מדוע זה כל כך קשה להיגמל מעישון? תומר סקר


כולם רוצים להפסיק לעשן, ולמה זה כל כך קשה 
הבשורה למעשנים! אם ניסיתם להיגמל מעישון ולא הצלחתם, לשיטה של תומר סקר 86% הצלחה, והחזרה מלאה של כספכם במידה ולא נגמלתם.

כל מעשן יעיד כי במשך השנים ניסה להפסיק לעשן ולא הצליח. היה קם בבקר עם הבטחה לעצמו, ותוך שעות או ימים שב לסורו. הוא ניסה להיגמל כשבן הזוג ביקש ואמר שהריח מפריע לו, כשהאישה נכנסה להיריון, כשהבין כמה העישון מזיק לילדים, לעצמו ולסביבה. והכי חזק זה היכה בו כששמע על חבר קרוב שלקה בליבו והעישון היה גורם הסיכון העיקרי. קשוח נכון? כמה נעלבה הסבתא כשביקשתם ממנה לא לגעת בתינוק עם ידיים אחרי העישון. להיעלב זה לא נעים ולא קל, אבל להיגמל מהסיגריות זה יותר קשה.

מה יש שם בהתמכרות לסיגריות שהופך את הגמילה לכל כך קשה? מחקרים הראו שרק 3% מהאנשים שמנסים מצליחים להיגמל בכוחות עצמם. רובם של המעשנים ניסו בכל השיטות, ונכשלו.

הכירו את תומר סקר האיש שמשיג את האחוזים הגבוהים ביותר בתחום הגמילה המלאה מעישון. להגדרתו, הצלחה פירושה לפחות שנה אחת ללא עישון. מזה 27 שנים שהוא גורו בתחום הגמילה מעישון ומאכילת יתר. תפיסת עולמו מאמינה שאין צורך לשכנע אנשים להפסיק לעשן, היות ורובם רוצים להפסיק אולם אינם מאמינים כי יצליחו לעמוד בכך. הרבה מהם ניסו שיטות רבות ומגוונות, ניסו לבד, ונכשלו. במהלך השנים, השיטה של תומר סקר מצליחה להוביל אנשים לגמילה מעישון ולחוות הצלחה, להאמין בכוחם וביכולתם להיגמל מבלי לחשוש מכישלון. מיד לאחר הטיפול המטופל מרגיש בשינוי שנגרם מהפסקת העישון, הן בגלל שהסיגריה מגעילה אותו, והן מהחוויה המחזקת שעבר. אמונה בעצמו ובכוחו, השבת השליטה לחייו ועמה את ההערכה העצמית.


מדוע זה כל כך קשה להיגמל מעישון?
שאלתי את תומר מדוע לאנשים קשה כל כך להיגמל מעישון? מדוע רק 3% מצליחים להיגמל בכוחות עצמם, הרי זה נתון נמוך במיוחד?
"כולם רוצים להיגמל" אומר תומר ומסביר. "החשש הוא מפני שינויים וגם מכישלון בסוף הדרך. באמצעות הטיפול של תומר המטופל להאמין בעצמו וביכולת שלך לעשות את השינוי.

מתח, בעיות פרנסה מבית ובעיות ביטחון מחוץ יוצרים חרדה הפוגעת בתפקוד היומיומי. חרדה, להבדיל מפחד שמגן עלינו, נובעת ממקור בלתי מוסבר והגיוני שמשבש את ההתנהלות היומיומית. חרדה יוצרת אנשים עצבניים שמעשנים או אוכלים ממקום של פיצוי. רוב האנשים משתוקקים להיגמל מהרגלים שמזיקים להם כמו עישון או אכילת יתר ולהשיג שליטה על חייהם. שליטה מביאה ההערכה. הערכה מהסביבה בונה הערכה עצמית. ברגע שנאמין בכוחנו להצליח אנחנו בדרך להצלחה בלי חשש לנסות גם אם נכשל.

בעקבות הידע והניסיון הרב שתומר סקר צבר במהלך שנות עבודתו בגמילה מעישון, הוא מצליח לעזור למטופלים להפסיק לעשן ובקלות. כבר בימים הראשונים שלאחר הטיפול, המטופל יחוש את השינוי בהרגשה. יקל עליו לעלות מדרגות, לצעוד ולעשות פעולות פיסיות בקלות יתרה, הוא יחוש מחוזק, פחות עייף ומלא מרץ וחיות במהלך כל היום. השינוי הוא פיזי ומנטלי עם תחושה חזקה של אושר.


מה הייחוד בשיטת הטיפול של תומר סקר?


תומר סקר הוא אדם של תוצאות, אוטודידקט, וחוקר מושבע, שבמשך 27 שנות עבודתו הוא מטפל ע"פ שיטה טיפולית ובלעדית שפיתח המשתכללת כל הזמן ומתאימה עצמה לכל מטופל. לא בכדי מטופלים מכל המגדרים נוהרים אליו, ביניהם חברי כנסת, שופטים, חרדים, רבנים, וגם אנשי-שם מהארץ ומחו"ל.

תומר מאמין בטיפול אישי ולכן עובד לבד. הוא מי שיטפל בכם כשתגיעו לקליניקה שלו בשיטת טיפול "חד פעמית". כן, הבנתם נכון, טיפול אחד בלבד שאורכו שעה שלאחריו הסיגריות תהינה דבר מגעיל ודוחה.

בתחילה הוא יתשאל למצבכם הגופני ועל אורח החיים שלכם, תתרגלו תרגילים בנשימה בהנחייתו כשמוסיקת טרנס לאזנכם, ומשקפיים עם אורות פסיכודליים לעיניכם, כך תיכנסו למצב "בועה" בו אתם אטומים לרעשים חיצוניים ומרוכזים רק בעצמכם. הטיפול מתבצע תוך שכיבה על המיטה בלבוש מלא, ובעזרת האנרגיות והאינטואיציות החדות שלו תעברו תהליך שבסופו לא תרצו יותר לעשן לעולם. רוב המטופלים חשים לאורך כל הטיפול זרמי חום נעימים בגוף ותחושה נעימה.

לפעמים כשמפסיקים לעשן יכולות להופיע תופעות לוואי עם סימפטומים כמו עצבנות, חוסר שקט, חוסר ריכוז, עליה במשקל, חוסר סבלנות, ועוד. במהלך התשאול תומר יזהה אצלכם את הסימפטומים המשמעותיים ביותר עבורכם ובהם הוא יתמקד, וכך יקטין בצורה משמעותית את המצוקות שעשויות להופיע אצלכם עם הפסקת העישון. לדוגמה, לאנשים עם נטייה לבעיות אכילה הוא יעזור בסימפטום אכילת יתר.

שיטת הטיפול של תומר סקר היא טבעית, ללא תרופות או חומרים כל שהם, וללא תופעות לואי. השיטה עוזרת למטופלים, לקבל בחזרה את השליטה וההערכה בחייהם ולצעוד לעבר ההצלחה והגמילה מעישון. 



ומה קורה אם מטופל לא הצליח להפסיק לעשן?
תומר סקר הוא היחיד מבין כל מתחריו שמבטיח טיפול עם אחריות להחזר כספי שאינו מוגבל בזמן. והיה וחשתם צורך לעשן אחרי הטיפול בקליניקה, תוכלו להגיע לעד 3 מפגשי חיזוק נוספים ללא עלות כספית. הוא ילווה אתכם לאורך התהליך וזה כולל קו פתוח כשתרגישו חלשים וזקוקים לתמיכה, גם זאת ללא תשלום. והיה ואחרי 3 מפגשי החיזוק אתם עדיין רוצים לעשן – מתחייב תומר כי כספכם יוחזר.

מהי הצלחה עבורך?
הצלחה היא כשהמטופל לא מעשן במהלך שנה שלמה. אחרי הטיפול של תומר, 86% ממטופליו שעשו בדיוק את ההוראות וההנחיות שקיבלו ממנו, נגמלו מעישון. אחוז גבוה במיוחד.
אם גם אתם רוצים להפסיק לעשן, מסיבות בריאותיות או כי קצתם להזיק לעצמכם ולסביבה, הדרך הנכונה, היעילה, והקצרה ביותר עם תוצאות מוכחות - מובילה אל תומר סקר, האיש שיהפוך את הסיגריה שלכם למיותרת.

מידע:
צילום: shutterstock
תומר סקר, 03-6298880
לאתר: http://www.stopsmoke.co.il/
פייסבוק: https://www.facebook.com/SekerTomer



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox