טרנדים ומגמות בעיצוב שיער לגברים

 


קרדיט צילום יחסי ציבור דייסון

טרנדים ומגמות בעיצוב שיער לגברים
צוות מדעני השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות לסטיילינג לשיער גברים

מבחינה פיזיולוגית, אין ממש הבדל בין שיער של גברים ונשים. עם זאת יש הבדל ברור בסגנונות השיער שגברים ונשים מאמצים לעצמם.

הגברים של 2021 מודעים לעצמם ומקפידים על שגרת טיפוח ועיצוב של השיער שלהם, אבל ברגע שהשיער שלהם מתחיל להתארך ולהסתלסל הם ממהרים לקצר את השיער כדי להימנע מטעויות סטיילינג.

לכן, גברים צריכים לבחור את מוצר הסטיילינג הטוב ביותר עבורם כי סטיילינג נכון וטרנדי יביא למראה השיער הרצוי שהם תמיד חלמו עליו..

ואם כבר דיברנו על סטיילינג, מייבש השיער פורץ הדרךDyson Supersonic‎ , הוא מוצר ששווה להתמכר אליו. ייבוש נכון הוא כזה שמעניק את התוצאות הכי מקצועיות ורצויות מבלי לפגוע בבריאות השיער. מייבש השיער פורץ הדרךDyson Supersonic‎ , כולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. הוא מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן על השיער מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער, כאשר האביזרים הנלווים שלו המתאימים לסוגי שיער שונים ועוזרים בתהליך סטיילינג של תסרוקות מגוונות.

אז גם כשמדובר בגברים, שמירה על בריאות השיער בקיץ ובכלל הנה הכרחית ואם אפשר לצרף לזה גם סטיילינג מהמם כמו של מיטב שחקני הקולנוע אז מה צריך יותר מזה? לצורך כך צוות מדעני השיער של דייסון מעניקים טיפים והמלצות שיסייעו בהשגת המראה הרצוי באמצעות מייבש השיער Dyson Supersonic :

לשיער חלק: זרבובית ההחלקה יוצרת זרימת אוויר חלקה יותר לגימור חלק יותר, אשר יכול להשיג מראה דומה לשחקן הנרי גולדינג.

לשיער גלי ומתולתל: לגברים עם סוג שיער שדומה לשחקן קיט הרינגטון, אביזר המפזר מדמה ייבוש טבעי, מה שעוזר בהפחתת קרזול ועיצוב מדויק של תלתלים וגלים.

לשיער coily: אם יש לך שיער כמו נהג F1 לואיס המילטון או השחקן ג'יידן סמית', מברשת השיניים הרחבה הינה האביזר שיכול לשפר את התנועה הטבעית של השיער שלך.

ומה לגבי מגמות השיער הגברי ל 2021:
נראה כי הפופולריות של שיער ארוך יותר נמצאת בעלייה, היות וכולנו חזרנו למראה "הטבעי" בעקבות הקורונה והסגרים. משמעות הדבר היא כי יש יותר תנועה בשיער ובכך גם התלתלים והסלסולים נמצאים במגמת עלייה.

ועוד מס' טיפים לעיצוב:
· ניתן לשפר את איכות השיער בצורה פשוטה על ידי שימוש נכון בשמפו ומרכך לפי סוג שיער. תהליך החפיפה הוא שגרה הנחשבת בסיסית לבריאות השיער אבל יש גברים שמתעלמים מכך ומשתמשים בשמפו 2 in1 או בתחליב רחצה שעשוי להיות קשה מדי עבור שיער וקרקפות.

· טיפ חשוב נוסף מתייחס לייבוש השיער. גברים נוטים להיות נמרצים מאוד בעת ייבוש השיער שלהם עם מגבת, מה שעלול לגרות לנזק מכיוון שייבוש אגרסיבי מדי מותח את קווצות השיער ומחליש אותן עד לנקודת שבירה. מומלץ להשתמש ביד קלה יותר וממש ללטף את השיער עם המגבת בעת הייבוש כבדי למנוע שבירה.

· כשמעצבים את השיער צריך טיפה של חום, עם זאת חום גבוה מידי עלול לפגוע בשיער. לכן חשוב להשתמש במכשיר עם בקרת החום, השומר על בריאות השיער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox