לנקות את הפנים נכון- דיל קוסמטיקס משיקים מגבות חד פעמיות אקולוגיות



ניקוי עור הפנים הוא חלק משגרת הטיפוח שלי. פעמיים בשבוע אני נוהגת לבצע טיפול מפנק הכולל פילינג טוב, מסכה ומבחר קרמים איכותיים.
לאחר שטיפת הפנים אני נוהגת לייבש אותם בטפיחות קלות עם מגבת אבל חשוב לשים האם המגבת בעלת מרקם מחוספס מידי? כי היא עלולה לגרד את העור ולפצוע אותו בעיקר אם הוא רגיש. או האם המגבת נקייה וסטרילית או הגיע הזמן להעביר אותה לסל הכביסה.
דיל קוסמטיקס בהשקת מוצר חדש:
מקסימום היגיינה- מגבות חד פעמיות אקולוגיות והיפו אלרגניות לניקוי הפנים.



המגבות נעימות למגע, סטריליות וחד פעמיות ומיועדות לניקוי הגייני של הפנים, הצוואר ואזור הדקולטה, ששומרות על היגיינת עור מקסימאלית ואיכות הסביבה.
הן נוחות לשימוש, ניתן לשאת אותם לטיולים או סתם להתרעננות בימי הקיץ החמים. 
להיט עבור הסובלים מאקנה, כאשר חשוב לנגב את אזור הפנים בסטריליות מרבית.
אין ספק שזה מוצר מנצח! 

קצת על המוצר:
אתר דיל קוסמטיקס משיק שני סוגי חבילות מגבות אקולוגיות חד פעמיות ומתכלות הזמינות בשני גדלים. 
המגבות האקולוגיות המתכלות מבית החברה עשויות בד בלתי ארוג (95GSM) המכיל 100% סיבים טבעיים בלבד, בהם סיבי במבוק היוצרים מגע עדין לעור. 
הן רכות ונעימות למגע ובעלות מגוון רחב של יתרונות. הן היפואלרגניות, אנטי בקטריאליות, אינן מכילות SLS וללא פראבנים. 
בנוסף, מתכלות לחלוטין וניתנות למחזור, וכן חסכוניות באנרגיה וידידותיות לסביבה. 
המגבות אידאליות לשימוש בקרב שני המינים כאחד ולכל סוגי העור, במיוחד לכזה הנוטה לאקנה ופצעונים, לעור רגיש ואף לשימוש מקצועי.


למה כדאי להשתמש במגבות חד פעמיות?
מרבית האנשים מנגבים את עור הפנים העדין והרגיש באמצעות מגבת המאוחסנת בחדר האמבט ולעיתים אף משתמשים באותה המגבת לניגוב וייבוש יתר חלקי הגוף והשיער.
פעולה זו אינה היגיינית, שכן שאריות שומן וחיידקים שנשארו עלולים לעבור ממקום למקום ולגרום למשתמש לפתח וירוסים ופטריות, וכן במידה והמגבת עצמה אם אינה מוחלפת בתדירות גבוהה ונשארת בחדר הרחצה הלח עלולה להוות בעצמה מצע לגידול חיידקים מזיקים.


מידע:
המגבות מגיעות בשני גדלים, 20X20 ס"מ המיועדות בעיקר לאזור הפנים בחבילה המכילה 25 יחידות ועלותה 34.90 שקלים, וכן בגודל של 30X30 ס"מ בחבילה המכילה 50 יחידות ומתאימות גם לאזורי הצוואר והדקולטה ועלותה 39 שקלים.
לא נוסו על בעלי חיים.
דיל קוסמטיקס- להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox