גם למבוגרים מגיע! משחקים מחוץ לקופסא מתנה מקורית לפסח למבוגרים בימי הבידוד החברתי



גם למבוגרים מגיע! משחקים מחוץ לקופסא
מתנה מקורית לפסח למבוגרים בימי הבידוד החברתי


חג הפסח בסימן קורונה אינו מאפשר לצאת למסע קניות בקניונים ובחנויות, אך עדיין ניתן להזמין מגוון מתנות באתרי האולניין של הרשתות המובילות. בימים אלה ישנה עלייה ברכישה של משחקי קופסא, אביזרי יצירה ופאזלים גם בקטגוריית המבוגרים, הן בגלל שעות הפנאי שניתן לבלות רק בבית והן בגלל הרצון להתנתק מעט מהחדשות על הקורונה המשודרות סביב השעון.

בין המתנות המובילות הם משחקים ופאזלים של דיסני ישראל הפונים גם למבוגרים שבינינו, אשר גדלו על הדמויות הקלאסיות של דיסני וגיבורי סרטי האקשן של מארוול.

נירית צוק מומחית למחקר תרבות נוער:" המשחקים מנתקים אותנו קצת מהמסכים, ויוצרים תחושת רגיעה מהחדשות ומטירוף המצב. מבחינה פסיכולוגית רגשית ההורה מתחבר לילדותו, למשחק שהוא מכיר מעברו."

1000 חלקים לחובבי הפאזלים
"שחק נא" מציעים מגוון רחב של פאזלים, החל מפאזלים לילדים ועד פאזלים של 1000 חלקים שמהווים אתגר לחובבי האתגרים בכל גיל. ביניהם פאזלים של נופים, סרטים אהובים וכמובן גיבורי ונסיכות דיסני לחובבי הנוסטלגיה. להלן כמה הצעות מקוריות שיחזירו את המבוגרים לילדות האבודה ויעבירו את הזמן באופן נעים ומאתגר עם הילדים או בלעדיהם.

פאזלים של 1000 חלקים - נסיכות דיסני ומיקי מאוס מבית "שחק נא" מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪
ניתן להזמין באתרי האונליין טויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000 ופאזלנד

"ספיידרמן" לחובבי הקלפים
משחק קלפי מלחמה ספיידרמן מבית "משחקי יצירה", הוא משחק משפחתי להנאת הילדים וההורים. המארז מכיל 112 קלפים עם דמויות מהסרט "ספיידרמן" של מארוול.


מחיר מומלץ לצרכן 29 ₪. ניתן להזמין באתר https://www.amigo.co.il/

קרדיט צילום: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox