טקס פרסי הטלוויזיה לשנת 2019 יתקיים במסגרת משדר מיוחד בכאן 11 ביום העצמאות בהגשת ירון ברובינסקי ומאיה אלקולומברה



האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה:
טקס פרסי הטלוויזיה לשנת 2019 יתקיים במסגרת משדר מיוחד בכאן 11 ביום העצמאות בהגשת ירון ברובינסקי ומאיה אלקולומברה
יום רביעי, 29.4.2020 בשעה 16:00, בשידור ישיר בערוץ כאן 11


האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה מודיעה היום כי שלב הגמר של תחרות פרסי האקדמיה לטלוויזיה יצא לדרך. חברי האקדמיה יצביעו באופן מקוון לזוכים ב-53 קטגוריות הפרס בין התאריכים ה-23 וה-26 באפריל.

הכרזת הזוכים תתקיים ביום העצמאות הקרוב, 29 באפריל, החל מהשעה 16:00, במסגרת משדר חגיגי ומיוחד בכאן 11. את המשדר ינחו השחקן והמנחה ירון ברובינסקי והשדרנית מאיה אלקולומברה. המשדר בהפקת חברת אבוט המאירי והוא יכלול מגוון ראיונות עם שחקנים ויוצרים מובילים שיעלו מהאולפן ובאמצעות ווידאו מביתם והפתעות נוספות.

בטקס יוענקו פרסים לסדרות, שחקנים, יוצרות ויוצרים במגוון תחומי היצירה הטלוויזיונית. יש לציין כי השנה נוספו ארבע קטגוריות חדשות ביניהן תחקיר בסדרה תיעודית ועובדתית, תסריט בתכנית סאטירה ומערכונים, ליהוק בתכנית ריאליטי, והקלטה בתכנית תיעודית עובדתית.

חברי האקדמיה, הבוחרים את הזוכות והזוכים בקטגוריות השונות, מונים כ-1,000 אנשי מקצוע מרכזיים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל.

אסף אמיר, יו"ר האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה מסר "חשוב לנו עתה, בתקופה זו של משבר, לחגוג את היצירה הטלוויזיונית הישראלית, גם אם זה באופן אחר מהנהוג עד כה. זכינו לראות השנה תוכן איכותי שמשקף את הכישרון, היצירתיות והמגוון התרבותי של הטלוויזיה הישראלית שממשיך לפרוץ את גבולות ישראל לעולם.

תעשיית הטלוויזיה והקולנוע נפגעה אנושות מהמשבר שכולנו חווים, ולמרות שהמשבר לא הסתיים ואנו עוד בעיצומו, חשוב לנו לנצל את הבמה להביע תודה לכל אנשי תעשיית הטלוויזיה המוכשרים הללו מכל תחומי היצירה.

אנו שמחים ששלב הגמר של תחרות פרסי האקדמיה לטלוויזיה יצא לדרך, ומזמינים אתכם לצפות בטקס הכרזת הזוכים שישודר באירוע חגיגי ומיוחד שייערך ביום העצמאות בכאן 11."
המשדר ישודר ב 29 באפריל, בשעה 16:00, בערוץ 'כאן 11'
קרדיט צילום: יחסי ציבור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox