חדש בקולנוע- מהיר ועצבני 9

לא משנה כמה אתה מהיר , אף אחד לא בורח מהעבר שלו לנצח

קרדיט צילום Raz Eizenberg


בתי הקולנוע נפתחו והחל מיום חמישי באקרנים הפרק התשיעי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני". סרט פופולארי, אהוב במיוחד, אקשיין סוחף בצורה מתוחכמת לתוך הרפתקה חסרת מעצורים.

מהיר ועצבני אכן מעט עצבני וממשיך את המירוצים, המרדפים, פשע והפיכת המכוניות . תתכוננו ל 145 דקות של אקשיין מטורף עם מעט הומור של מסע מחוץ לגבולות כדור הארץ באמצעות מכונית פונטיאק שאליה הוצמד מנוע רקטי.

לסרט הגעתי בליווי בן זוגי שחזר עם חיוך ענק ונהנה מכל דקה.




תקציר:
דום טורטו מנהל חיים שלווים ושקטים עם לטי ובנו בריאן אבל הסכנה אורבת להם מעבר לפינה. איום חדש ישן מאלץ את דום טורטו להתעמת עם חטאי העבר על מנת להציל את אלה שהוא הכי אוהב. וותו הוותיק מצטרף אליו כדי לעצור מזימה עולמית בהובלת המתנקש ונהג המירוצים הכי מיומן שנתקלו בו אי פעם.

קרדיט צילום Raz Eizenberg


דם שהוא במקרה גם אחיו האבוד של דום, ג'ייקוב. בדרך אויבים ותיקים יחזרו, חברים מפתיעים יחזרו מהמתים, ההיסטוריה תיכתב מחדש והמשמעות האמיתית של "משפחה" תיבחן כמו שלא נבחנה מעולם.
האקשן גדול מתמיד וחוצה גבולות - מלונדון לטוקיו, ממרכז אמריקה ועד אדינבורו, מבונקר סודי באזרבייג'ן ועד לרחובות העיר העתיקים של טבליסי. יהיה עצבני.

שחקנים:
וין דיזל, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, כריס לודאקריס, ברידג'ס , ג'ורדנה ברוסטר, סונג קאנג, נטלי עמנואל, ג'ון סינה,הלן מירן ושרליז ת'רון זוכות האוסקר.

מומלץ בחום!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox