פעילות לכל המשפחה בזמן משבר הקורונה: סיור וירטואלי במוזיאון ידידי ישראל




פעילות לכל המשפחה בזמן משבר הקורונה:
סיור וירטואלי במוזיאון ידידי ישראל

בזמן שמשבר הקורונה פוקד את העולם, מוזיאון ידידי ישראל מזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים, ליהנות מסיור וירטואלי במוזיאון וללא עלות. דרך המחשב, הנייד או הטאבלט, הגולשים יחשפו למסע מרתק אחורה בזמן, לסיפורים מרגשים על ידידי ישראל לדורותיהם, ולקשר המתחזק לאורך השנים בין עמים שונים ויהודים מסביב לעולם.


הסיור הוירטואלי מוצג ב-15 שפות שונות ומתאים לגילאי 7 ומעלה.
ניתן להיכנס לסיור בלינק: http://www.fozhc.net/
או לכתוב בחיפוש בדפדפן "סיור וירטואלי במוזיאון ידידי ישראל"



מוזיאון ידידי ישראל נשמע להנחיות החדשות הנוגעות לוירוס הקורונה, ובימים אלו ייסגר עד להודעה חדשה. המוזיאון מזמין את הקהל הרחב לעקוב אחריו ברשתות החברתיות ולהישאר מעודכן בתכנים המגוונים שנשתף.

אינסטגרם: fozmuseum.official

דף הפייסבוק: FOZ - Friends of Zion Museum


מוזיאון ידידי ישראל מציג עשרות מיצגים בטכנולוגיות המתקדמות מסוגן בעולם, בניהם מייצגים מתחלפים שלכל אחד מאפיינים כמו מסכי מגע, אלמנטים אור קוליים וטכנולוגיות אור המכוונות לפי תנועות המבקרים. המבקרים ייחשפו לסיפורם של ידידנו מעמים שונים בעולם, שסייעו לעם היהודי ולקידום הקמתה של מדינת ישראל, כדוגמת: אורד וינגייט, המלכה ויקטוריה, ראול ולנברג, אוסקר שינלדר ועוד.

אל המוזיאון מגיעים מדי שנה מאות אלפי תיירים מהארץ ומחו"ל, בניהם גם מנהיגי עולם, שגרירים, ספורטאים וסלבריטאים. למוזיאון, כ-68 מיליון חברים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, מה שהופך אותו לאחת הקהילות האינטרנטיות הגדולות בעולם התומכות בישראל, ואחד מהדפים המדורגים כגדולים ביותר בעולם (מקום 37). כבר מההתחלה, המוזיאון שם לו למטרה לפעול לחיזוק הקשר של ישראל עם שאר העולם ולהרחבת מעגל הידידים התומכים בה.


אודות מוזיאון ידידי ישראל
מוזיאון ידידי ישראל הוא מוזיאון אינטראקטיבי ייחודי מסוגו בישראל, אשר נפתח לפני כ-4 שנים בלב העיר ירושלים. מייסד המוזיאון הוא ד"ר מייק אוונס, סופר ודמות מובילה בעולם האוונגליסטי. המוזיאון מציג מסע מרתק אחורה בזמן, אל סיפורם של ידידי ישראל לדורותיהם ולקשר המתחזק לאורך השנים בין עמים שונים ויהודים מסביב לעולם. המוזיאון כולל תערוכות ומיצגים בטכנולוגיות המתקדמות מסוגן בעולם, שפותחו במיוחד עבורו (כל הקמתו והעבודה בו היא תוצרת כחול-לבן) לרבות, מסכי מגע, אלמנטים אור קוליים וטכנולוגיות אור המכוונות לפי תנועותיהם של המבקרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox