רשת אופטימקס נחתה זה עתה ברמת גן עם מבחר ענק של משקפי שמש ומשקפי ראייה לרגל הפתיחה החגיגית - כל משקפי השמש ב50% הנחה , כולל כל דגמי 2021 !




איזה טיפוס אותם? מרובעים? עגולים? או אולי מנומרים? מסגרת דקה או אולי עבה? מיטב מותגי האופנה מתאמצים לחדש את הדגמים מידי עונה , על מנת שאנחנו הלקוחות נרגיש מעודכנים בטרנדים הכי חדישים.
משקפי השמש הם כבר הרבה מסתם אביזר אופנה, מעבר לפן האופנתי הם בעלי חשיבות בריאותית עצומה בהגנה על העיניים.



לאור ההצלחה בסניף נתניה נפתח סניף חדש של אופטימקס ברמת גן וקפצתי להתרשם ממבחר משקפי השמש ומשקפי הראיה ומסגרות בחנות. להסתנוור מהיופי ומההיצע של מבחר מותגים בינלאומיים חדשנים כגון: RAY- BAN, TOM FORD, VOUGE ,DOLCE&GABBANA , MARC JACOBS, JIMMY CHOO , MYKITA ,L.G.R ועוד ..וכל זאת במבצע 50% לרגל הפתיחה כולל דגמי 2021.

רומי עם משקפי שמש מרשת אופטימקס

הגעתי לחנות בליווי רומי בכורתי שנהנתה מחווית המדידה מתוך מבחר ענק של מותגים.
החנות ממוקמת במרכז שכונה ומעניקה תחושה נעימה ומשפחתית. שרית מנהלת החנות בעלת ניסיון עשיר וידע נרחב בתחום המשקפיים . האופטומטריסטית טלי היתה עסוקה בלתת שירות לאדם נחמד שהגיע לבדיקות עיניים והתאמת משקפיים.
יהודה הבעלים כבר 20 שנה בתחום המשקפיים המוטו שלו "מקצועיות ושירותיות מעל הכל " לכן כל עובדות החנות בעלי ידע נרחב, צוות אופטיקאים מוסמכים ובעלי ניסיון רב. החנות מעוצבת בקו נקי ליצירת תחושה של ניקיון ואסתטיות.






הקיץ הישראלי והקרינה המסוכנת מחייבים כל אחד ואחת מאיתנו להרכיב משקפי שמש להגנה על העיניים.
משקפי שמש קונים ברשת מורשית שעומדת מאחורי המוצרים שלה ומציעה ללקוחותיה מבחר ענק המשלב איכות עם עיצוב.
כולנו היינו רוצים לראות את העולם בורוד אבל חשוב לדעת כי משקפי שמש איכותיים עוזרים להוריד את עוצמת העור לרמה בה העין מתפקדת בנוחות יותר ומסננות את הקרינות המזיקות לעין. ובכך מונעות נזקים כגון: כוויות בקרנית, קטרקט בעדשה וגידולים בעפעפיים.


באופטימקס ניתן למצוא מבחר ענק של מותגים כך שכל פאשניסט יכול למצוא לעצמו את הדגם המתאים עבורו, החל ממבחר ענק וצבעים מרהיבים של מסגרות ועד למבחר ענק של עדשות מגע רגילות ומולטיפטקליות.
במקום ניתן לערוך איבחון עם המיכשור המתקדם ביותר פרופוטר דיגיטלי במגוון רחב של לקויות ראייה כמו: בעיות ראייה אצל ילדים ( פזילה, מיקוד ), בעיות בקרנית, מולטיפוקל ומעבדה חדשנית ליצור עדשות ( כולל עדשות ששומרות על מבנה הקרנית ומונעות עלייה במספר ) .לכן, רכשו את המשקפיים בחנויות אופטיקה מקצועיות. בה יש מומחים , אופטיקאים מדופלמים ומוצרים עם תוי תקן איכותיים, ובכך יעניקו לכם את ההגנה המירבית.

מוזמנים להתרשם ממבחר עצום של משקפיים לכל בני המשפחה ולהנות מהנחות לרגל הפתיחה
משקפי שמש מותגים ב 50% הנחה ומסגרות ראייה ב 30% הנחה.




 

מידע: 

'אופטימקס', רח' הרצוג 21, נתניה טל. 09-8828880. 

רח שפירא 18, רמת גן 077-805-0575

כניסה לאתר 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox