הפסח הזה כולו מתנות פלפוט במגוון מתנות אפיקומן לילדים



הפסח הזה כולו מתנות
פלפוט במגוון מתנות אפיקומן לילדים




מחפשים מתנות אפיקומן או סתם מתנה לילדים ולנכדים לכבוד החג?
לקראת פסח חברת פלפוט משיקה מוצרים חדשים לילדים מבלי לקרוע את הכיס

אחרי כל הבישולים, הדילמה איפה עושים את החג, האורחים והניקיונות – אין ספק שהקושייה המרכזית היא מה נקנה לילדים לאפיקומן? לקראת פסח והחיפוש אחר המתנות לילדים, חברת פלפוט מציעה מגוון רעיונות למתנות אפיקומן לילדים, מבלי לקרוע את הכיסים.


1. MALLO , הבצק שלא תוכלו להסיר מהידיים, רך כמו ענן גמיש כמו מרשמלו! הלהיט הבא שקורא תיגר על עולם הבצק והיצירה. בצק רך בטכנולוגיה מיוחדת, בעל מגע משיי שמאפשר ליצור כיד הדמיון. בתוספת קרם מושלם שמעטר ומקשט את היצירות בצורה מושלמת! מגיע במארזים וגדלים שונים, ליצירת דמויות של חיות, עוגות או קאפקייקס

מתאים לילדים מגיל 5
מחיר: 19.90-69.90 ₪


foam alive של פלפוט. מחירים החל מ-16.90-99.90. צילום- יחצ

2. Lots a Loops – התכשיטים שמשגעים את העולם. יצירת אביזרים ותכשיטים חדשים ומעוצבים בשיטת אריגה מגניבה וקלה, עם גומיות נמתחות בשלל צבעים. חוויית עיצוב ויצירה מרהיבה. את התוצר ניתן לקשור לילקוט, צמיד, טבעת, חגורה או ליצור צמידי חברות שאין לאף אחד אחר. מגיע ב-2 גדלים של מארזים המכילים גומיות ליצירת צמידים, טבעות וסרטים, בתוספת צ׳ארמים מהממים בדמויות של חיות. אורגים את הגומיות על פי ההוראות ומקבלים תכשיטים מטריפים. נמאס לכם מהעיצוב הזה? פרקו והתחילו מחדש!

מתאים לילדים מגיל 4.
מחיר: ערכה גדולה. מחיר 49.90 ₪ / ערכה קטנה. מחיר 29.90 ₪

3. Foam Alive, חול הקסם שמתעורר לחיים – חול הקסם, מעורפל ונעים למגע, נע באופן מסתורי ב"זרם התנועה" ומתעורר לחיים כשמשחקים איתו. מנערים, משחקים בידיים ונותנים לחול לזרום דרך האצבעות. לשים אותו כמו בצק בידיים ונהנים מחוויית משחק המישוש וסיוע לתחושה מרגיעה.
מתאים לילדים מגיל 5
מחיר: 16.90-100 ₪

מינידוז של פלפוט מחיר- 29.90 שח צילום סטודיו פלפוט
4. ההירדוזיות- ליין הבובות עם התסרוקות המוטרפות חוזר בעיצובים חדשניים ומגוון מארזים – הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים המגיעים במארזים חדשניים עם מגוון פריטים נלווים:

- סלונדוז- הדוזית החדשה גמישה ויכולה לעשות פוזות מול המצלמה. מגיעות במארז מעוצב של בקבוק בושם, הבובות כתמיד מדיפות ריח ממכר, אביזר אופנתי, כיסא ספרים, תלבושת בד, וכן פקק ואקום להעמדת או תליית הבובה.

- מינידוז- הסדרה המיניאטורית של הדוזיות שניתן להלביש על גבי עפרון או עט, המגיעה בבקבוק לק מעוצב וססגוני. הבובה מגיעה עם פקק ואקום להעמדה או תלייה ועם מדבקות ייחודיות לציפורניים.

- מארז היירדוז בסטייל-
מהדורה מוגבלת הכוללת שימושי מעוצב ונוצץ המכיל: בובה אחת מסדרת סלונדוז, 2 בובות היירדוז, 3 כסאות מספרה ו-4 אביזרים אופנתיים לשיער שישדרגו את תסרוקות הדוזיות. במארז תמצאו גם פקקי וואקום ייחודים להעמדת או תליית הבובות ועלון אספנים (את המארז ניתן להשיג באופן בלעדי בטויס אר אס).

מתאים לגילאי 4 +
מחיר: 29.90- 199.90 ₪ .

את מתנות האפיקומן ושאר מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין:
http://www.palphot.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox