"חווה חקלאית ירדן" מציעה לגמול את השיער והקרקפת מחומרים מלאכותיים, ולעבור לשמפו ומרכך טבעיים

צילום חווה חקלאית ירדן

שמפו ומרכך טבעי יוצרים יחד הרמוניה של הזנה ובריאות לשיער ובכך מעשירים ומזינים אותו.
נפלאות הטבע מביאים עימם שפע טהור ומזין. שימוש יומיומי במוצרים טבעיים שומר על שיערנו , מגן על סיב השערה והקרקפת ומעניק שיער בריא וזוהר.

"חווה חקלאית ירדן" מציעה לגמול את השיער והקרקפת מחומרים מלאכותיים, ולעבור לשמפו ומרכך מסדרת "ירדן" ארומתרפי, שנרקחו בשיתוף עם הטבע.

קיבלתי להתנסות את השמפו והמרכך ומלבד הריח המוכר ואהוב קיבלתי בתום החפיפה שיער עם ברק, רך ונעים למגע.
אני בעלת שיער מתולתל, יבש וצבוע לכן הרכיבים בעלי הרכב מנצח להזנה ובריאות השיער.

הרכבם של השמפו והמרכך לא השתנה מאות שנים, ומגולם בהם ידע מקצועי עתיק ומבורך - כדרכו של הטבע עצמו. 
המוצרים נקיים מדטרגנטים, כימיקלים, S.L.S או שומנים מן החי והם מתאימים לכל סוגי השיער. לניחוח המשכר אין תחליף אמיתי וכל הטוב הזה מוצע כעת בעיצוב חדש ובאריזות חדשות – שכולן ניתנות למחזור.

השמפו הוא סבון צמחים קלאסי לשיער, המיוצר בשיטה טבעית עתיקה. הידע המשפחתי בן מאות השנים שנשמר במשפחת מלכי, מנצל את היתרונות והשילובים של שמן זית, שמן קוקוס, שמן דקלים, מחצבי מינרלים עשירים מים המלח ועוד, למטרות קוסמטיות. השמפו מנקה את השיער והקרקפת ביסודיות אך עם זאת, במתינות.


המרכך הוא מרכך צמחים קלאסי לשיער, המבוסס על שמן זית טבעי טהור בשילוב מינרלים מים המלח וצמחי מרפא המסייעים לריכוך השיער, להזנה, לפתיחת קשרים, לברק, למראה בריא וזוהר ולהגנת סיב השערה והקרקפת מפני יובש ופגעי מזג האוויר. התכשיר מרכך את השיער ומעניק לו גמישות ותחושה קטיפתית.


המתכון למרקוחי הסבונים המוצקים והנוזליים של החברה עובר מדור לדור במשפחת מלכי, ששורשיה באיטליה. מוצרי החברה הם כחול לבן והם ומיוצרים בישראל בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

שילוב של ידע, רכיבים, ניחוחות ותוצאה הופך את הצמד לאחד המובילים בעולם טיפוח השיער.

מידע:
מחיר: 49.90 ש"ח למיכל במשקל 500 מ"ל.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טיב טעם במחלקות הטבע, טבע קסטל, אורגניק מרקט, עדן טבע מרקט, בבתי טבע, בבתי מרקחת וחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר https://jmalki.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox