אקנה – יש פתרון מהיר שעובד



אקנה – יש פתרון מהיר שעובד

בשבועות האחרונים ועם הגעתו של הקיץ בעיית האקנה הופכת להיות מציקה יותר מתמיד ,

70% מתבגים בממוצע יסבלו מאקנה . עד היום לא ידועה מה הסיבה מדוי חלק סובלים וחלק יעבור את מרבית חייהם עם פנים חלקות .בנוסף יש גם אקנה שמגיע בגיל מאוחר יותר (בעיקר אצל נשים) בגילאים 28-38 ממש אחרי גיל ההתבגרות ואז הופך להיות מתסכל יותר ויותר.

הטיפולים המוצעים היום בשוק הינם משחות אנטיביוטיות , טיפול באור (פוטותרפיה) , אנטיביוטיקה לבליעה שידוע שהיא פוגעת בכבד ולא ניתן להיחשף לשמש , טיפולים קוסמטים אצל קוסמטיקאית , דיקורים סינים ועוד טיפולי תזונה מעולם הרפואה המשלימה.




חברת מג'יק דרופס אשר מפתחת ומשווקת פורמולות צמחיות להרזייה , גמילה מעישון , הרטבת לילה , פסוריאזיס . יצאה בשבועות האחרונים עם מוצר ששינה את כללי המשחק בשוק האקנה הגם ככה רותח שגרם ללא מעט אנשים להוציא אלפים (גם עשרות) על טיפולי אקנה כושלים ולמפח נפש גדול.

מג'יק דרופס פיתחה יחד עם מרפאת KMEDIC פןרמולה צמחית בה היו שותפים לפיתוח אנשי מחקר מעולם הרפואה הסינית , צמחי מרפא, והומאופטיים . פורמולה נוזלית בבליעה המבוססת רק על צמחי מרפא שנותנת באופן כמעט מיידי שיפור ניכר בפנים ועוצרת את התפרצות הפצעים בפנים.

כפיר פוריאן שהיה חלק מצוות הפיתוח: מתוך ניסיון רב של מאות פציינטים הסובלים מבעיות עור שונות רצינו קודם על להביא משהו שונה ב טיפול באקנה והוא קודם כל הקלה מיידית בעור הפנים של המטופל\מטופלת – הבעיה באקנה היא קשה וחמורה מאד לא רק אצל מתבגרים אשר הביטחון העצמי שלהם נפגע קשות אלא גם אצל נשים אחרי גיל 30 שפתאום ללא כל סיבה הפנים מלאות באקנה . "לקחנו בחשבון את הבעיות האפשריות ודחסנו אותם לפורמולה אחת שתטפל גם בבעיה ההורמונאלית , גם בדלקת העור , וגם תשפר הליכי עיכול , למען האמת גם אנחנו הופתענו מהתגובות שאנשים דיווחו לנו על פנים כמעט חלקות תוך פחות מ 21 ימי שימוש בתוסף"



אז מה הוא בעצם התוסף אקנקסט ?

התוסף אקנקסט הינו מיצוי צמחים המופק בטכנולוגיה ייחודית אשר גורמת לחומרים הפעילים להיספג ישירות למחזור הדם וכך ותת מענה מיידי לבעיה מבלי לפגוע בכבד ובלי שום בעיה להיחשף לשמש .



היום כבר לא צריך לסבול מאקנה ואין צורך להוציא אלפי שקלים על טיפולים יקרים שממש לא הוכח שעובדים... עם פורמולת אקנקסט ל טיפול באקנה אין אפילו צורך לצאת מהבית

והפורמולה מספיקה לחודש אחד , יש אנשים שיצטרכו לצרוך את הפורמולה 4 חודשים – אך ללא כל סכנה וללא תופעות לוואי . והכי חשוב פנים חלקות מהר!



מחיר לצרכן כולל משלוח עד הבית :

690 ₪

www.acnex.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox