טליה דגן - שיקום עור הפנים שלך


עור הפנים שלנו עובר תהפוכות עם השנים , התבגרות, לחצי השיגרה, השמש הקופחת, הם רק חלק קטן מגורמי ההשפעה. טיפול נכון וטיפוח העור יכול לשמור על מראה עור ובריאותו לאורך השנים.

הגעתי לטיפול פנים בקליניקה מרשימה ואינטימית הממוקמת בעלית הגג ברחובות. קליניקה עשירה במיטב המוצרים והמכשור בטכנולוגיה המתקדמת, עם פינת ישיבה נעימה ומטבח קטן. טליה דגן מיד מציעה כוס קפה וכבר התיישבנו לשיחת הכרות.



טליה דגן בעלת המרכז ROOF TOP היא מטפלת מקצועית, מגוונת ובעלת יכולות רבות. בוגרת קולג' בארה"ב יפני Yamano college בתחום האסתטיקה ,קוסמטולוגית מפתחת שיטות עבודה לטיפולי פנים וגוף, מפתחת את שיטת הzone כל אזור בפנים מותאם לפי המצב שלו וגם מציעה טיפולים המשלבים בין גוף-נפש ורוח (מטפלת תטא הילינג ) . מפגש טיפולי אצלה הוא חוויה מיוחדת ושונה.

טליה דגן

את במתח? היא שואלת אותי. עור הפנים שלך מדבר אלי. כל חלק בפניך מספרות לי סיפור, לכן אני אוהבת לדייק את הטיפול ולהכיר את האדם לפני.הנשמה שלה קורנת והיא מתחילה לדייק עבורי את הטיפול הנכון תוך כדי התאמה לאורח החיים שלי בימי הקיץ החמים.
לרגע שכחתי לאן הגעתי היא הרבה יותר ממטפלת לעור הפנים היא מביטה עמוק לנשמה ורואה את החלק השלם. היא נעימה, מקצועית ומשרה אווירה של רוגע כאילו אנחנו מכירות שנים.



כיסוי שיער חד פעמי, סטרפלס ונשכבת מיד על המיטה תוך התמסרות מלאה לידיה.
מודה אני עשיתי מאות טיפולי פנים בחיי אבל הפעם הופתעתי מהגישה השונה ומהרצון למצוא פתרון לבעיות בעור פניי כמו כהויות סביב העיניים שנוצרו אחרי הלידה, נימי דם, שומן עור ופחות לעסוק בניקוי פנים ויופי.
תוך חלוקת עור הפנים לצרכיו סיפרה לי טליה שחלק מהטיפולים הם שיטות שהיא פיתחה.
טליה העניקה לעור הפנים שלי טיפול ייסודי ועמוק של ניקוי וחידוש התאים, טישטוש הקמטים באזור המצח, מתיחה קלה לאזור העיניים ועוד'.



התחלנו בניקוי פנים עם סבון המכיל חומצות עם גרגירים מיקרוסקופים על מנת לפתוח את העור,.
עברנו למכשיר כסונר החודר עמוק לעור ומנקה את התעלות הקטנות והנקבוביות מה שהסבון לא מצליח לנקות.
לאחר מכן הונחו בפני משקפים נגד קרינה ועברנו לטיפול עם לייזר המעניק תחושה של פולסים מעט חמים המזרימים את הדם והחמצן של עור הפנים. טליה התאימה את התוכנית המתאימה עבורי ויצאנו לדרך. 

איך אמרנו ? כל אזור מקבל את היחס שלו כעת עברנו למצח עם מחט בטיפול מיקרונידלינג החודרת לקמטים בעדינות רבה טליה עברה קמט קמט באזור המצח, תחושה של דקירות עדינות ללא כאב ולסיום שפשוף עור הפנים עם פילינג והחדרת חומצות כגון אלפא, רטין A ,אומגה 3 ו 9.
אם זה לא מספיק טליה פינקה אותי בצבע לגבות ובנוסף מדבקה מתחת לעיניים למתיחה קלה.



הטיפול לא הכאיב לי כלל, לאורך כל הטיפול טליה היתה קשובה ושאלה איך אני מרגישה ואם יש משהו מציק. חשתי רוגע ושלווה מנותקת לחלוטין מהמולת החיים. החומרים בהם השתמשה טליה הינם איכותיים בעלי השפעה חזקה.
קיבלתי הנחיות כבר לפני הטיפול להימנע מחשיפה ומשטיפת הפנים במים כ 24 שעות לאחר הטיפול. כמו כן, הוסבר לי כי העור ישאר אדמומי לזמן קצר ואחוש עקצוצים קלים אמרה וצדקה.

קמתי ממיטת הטיפולים עם חיוך ענק מתוך ידיעה שאקבל מענה לבעיות המטרידות אותי זה שנים.
לפני שהלכתי ציידה אותי טליה בסרום שהיא המציאה בעצמה עם אצה גרסילריה, שמן ורדים ועוד' תוך מתן הסבר שהסרום מכיל רכיבים שמחוללים פלאים לאור הפנים וסופחים רעלים.



אלו טיפולים ניתן למצוא בקליניקה?
הצערת העור והעלמת סימני גיל, טיפולי פנים ללא הזרקה (תחליף לבוטוקס), טיפול באקנה ופצעי בגרות, טיפולי פנים ייחודיים, הסרת שיער טיפול בכתמים ופיגמנטציה, הרמת עפעפיים, טיפולי זוהר לאירועים בדגש על חבילות מיוחדות לכלות ביום חתונתן הכוללות סטיילינג אישי, איפור ועיצוב שיער מקצועי. טיפולי ספא עיסוי רקמות עמוק/שוודי ושיאצו גוף נפש.
ניתן להשיג מוצרי טיפוח ממיטב החברות ובנוסף ליין מוצרים ייחודים שהיא מפתחת.
הטיפולים משולבים בשיטות טיפול ייחודיות.


צביעת גבות ומדבקות לעיניים

אין ספק שטיפול פנים אצל טליה אינו רק טיפול פנים. אלא שימוש בידע נרחב שצברה לאורך 20 שנים ובמומחיות רבה לשלב טכניקות שונות עם המכשור המתקדם ביותר. טליה תוך כישרון רב והקשבה לצרכי המטופל מעניקה חוויה שונה, איכותית ואישית.

יומיים לאחר הטיפול

אל תתפשרו וקבלו את הטוב ביותר לעור הפנים שלכם!!!




מידע:
כתובת קליניקה: גורדון 14 דירה 9, רחובות
כניסה לאתר 
טלפון ליצירת קשר : 052-2597954


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox