אלי כהן, מומחה לשיער, מהמובילים בארץ, מציע מגוון פתרונות לדלילות השיער בתקופה זו


חורף 2020 
מאז תחילת הקורונה, הולכת וגוברת התופעה של נשירת שיער! 

אלי כהן, מומחה לשיער, מהמובילים בארץ, בתחום התוספות הטבעיות מציע מגוון פתרונות שיעזרו לנו לצלוח את התקופה עם שיער שופע 
מאז חודש מרץ תחילת הקורונה, גוברת התופעה של נשירת שיער, יותר ויותר חולי קורונה מדווחים כי הם סובלים מנשירת שיער לאחר שהחלימו מהנגיף. מדובר בתופעה שמתרחשת ככל הנראה כתוצאה מסטרס וטראומה שכידוע כשהגוף נמצא בלחץ, הוא מתעל את האנרגיה שלו מצמיחת שיער למקומות אחרים בגוף שזקוקים יותר לאנרגיה 

אלי כהן מומחה לתוספות שיער מבקש לא להיבהל ולאחר שנשללו סיבות רפואיות אחרות הוא מציע פתרונות ייחודיים שיאפשרו לך להסתובב בתקופה זו עם שיער שופע ורענן. 





אלי מציע מגוון שיטות המאפשרות לתת נפח לכל השיער שהפך דליל ועייף או למלא רק אזורים ספציפיים של הקרחה. אחת השיטות, היא "המניפה" שיטת חיבור התוספת המדמה תהליך אריגה. השיטה מבוססת על חיבור של כ- 50 גרם תוספות שיער רק ל8 נקודות אחיזה בעזרת שימוש בחוט PU איכותי. מניפת השיער המותאמת לשיער הטבעי בצבע ובמרקם יוצרת אפקט כמו 100 הנקודות בשיטות הישנות של חיבור תוספות ביניהן ההלחמה, קרטין, חרוזים וכו'. התחזוקה של התוספות היא מינימלית, פעם בחודש או חודש וחצי כשהקשר מתרחק משורש השערה, מומלץ להגיע אלינו על מנת לשנות את מיקום הקשירה ולאפשר לנקודות האחיזה הקודמות להתרענן ולצמוח עלות התחזוקה מאד נמוכה. הטיפול אורך 40 דקות בלבד. 


שיטות נוספות הן שיטת המיקורליינס המבוססת על שימוש בתוספות שיער טבעי המותאמת באופן מדיוק לצבע לגוון ולמרקם. השיטה מבוססת על יצירת תבנית מדויקת של האזור המדולל שבאמצעותה מכינים רשת שמאפשרת ליצור אינטגרציה בין השיער הטבעי לתוספת. את הרשת מחברים לשיער בקליפס או 

בקשירה. שיטת תוספות השיער בקליפס הן פתרון נוח המאפשר להסיר ולחבר באופן עצמאי ולהוסיף נפח ללא התחייבות לטיפולים. 

אלי כהן - המרכז לפתרונות שיער מומחים בשזירת תוספות שיער טבעיות, מילוי שיער דליל, תוספות שיער טבעיות בשיטות שונות כולל קליפס, סיכות או קשירה, הדבקות בהתאמה לכל סוגי השיער. במקום ניתן לקבל ייעוץ אישי. אלי כהן היחיד בארץ התופר ומתקן את התוספות במקום. 

בנוסף תמצאו במרכז מגוון פאות אופנתיות בהתאמה אישית 
פרטים נוספים: 03-6127177 או www.hair-center.co.il. 
רח' ז'בוטינסקי 1 ר"ג (דימול),
קרדיט תמונות איציק בירן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox