סובלים מכאבים? הכירו טיפול חדשני באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים



כאב הוא תחושת סבל ואי נוחות. מעיר אותנו באמצע הלילה ולא נותן מנוח בשעות היום. כסובלת מפיברומיאלגיה נושא הכאב והטיפול בו מרתק אותי באופן אישי. חיפוש מזור הינו חלק משיגרתי וכל שיטה היכולה להקל מבורכת בעיניי.

הגעתי לפגישה בקליניקה של צביקה שנקר שהינו מעסה רפואי, שוודי, רקמות ותיאלנדי. בנוסף משלב טיפול באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים על מיטת painfree.
בפגישה נכחו יקי עזריה הבעלים של חברת painfree ויבואן מיטות אלקטרו מגנטיות " אבי ז"ל היה מנהל מחלקת שיקום בתל השומר ודרכו ובהמלצתו הגעתי לתחום המיטות שהינן פתרון ומזור לכאבים ובעיות רבות".
נועם עזרא יושב ראש האגודה לריפוי סיני מסורתי, מדגיש את העובדה שהשימוש בפולסים אלקטרומגנטים משפיע ומושפע מהדיקור הסיני.
שניהם הציגו את היתרונות הגלומים במכשיר הייחודי, שיתפו בסיפורם האישי וענו על שאלות רבות. 


מיטה אלקטרומגנטית בקליניקה של צביקה שנקר


התנסות אישית
הגעתי לקליניקה של צביקה שנקר הסמוכה לבית חולים תל השומר. התקבלתי בסבר פנים יפות, עם המון רוגע סבלנות וסובלנות. הקליניקה מעוצבת בקו נקי ומרגיעה המעניקה תחושה של שלווה ורוגע.
תמיד אני אומרת רק אדם שסבל כאב קשה יכול להבין מה זה כאב וכמה קשה לשאת אותו, צביקה שיתף אותי בפריצות דיסק קשות שסבל בגב ועל מסע ארוך וכואב במיוחד.
הסינרגיה בין טיפול פיזי למכשיר מעניקה תוצאות טובות יותר כפתרון למכאובים לכן צביקה בעל ניסיון של 16 שנה בחר לשלב את כישרון העיסוי עם מיטת טיפולים אלקטרומגנטית המעניקה הקלה מהירה יותר.
התחלנו בעיסוי בשילוב מוסיקה, אור מעומעם וריח נעים. צביקה שילב מספר טכניקות עיסוי והיה קשוב לאורך כל הטיפול לכאבים השונים ולעוצמה אותה אני יכולה לשאת.
לאחר מכן בחדר הסמוך נשכבתי במיטה לחצי שעה של רוגע בהם חשתי זרימה קלה באזור הרגליים. הטיפול אינו כואב ובמידה ואתם חשים מעט אי נעימות ניתן להפחית את העוצמה.
מודה הגעתי ביום כואב במיוחד ויצאתי מעט עייפה אבל רגועה כאילו ירד ממני מטען כבד.

מיטת עיסוי בקליניקה של צביקה שנקר



למי מיועד טיפול אלקטרומגנטי?
הטיפול הינו בבגד מלא על מיטה טיפולית ועובד על מגוון רחב של בעיות כאבים כרוניים , כאבי ראש/מיגרנה, פיברומיאלגיה, דלקת מפרקים או גידים, בעיות הגיל השלישי, פריצות דיסק, בלט דיסק, כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי כתפיים כולל כתף קפואה, פציעות ספורט, שחיקת סחוס, כאבים לאחר ניתוחים אורטופדיים, פצעים קשיי ריפוי, ועוד.

טיפול PEMF הטיפול באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים משפיע על זרימת הדם ועל פעילות המיטוכנונדריה ( חילוף חומרים בתא ) ובכך מסייע לשקם את הפעילות התא תאית והבן תאית להפחתת כאבים.
גוף האדם מורכב מתאים שונים הטעונים במען חשמלי. הפעילות הנורמלית שמבצעים התאים כרוכות בהעברה של חלקיקים טעונים דוגמת נתרן, כלור, המשמשים לפעילות התקינה שלהם. במקרה של כאב כרוני או מחלה כרונית כאשר איבר או רקמה בגוף ניזוקים עקב מחלה או תהליך דלקתי ממושך, יוצאת הפעילות החשמלית מאיזון. במצב זה התאים מתקשים לתפקד ביעילות והם אינם מגיבים לגירויים הרגילים של הגוף. המנגנון הזה הופך כרוני עם הזמן ומביא לכאבים ולמחלות כרוניות המוכרות לכולם.הבשורה בטיפול בפולסים אלקטרומגנטים PEMF, מכשיר הדומה במראה החיצוני שלו למכשיר ה- M.R.I הינו שעל ידי הפעלה של שדה אלקטרומגנטי בתדירות קבועה, ניתן להסדיר את הפעילות של המטען החשמלי של התאים הפגועים.

יקי עזריה מנכ"ל חברת painfree 

על ידי הפעלה של שדה אלקטרו מגנטי בתדירות מדויקת בעוצמה ובאופן מתאים, מוסדרים ומאוזנים המטען החשמלי ותפקוד התאים הפגועים. באופן זה מתאפשרת הפעלה יעילה של תהליכי ריפוי עמוקים. אלפי מחקרים בוצעו בנושא בשנים האחרונות , אשר בדקו את יעילות הטכנולוגיה, הוכח למשל שאנשים שעברו ניתוחים מסוגים שונים כולל אפילו ניתוחים פלסטיים, הביא לכך שהמטופלים החלימו מהר יותר, סבלו מפחות דימומים וזיהומים, צלקות קטנות יותר, אזור הניתוח היה פחות נפוח והכאבים היו בכמות מופחתת.
הטיפול מסייע בסידור מחדש של כדוריות הדם האדומות ובכך מגביר זרימת דם לאיבר המטופל ובכך מאיץ ומעודד החלמה.

צביקה שנקר ויקי עזריה


מחקרים:
טיפול PEMF הטיפול באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים זוכה לתמיכה נכרת מטעם אוניברסיטת אוקספורד וספריית קוקרן.
הוכח כיעיל ואושר ע"י ה-F.D.A, מנהל התרופות האמריקאי, מקבל בימים אילו תנופה נכרת בזכות מחקרים פורצי דרך מספריית קוקורן ומאוניברסיטת אוקספורד, העוסקים בחשיבות הטיפול.
לאחרונה יצאו שני מחקרים חשובים המצדדים בחשיבות הטיפולים הבשורה הראשונה יצאה מניסוי שנערך באוניברסיטת אוקספורד ואשר הוכיח שכטיפול נילווה באוסטאוארתריטיס(שחיקת סחוס) של הברך והאגן, היה לטיפול השפעה מועילה על כאב, נוקשות ותפקוד גופני וזאת בקרב מטופלים עם שחיקת סחוס ביחס לקבוצות הבקרה

ספריית קוקרן הידועה במחקריה הרפואיים פרסמה תוצאות,לאחר סקירה של 16 (!) מחקרים רפואיים מובילים , שלטיפול ה-PEMF השפעה מועילה על כאב, נוקשות ותפקוד גופני בקרב מטופלים עם שחיקות סחוס.

סובלים מכאבים? ממליצה להתנסות במכשיר ייחודי המעניק תוצאות מדהימות ומצפה כבר לפגישה הבאה שלי עם צביקה שנקר.

מידע:
לתיאום טיפול אצל צביקה שנקר ניתן שילוב של עיסוי או רק במכשיר 
טלפון ליצירת קשר: 0508776451
את הטיפולים ניתן לבצע בערים רבות בארץ
לאתר החברה לפרטים נוספים ,למאמרים בעיברית, לעדויות מטופלים
 ולבחירת המרפאה הקרובה אליך: https://painfree.org.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox