הכירו את קריותרפיה CRYOTHERAPY - טיפול באמצעות קור בסניפי הרשת laser fit

אני והקריו

כסובלת מפיברומיאלגיה נושא הכאב והטיפול בו מרתק אותי באופן אישי. חיפוש מזור הינו חלק משגרתי וכל שיטה היכולה להקל מבורכת בעיניי.
הגעתי לקריותרפיה CRYOTHERAPY טיפול באמצעות קור, שיטה מהפכנית וחדשנית המטפלת במגוון רחב של בעיות בריאות ביניהם: כאבי שרירים, דלקות מפרקים, פציעות ספורט, פיברומיאלגיה, עור, העלמת קמטים, פסוריאזיס, אסטמה של העור, חידוש רקמות, כאבים כרוניים, מגרנות, אסטמה, דכאון וחרדה וחיזוק המערכת החיסונית.

לאחר הצלחה מדהימה בסניפי הרשת LASER FITS ודיווחים של לקוחות על הקלה בכאבים ובבעיות שונות. מאיה שצברג מנכל"ית הרשת הביאה את הקריותרפיה גם לסניף פתח תקווה. מתוך אמונה שלמה כי טיפולי הקור מסייעים למגוון תחומים . מאיה מדברת על המכשיר בהתלהבות ובאמונה שלמה כי ההצלחה מדהימה.

מכשיר הקריו 

הסבר על טיפול קריותרפיה
סאונת קור ובשמה המקצועי קריותרפיה. הטיפול נמשך עד 3 דקות בלבד, בזמן זה הגוף נחשף לטמפרטורות קיצוניות של עד מינוס 150 מעלות.
נכנסים לתוך מכשיר הקריו כאשר קור ממלא בהדרגה את התא בעקבות כך כלי הדם שלך מתכווצים וגופך עובר למצב הישרדות מלא. הדם נשלף מהגפיים שלך ודוחף לעבר האיברים הפנימיים שלך, ומשלים את השלב הראשוני בתהליך הטיפול.
זה מרגיש טוב לגרום לדם לזרום, קריותרפיה, גורמת להתכווצות כלי הדם. כשאתה יוצא, כלי הדם נפתחים בחזרה ומתרחבים. זרימת הדם מספקת לתאים שלך חומרים מזינים , אנדרופינים משתוללים בגוף וכמות מוגברת של חמצן זורמת בדמך. רמת החמצן בדם עולה, מתחילים תהליכי טיהור, האצה של התחדשות וצמיחת תאים בריאים.
טיפול לא פולשני, מהיר, ללא כאבים ויעיל.


מה קורה לאחר הטיפול?*שחרור אנדורפינים ושיפור אנרגיה
*ירידה בסימפטומים של דיכאון, לחץ וחרדה
*התחדשות איברים וניקוי רעלים מהגוף
*חיסון מוגבר והפחתת דלקת , שיפור במחזור הדם והקלה מכאבי מפרקים ושרירים
* עיכוב הזדקנות העור אנטיאייג'ינג
*כדי להחזיר את טמפרטורת הגוף למעשה כדי להתחמם קצת בחזרה הגוף שורף כמות משמעותית של אנרגיה. ניתן לשרוף עד 800 קלוריות תוך כדי פעולה זו, ולכן יש גם את היתרון הנוסף של ירידה במשקל לאחר טיפול קריותרפיה.
ובעיקר הרגשה כללית טובה יותר והפחתה במכאובים.


התנסות אישית
פשוט- וואו!!!
הגעתי לסניף LASER FITS הנמצא פתח תקווה, במתחם חדר כושר ICON. הגעתי ביום כואב במיוחד עם חולשה מתלווה . ברקע פיברומיאלגיה כבר 15 שנה עם כאב קשה וחולשות.
לכל הפחדניות כמוני- בעקבות המצב הבריאותי שלי לעיתים יש לי חשש להתנסות בטיפולים שונים מחשש להחמרה. ביום ההגעה החולשה והכאב היו קיצוניים אבל מאיה שצברג בעלת החברה הצליחה להרגיע אותי עם האישיות הקסומה שלה. עם האמונה שהמכשיר בטוח לשימוש ותהיה לי הקלה לאחר הטיפול. וכמובן שהיא לצידי לאורך כל הזמן.
ברקע העובדת המקסימה מיד שמה לי מוסיקה קצבית שהגבירה את מצב הרוח.
חתמתי על הצהרת בריאות ולאחר מכן התבקשתי להיכנס לחדר בו הטיפול מתבצע, להתפשט וללבוש חלוק, נעלי בית מחממות וכפפות אותם קיבלתי במקום.
נכנסתי לתא ברגע שסגרו אותו הסרתי את החלוק ממני והעברתי אותו למאיה. יש הגבהה חשמלית שהרימה אותי מעט לגובה ואז הטמפרטורה החלה לרדת.
המוסיקה הקצבית הפכה להיות יעילה יותר והתחלתי לרקוד ולזוז, תוך כדי גז חנקן ממלא את התא והטמפרטורות יורדות.
אופס הזמן עבר כל כך מהר, היה קר אבל אנרגיות התמלאו בגופי . לפתע תחושת הכאב פחתה פלאים. לקראת הסיום היה לי קר אבל בהחלט עמדתי בזה בגבורה.
מאיה העבירה לי את החלוק לתוך התא המרווח ,התלבשתי ויצאתי למנוחה קלה עם כוס מים, כאשר תחושת רוגע ושלווה מלווה אותי.

ממצב של חולשה התחלתי לרקוד מהקור


בתום הטיפול נסעתי הביתה והרגשתי שצבע עור פניי חוזר לעצמו. חשתי מעט עייפה למרות שרבים דיווחו על מרץ. נשכבתי לנוח רגועה ושלווה כאשר מצב הרוח התרומם והכאבים פחתו.
בהחלט אין מה לחשוש מהקור, הטיפול קצר, קל ויעיל ביותר.
יודעת שבמצבי הדרך ארוכה להקלה משמעותית לכן רצוי לבצע סדרת טיפולים על מנת לקבל תוצאות מקסימליות.
מספר הטיפולים המומלץ הינו לרוב סדרה בת 10 טיפולים בהם תחושו בשיפור במצב הפיזי שלכם.
הדיווחים מראים על שיפור מדהים באנרגיה ומצב הרוח.



מידע:
קריותרפיה לטיפול במצבי דיכאון וחרדה קראו פה 
קריותרפיה לטיפול בפיברומיאלגיה קראו פה
קריותרפיה לטיפול אנטיאייג'ינג קראו פה
קריותרפיה לחובבי ספורט קראו פה
קריותרפיה לשחרור כאבי שרירים ומפרקים קראו פה
קריותרפיה לגוף ולנפש קראו פה 
ממליצה בחום.

רשת LASER FITS 
סניף נשר – דרך בר יהודה 147 בתוך מתחם חדר הכושר ICON
סניף בת ים- קניון, יוסף טל 92 בתוך מתחם חדר הכושר ICON
סניף פתח תקווה - חיים סוטין 4 סגולה, פתח תקווה
להתקשרות: *5404

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox