מסיכות בד המיוצרות עם בני הגיל השלישי



בזמן ששיעור התעסוקה בארץ נמצא בירידה- בקליקה, מתחם העבודה המשותף של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל בחבל אילות, עובדים במלוא המרץ!

היזמת, נאווה ארצי, הפועלת בקליקה -חבל אילות מייצרת מסיכות המתאימות לשימוש התושבים בקהילה.. המסכות מיוצרות יחד עם בני הגיל השלישי ובכך, מספקות להם תעסוקה ופרנסה. המסכות צבעוניות ואופנתיות ומותאמות לנשים, לגברים ולילדים. המסכות הן תלת שכבתיות, מבד כותנה איכותי וניתנות לכיבוס ולשימוש רב פעמי.

בקליקה מתחם העבודה המשותף של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בחבל אילות, סייעו לנאווה לבנות אתר אינטרנט אשר דרכו היא מבצעת מכירת מסיכות ומשלוחים לכל הארץ. באמצעות האתר ניתן לתרום מסיכה לבני הגיל השלישי בחבל אילות ובאילת.

לרכישה או לתרומת מסיכה היכנסו עכשיו לאתר של נאווה ארצי: https://www.nava-artzy.com/

נדב סטרק מנהל ?קליקה חבל אילות?: "בקליקה חבל אילות פועלים יזמים רבים אשר גם בימים אלה ממשיכים לעבוד תוך הקפדה על ההנחיות משרד הבריאות, וממשיכים וליזום מחבל אילות שבדרום הערבה. לאור המצב הקיים ובכדי להנגיש את השירותים של היזמים באופן מקוון, רבים מהיזמים נדרשים לבצע התאמות באופן העבודה וממשיכים לפעול במרחב הדיגיטאלי על אף המשבר ובמטרה לסייע ליזמים לצלוח את המשבר ולהמשיך ולפעול גם בימים אלה, קליקה מתחם העבודה של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בחבל אילות, מעניק ליזמים הפועלים בו מגוון שירותים וביניהם סיוע בבניית אתר, יעוץ עסקי והנגשת תכנים מקצועיים ברשת?.



?קליקה? מתחמי העבודה המשותפים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל הוקמו במטרה לחזק את היזמות ואת התעסוקה בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.

להצטרפות ולפרטים על רשת קליקה: https://klika.org.il/

צילום: רום כרמי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox