רשת האופנה דניאלה, תוצרת הארץ- אופנה שווה לכל כיס

חולצה מדניאלה 2 ב 50 ש"ח

אתמול ביקרתי באחד הסניפים של רשת דניאלה, תוצרת ישראל. הסניף ממוקם בקניון קרית אונו ומציע מבחר דגמים עשיר במחירים אטרקטיביים לנשים ונערות.
הגעתי עם רומי בכורתי שמיד התלהבה ממבחר החולצות ורצה לתא ההלבשה תוך דקות ספורות.
רשת דניאלה מייצרת בישראל לכן כל החנות כחול לבן וזו בהחלט תחושה של גאווה. לרכוש ולהנות מפריטים תוצרת הארץ ובכך להעניק פרנסה למאות משפחות.

מבחר פריטים רשת דניאלה


את פניי קיבלה מנהלת החנות חביבה, נעימה ובעלת תודעת שירות מקצועית ביותר. מיד הרגשנו בנוח למדוד ולשאול והיא ענתה בחיוך.
ניתן למצוא בחנות מבחר פריטים כגון: שמלות, חולצות, מכנסי טייץ, חצאיות, גופיות וגוזיות.
רומי המתבגרת אהבה יותר את החולצות הקצרות ומכנסים קצרים ואופנתיים. אני משכתי לכיוון השמלות שיתאימו לי בדיוק לעונת הקיץ , לים ולבריכה וכמובן טייץ שחור שהוא חובה בארון.

גופיה מדניאלה 2 ב 50 ש"ח

הרשת מציעה מגוון גדול של גזרות, צבעים ודגמים שנותן מענה למבחר צרכים וסגנונות, והודות לייצור המקומי והשינוע המהיר מפס הייצור אל חנויות הרשת, מדי שבוע - שבועיים החברה מוציאה קו חדש, רענן ועדכני, שתמיד מיושר עם הטרנדים החדשים ביותר.
מנהלת החנות הסבירה לי שכל שבוע היא מקבלת סחורה שונה ומגוונת בהחלט כיף להתחדש ולמלא את הארון במחירים נגישים ובאיכות טובה.
הקולקציה הקייצית קלילה ונוחה, בדים כמו טריקו וכותנה נעימה לגוף ולימי הקיץ החמים .טקסטורות ושילובים עכשוויים עם מבחר צבעים בהירים, פירחונים וגם חלקים.





טווח מחירים: 
ליין צעיר הכולל גופיות וגוזיות במחירים של החל מ- 29 שקלים לגופיה, או שתיים ב- 50 שקלים. ליין של חולצות בייסיק ליום יום במחירים 29-49 שקלים. וליין עדכני שכולל חולצות אופנה המתאימות לעבודה במחירים של 49-69 שקלים ושמלות אופנתיות במחירים של 69-99 שקלים.
לא צריך להזמין בחו"ל עם מחירים כאלו.






מידע:
רשת דניאלה מונה 8 סניפים, מהם שישה סניפים בקניונים: דיזינגוף סנטר, קניון רננים ברעננה, קניון גבעתיים, קניון עזריאלי במודיעין, קניון חולון וקניון קרית אונו, שתי חנויות נוספות בכפר סבא ובעפולה, וגם חנות און ליין, עם משלוחים עד הבית – לחובבי הז'אנר.



לפרטים נוספים או רכישה:
דניאלה תוצרת הארץ או בטלפון לשירות לקוחות: 03-6410413


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox