הסרט "לאסי שובי הביתה "



אהבה ללא גבולות וחברות מדהימה זו התחושה שלי ביציאה מהסרט "לאסי שובי הביתה "
סרט קומדיה שסוחף אותכם לתוך הרפתקה מדליקה ומעניינת.
הסרט יצא לאקרנים ב – 17 ביוני בהפצת פילמהאוס

תקציר הסרט
לאסי הכלבה המפורסמת בהיסטוריה, חוזרת לבתי הקולנוע. סיפור מחמם לב ומרגש על חברות אמיצה בין ילד וכלבתו, המבוסס על ספרו רב המכר של אריק נייט.
חברתו הטובה ביותר של פלו הוא כלבת הקולי שלו לאסי. כשמשפחתו חייבת למסור את הכלבה, פלו נותר שבור לב. אך לאסי לא תיפרד ממנו בקלות, ותצא למסע לאורכה של הארץ, חזרה לחברה האהוב.


פלו בן ה-12 והקולי האהובה שלו לאסי חיים באושר בכפר קטן, הם חברים טובים שאינם ניתנים להפרדה. כשאביו של פלו מאבד את מקום עבודתו, המשפחה חייבת לעבור לדירה קטנה יותר, אליה אסור להכניס בעלי חיים, פלו שבור הלב נאלץ לוותר על כלבתו האהובה לאסי והיא נמסרת לידיו של הדוכס וון ספרגל, אשר נוסע לים הצפוני יחד עם נכדתו המעצבנת פריסילה בת ה-12. כששומר האחוזה המרושע פוגע בלאסי, היא מנצלת את ההזדמנות לברוח ברגע של חוסר תשומת לב. לאסי יוצאת למסע הרפתקאות לאורכה של הארץ בחיפוש אחר פלו. היא אינה היחידה שיוצאת למסע, גם פלו לא יכול יותר לשאת את הפרידה מכלבתו האהובה ויוצא לחפש אותה. השניים לא יותרו בקלות. זהו סרט על כוחה של חברות אמיתית בין ילד וכלבתו, על געגוע ועל נאמנות.


צוות הדיבוב לעברית

מידע:
קומדיה/הרפתקאות
סרט מדובב לכל המשפחה
96 דקות
מומלץ מעל גיל 5

שחקנים: גיא גולדברג, אורה שולמן, צביקה פורמן, צחי כהן, הדר שחף מעיין, ערן מור, ספיר דרמון, גדי לוי, גיא זיידמן, נתלי פיינשטיין, עדי ברלב, שיר כהן

תרגום : גיא זיידמן | מיקס: שלום ויינשטיין | בימוי: רועי גבע | עריכות וידאו: אורי פוקס
NDG STUDIOS אולפני


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox