חברת Vgarden מבית "משומשו" משיקה פסטרמה וסלמי טבעוניים



הם טעימים, מפנקים ומעולים להכנת כריך עשיר בחלבון. הכירו מהפיכת הנקניקים הטבעוניים של Vgarden מבית "משומשו" משיקה פסטרמה וסלמי טבעוניים.

סקרנים איך הטעם? אז הכנתי לי כריך מפנק מלא בכל טוב ובמבחן הטעימה הרגשתי טעם מוכר מעט אבל עם תבלון מדוייק. הזכיר לי מעט נקניקיה טבעונית אבל כפרוסה נוחה לשימוש לכריכים. 
מהיום יכולה לשדרג את הכריכים שלי ולהנות מתחליף בשר כשר על בסיס חלבונים.



מידע על המוצר:
מותג המזון הטבעוני מקיבוץ גן שמואל משיק סדרת תחליפי בשר כשרים על בסיס חלבונים מן הצומח, דלים בפחמימות, מופחתים בשומן ועשירים בחלבון.
אילן אדוט, מנכ"ל ויגרדן: "זהו שלב נוסף בחזון שלנו לספק את כל המנעד של חלופות ברות-קיימא טבעוניות, החל מתחליפי גבינה, דגים ועד בשר ונקניקים"

ויגרדן (Vgarden), המפתחת ומשווקת מוצרי מזון טבעוניים, בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, משיקה לראשונה סדרת מוצרי תחליפי בשר כשרים על בסיס חלבוני אפונה וחיטה. סדרת פרוסות נקניקי המעדנייה של ויגרדן כוללת בשלב זה שני סוגים של נקניקים: סלמי ופסטרמה טבעוניים. הנקניקים על בסיס חלבונים מן הצומח, עשירים בחלבון, מקור לסידן, דלים בפחמימות, מופחתים בשומן, נטולי כולסטרול ובטעם עשיר ונפלא של סלמי ופסטרמה.


הנקניקים של Vgarden מבית משומשו משווקים באריזות נוחות, פרוסים ומוכנים לאכילה. הנקניקים מושלמים בכריכים ובסלטים, כתוספת לפיצות, טוסטים ולמגשי אירוח מושקעים. המוצרים מבוססים חלבוני חיטה ואפונה, ומתגאים בשיעור חלבון גבוה – שהוא לכל הפחות שווה לזה של המוצרים המקבילים מן החי. הנקניקים אינם מכילים סויה, דלים בפחמימות, אינם מהונדסים גנטית ובעלי חיי מדף ארוכים.



Vgarden מפתחת, מייצרת ומשווקת בתפוצה גלובאלית מוצרי מזון, המחליפים מוצרים מן החי (טבעוניים). כיום היא החברה הישראלית היחידה שפועלת בכל קטגוריית מוצרי המזון החדשניים המחליפים מוצרים מן החי. ויגרדן מחזיקה בישראל במותג "משומשו" ומוכרת תחת המותג מנעד רחב של מוצרים ייחודיים לרבות מוצרי גבינה, דגים ובשר טבעוניים וכשרים. לדברי אילן אדוט, מנכ"ל ויגרדן, מדובר בשלב נוסף כחלק מהאסטרטגיה שלנו לספק את כל המנעד של חלופות ברות-קיימא טבעוניות – החל מתחליפי גבינה, דגים ועד בשר ונקניקים. "אנו מונעים מהדאגה לקיימות, איכות הסביבה ורווחת בעלי החיים, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים, איכות וטעם בלתי מתפשר".


כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית עמק יזרעאל.
טווח המחירים ברשתות המזון: כ- 19.90 – 22.90 ₪ לאריזת 160 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.
לעמוד הפייסבוק ליחצו כאן 
לעמוד האינסטגרם ליחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox