפה - סדרת BARISTA הכוללת משקה שיבולת שועל, משקה סויה ללא תוספת סוכר ומשקה שקדים ללא תוספת סוכר, שהותאמו במיוחד לצריכה בקפה.
הקפה יוצא מפנק ומכיוון שיש לי רגישות לחלב פרה זה תחליף ראוי ומשובח ביותר.
 
סדרת בריסטה

יופלה יוגורט לשתייה עם קשית On The Go
הנסיך שלי אוהב יוגורט , בקיץ אנחנו מבלים לא מעט בבריכה לכן יופלה לשתייה הוא מוצר נוח ביותר, ללא היסחבות עם כפית ובנוחות מקסימלית. מדובר ביוגורט שמגיע בכוס עם קשית מתקפלת, שאותה נועצים במכסה המתכתי ולוגמים, או בבית או בדרך.

יופלה יוגורט


סדרת משקאות חלב עם שוקולד של יולו
מתקתק ומפנק, בטעם נפלא עם בקבוק נוח לשימוש. חווית טעם מהנה של שוקו אמיתי בטעמי שוקולד קלאסי ושוקולד מריר.
הילדים שלי מכורים לטעם הנפלא בימי בית הספר לקחו לדרך ובתקופות טיולים לנסיעה . מפנק וטעים.

יולו

לחם אנג'ל בסגנון אמריקה
"אמא איזה לחם טעים" ככה אמרה הנסיכה שלי. פרוסות עבות, גדולות, רכות וטעימות ביותר. אווריריות ומתקתקות ובעיקר נוחות להכנת כריכים, טוסטים ביצה בקן, פרנץ' טוסט ואפילו "לניגוב".
מאפית אנג'ל שוב פעם מפתיעה עם לחם עסיסי כמו באמריקה בטעם נפלא ומפנק.

לחם אנג'ל 


אוריאו - כל נסיעה לסופר אם יש משהו מפנק שהילדים שלי אוהבים זה בהחלט אוריאו. אוראו קראנצ'י בייטס, עוגיות סנדוויץ' שוקולד במילוי קרם וניל. טעימות מפנקות ובכנות? קשה להפסיק לנשנש.

אוריאו

מסטיק Airwaves - בטעמי מלון-מנטה ודובדבן-מנטה
כסובלת מבעיות בנשימה המסטיק הוא בהחלט קרש הצלה. מסטיק Airwaves בטעם ייחודי וחזק המתפרץ בעת הלעיסה, השיק השנה שני טעמים חדשים מרעננים במיוחד המעניקים תחושת רעננות בפה ולמעשה כמעט בכל הגוף. הטעמים חזקים ובהחלט מתאים למי שצריך ורוצה אוויר .

מסטיק airwaves


נקניקיות דליקטיב של טירת צבי
סדרת הפרימיום של "דליקטיב" כוללת נקניקיות במרקם מענג לחיך ובתיבול עדין וארומתי, שניתן להכין בתנור, בטיגון ובגריל.
איכות זה פה לכל אוהבי נקניקיות אבל מרכיבים איכותיים ומזינים.


בתחום הטיפוח והביוטי התנסיתי ב 2 מוצרים
שפתוני SELFIE FULL COLOR LIPSTICK של GA-DE- 
מותג ותיק שכולם אוהבים. התנסיתי בגוון 866 שפתון עשיר בלחות בגוון עשיר ועמוק
, הוא מחליק על השפתיים ומעניק להם גוון עם ברק טבעי. מכיל שמן ארגן, המזין את השפתיים בלחות ומבטיח מריחה נוחה וחלקה.הנוסחה הייחודית משלבת ריכוז גבוה של פיגמנטים עם פולימרים מבריקים לכיסוי מלא, אחיד ומואר. אישית אני אוהבת לשלב מספר גוונים והתוצאה מדהימה.

אודם GADE
מסקרה במבי של L'ORÉAL PARIS
קל להתאהב בה מעניקה מראה מושלם!  מסקרה למראה ריסים מלאים ומאורכים, עם מברשת רחבה ונותנת מראה עוצמתי לעיניים.
היא מדגישה כל ריס וריס זה בהחלט הייחודיות שלה. מושכים מבסיס הריסים ומקבלים מראה מושלם.

מסקרה

זוכים נוספים בהם טרם התנסיתי

שירותים ואפליקציות
ביטוח הבריאות של מגדל
עם תור לרופא מומחה בתוך שלושה ימים מגדל הוסיפה לכיסויי הבריאות שלה את האפשרות לקבוע תור מהיר לרופא מומחה בתוך 3 ימי עסקים בלבד)!( מרשימה רחבה מאוד של תחומי התמחות ובפריסה ארצית

תשלום בנייד באפליקציית max
לקוחות max יכולים להתקדם לתשלום בנייד. פשוט מגיעים, מניחים את הנייד ונהנים מכל היתרונות של כרטיס האשראי, בלי לגעת ובלי להקליד קוד סודי. והארנק? אפשר לשכוח אותו בבית.

"משכנתה פנסיונית"
של בנק מזרחי-טפחות אם יצאתם לפנסיה וההכנסה החודשית כבר לא מספיקה, מזרחי-טפחות מאפשר לכם לקבל הלוואה חד פעמית או תוספת חודשית להכנסה שלכם, כנגד שעבוד הנכס שלכם תוך שמירה על הבעלות עליו. כך תוכלו להמשיך לשמור על רמת החיים שאליה הורגלתם, לעזור לילדים אם צריך, לממן הוצאה חד פעמית או מעבר לדיור מוגן.

מוצרים לבית
מגירות למטבח מבית דומיסיל 
הדור הבא של מגירות המטבח. למגירות נסיעה חלקה ושקטה, הן נושאות עד 56 ק"ג, ומגיעות עם 56 שנות אחריות, שירות בבית הלקוח ועוד.

מקררי 4 דלתות של Haier מבית ניופאן 
Haier מציע מקרר 4 דלתות עם יתרונות רבים, וביניהם: ווילון האוויר המונע כניסת חום בזמן פתיחת הדלתות, מסננים המונעים הצטברות בקטריות וריח רע ומולטי תא היכול לשמש כמקפיא או כמקרר בהתאם לצורך.

סדרת תנורי אלקטרולוקס 
INTUIT בנפח ענק תנורי אלקטרולוקס עם מערכת טורבו SurroundCook יאפשרו לכם לבשל ולאפות עם מספר תבניות בו-זמנית. לתנורים תא אפייה ענק בנפח של 15 ליטר, הגדול ב-%22 מתא אפייה סטנדרטי, וניתן לבחור תוספת אדים, חיישן Probe Food לבישול מדויק, מגוון תוכניות אוטומטיות ועוד.

מזגן Supreme בטכנולוגיית AIRCARE של תדיראן 
כשכולנו היינו יותר בבית, עלה הצורך לנקות ולחטא את האוויר יותר. בדיוק בשל כך השיקה תדיראן סדרת מזגנים חדשנית עם טכנולוגיית Care Air ,שקוטלת חיידקים ובקטריות, מנטרלים ריחות ומטהרת את האוויר.

בריאות, ילדים ותינוקות
עגלות תינוק bee bugaboo
לא פשוט לגדל תינוקות, אבל להסיע אותם דווקא כן. עגלת תינוק סטייליסטית, קלה לקיפול ולפתיחה ביד אחת וללא מאמץ, עם עיצוב קומפקטי וגלגלים משופרים לנסיעה קלה, נוחה וללא קפיצות.
 
אין ספק שבראבו איתרה עבורנו הצרכנים ואיגדה את המוצרים החדשנים שקהל הצרכנים בחר כאות הוקרה והערכה.  
ניכר שיש שיפור רב וחידוש מוצרים קיימים במודל מותאם יותר לצרכי הלקוח.


בראבו לבראבו על שקיפות, אמינות והגינות בבחירת המוצרים הטובים ביותר.
לרשימת כל זוכי פרס 2021 כנסו לאתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox