ד"ר פישר למען "ילדים בסיכוי": במסגרת מבצע התרמה כלל ארצי, תתרום ד"ר פישר 5% ממכירות חודש נובמבר לעמותה



ד"ר פישר למען "ילדים בסיכוי" 
במסגרת מבצע התרמה כלל ארצי, תתרום ד"ר פישר 5% ממכירות חודש נובמבר לעמותת "ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה" 

הפעילות תתקיים ברשתות: 
רמי לוי, כהן מחסני השוק, קו אופ, ויקטורי, יוחננוף, חצי חינם, be, פוליצר, שוק העיר 
ד"ר פישר מלווים ותומכים למעלה מ-30 שנה בעמותת "ילדים בסיכוי" 
המעניקה סיוע ותמיכה לילדים החסרים עורף משפחתי ולילדי פנימיות 

ד"ר פישר יוצאת במבצע תרומה כלל ארצי עבור עמותת "ילדים בסיכוי". במסגרת המבצע, תתרום החברה 5% מכלל המכירות של חודש נובמבר 2020 לעמותת "ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה". המבצע יתקיים במהלך חודש נובמבר ויחול על כלל מכירות ד"ר פישר ברשתות: רמי לוי, כהן מחסני השוק, קו אופ, ויקטורי, יוחננוף, חצי חינם, be, פוליצר, שוק העיר. 

תשלובת ד"ר פישר מלווה ותומכת בעמותת "ילדים בסיכוי" מזה שנים רבות. הכל התחיל לפני כ- 30 שנה, כאשר דבורה פישר ז"ל, ממייסדיי החברה, הצטרפה להנהלת העמותה ולאחר מספר שנים גם לתוכנית "משפחה מלווה". ביחד עם בעלה, ד"ר אלי פישר, הם אירחו, תמכו וליוו ילדה בת 3, אשר הוצאה מהבית על ידי רשויות הרווחה. לימים, אותה ילדה הקימה משפחה ובנתה בית בישראל. 

החשיפה של משפחת פישר לעמותה ולפעילותיה, הביאה אותם, מעבר לתרומות הכספיות לעמותה, גם לאיוש תפקידים שונים בהנהלתה ואת החברה למעורבות משמעותית בפעילות העמותה הכוללת התנדבות עובדי החברה (במימון ד"ר פישר) בפנימייה, תוך מעורבות בחיי הילדים. 

לדברי סיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר ובתה של דבורה פישר ז"ל, "מילדות גדלנו בבית שהיה מעורב בפעילות חברתית. ההורים שימשו משפחה מלווה עבור ילדה במסגרת עמותת 'ילדים בסיכוי' ובשלב מאוחר יותר הצטרף גם אח שלה למשפחה. היה לנו ברור לאורך השנים שברגע שנוכל, נצטרף גם אנחנו, עם המשפחות שלנו, לפרויקט משפחה מלווה. ואכן, לפני 11 שנים, נכנס לחיינו נער מקסים ואנו גאים להיות חלק מחייו ועוד יותר גאים כי השנה הוא אף התגייס לצה"ל". 

עוד מוסיפה בר-און כי "הביקור של הילדים אצל המשפחות המלוות נותן להם כוחות כדי להתמודד עם החיים בפנימייה; המפגש המשפחתי נותן להם קשר עם מבוגר משמעותי בחיים שמעניק חיזוק, איזון, ביטחון עצמי וכוח להתמודד עם היום יום המורכב שלהם". 

לדברי ירון בראון, מנכ"ל עמותת ילדים בסיכוי, בימים אלה, שכולנו נמצאים בתקופה מאתגרת ומורכבת, בה העמותה עצמה עוברת טלטלה, אנו עושים הכל כדי להמשיך ולהעניק לילדי הפנימיות ולצעירים ללא עורף משפחתי את מעטפת התמיכה בכל המישורים, כדי לסייע להם במצבים של חרדות, מצוקה נפשית וקשיים רגשיים. חיבוק אוהב וסיוע של תרומות, כמו זה של תשלובת פישר במשך שנים רבות, מרגש ומחמם את הלב ומאפשר לנו להמשיך לצעוד ביחד עם הילדים, כדי להעניק להם סיכוי לחיים טובים יותר. 


עמותת "ילדים בסיכוי- המועצה לילד החוסה" - שנת ייסוד: 1986 
בישראל חיים כיום כ- 10,000 ילדים בגילאים 7-18 ב- 127 פנימיות ומשפחות אומנה ברחבי הארץ. ילדים אלו הוצאו על ידי רשויות הרווחה ממשפחות רב-בעייתיות, המתמודדות עם מציאות חיים קשה במיוחד. עמותת "ילדים בסיכוי- המועצה לילד החוסה", זוכת "אות הנשיא למתנדב", מקדמת מזה 30 שנה ילדים ובוגרי פנימיות ומספקת להם שירותים ותכנים אשר אינם מתוקצבים ע"י הרשויות. מטרת העמותה: לשפר את חווית הילדות של הילדים בפנימיות, ולהעניק להם סיכוי להפוך למבוגרים עצמאיים, התורמים לקהילה. 

אתר "ילדים בסיכוי": http://www.yeladim.org.il
עמוד הפייסבוק של "ילדים בסיכוי": https://www.facebook.com/yeladim.besikui
בתמונה: ד"ר אלי פישר וירון בראון. צילום: אביב חופי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox