טיפולי אנטי-אייג'ינג לצוואר ולמחשוף

טיפולי אנטי-אייג'ינג לצוואר ולמחשוף
טיפולי אנטי-אייג'ינג לצוואר ולמחשוף

הצוואר והמחשוף הופכים עם השנים לנקודת תורפה אסתטית עבור נשים רבות. באזורים עדינים אלה ניתן לבצע טיפולים מיוחדים המשפרים את איכות המרקם והעור.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ובעלת שלוש קליניקות פרטיות לטיפולי עור, מובילה במרפאתה את השיטות החדשנית והלא פולשנית לטיפול באזור הצוואר והמחשוף:

נשים רבות משקיעות משאבים ניכרים בטיפוח הפנים ושוכחות את הצוואר והמחשוף, להם השפעה משמעותית על המראה. הצוואר והמחשוף חשופים לשמש, רגישים יותר מאזורים אחרים בגוף ולכן, גם ניכרים בהם סימני הגיל בשלב מוקדם יחסית (המחריפים יותר כי רובינו שוכחים למרוח עליהם קרם הגנה).

בנוסף, שרירי הצוואר אינם נתמכים על ידי העצמות כמו בפנים, ובאופן טבעי הם פחות מתוחים. עור הצוואר דק במיוחד, רגיש לשינויים, מתייבש ומתקמט במהרה. לא פלא אם כך שספר כמו "אני שונאת את הצוואר שלי" מאת נורה אפרון (הוצאת עם עובד), העוסק בן היתר בנקודת התורפה הנשית של צוואר מזדקן, הפך לרב מכר עולמי. יותר נשים מחפשות כיום את הדרך למתוח ולשפר את מרקם הצוואר.

לדברי ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור אסתטית, תהליכי ההתבגרות שעוברים על העור לא פוסחים על הצוואר והמחשוף "והם פחות סלחניים" מעור הפנים. הצוואר כולל שרירים שקועים ושומן בולט כתוצאה מהרפיית השרירים. התבגרות הצוואר מעיבה על המראה בשני מובנים: ראשית, עם השנים חלה ירידה בטקסטורה ובאיכות העור הבאה לידי ביטוי בקמטוטים בצוואר ובמחשוף ושנית, ישנה הידלדלות ורפיון של האזור כולו. מאחר ועור הצוואר דק ועדין במיוחד, ניתן לבצע עליו טיפולים מיוחדים המשפרים את איכות ומרקם העור וכן תורמים למתיחתו, ללא התערבות פולשנית, ותוך שמירה על מראה טבעי".

אז במקום להסתובב עם צווארונים גבוהים, לעטוף את הצוואר בצעיף או לחשוף את הזדקנותו בטרם עת וכך להעיב על ההופעה כולה, כדאי להשקיע בטיפולים אפקטיביים, המשלבים בין מכשור מתקדם לחומרים פעילים להצערת הצוואר והמחשוף.

ד"ר אקרמן מציינת שטיפול פופולרי במיוחד להחזרת מוצקות הצוואר הוא באמצעות חומצה היאלורונית, אותה מזריקים במחטים דקיקות. החומצה מעודדת את ייצור הקולגן, מגנה על העור ומשפרת את רמת הלחות שלו.

"בטיפול בצוואר מזריקים חומצה היאלורונית בכמות דלילה יחסית המתאימה לרקמות רכות אך בצורה אחידה לאורך הצוואר. ההזרקה מעניקה לצוואר מראה מתוח יותר וכן מאפשרת אפקט של מילוי ונפח לקמטוטים ושקעים בעור. היא יעילה גם בהקשר של צניחת הצוואר".

טיפול משודרג המבוסס על חומצה היאלורונית אותו מציינת ד"ר אקרמן הוא סקינבוסטרס (Skinboosters): "משתמשים בו בחומצה היאלורונית מתקדמת אשר מורכבת מחלקיקים זעירים ומשמשת למתיחה, למיצוק ולהחדרת לחות עמוקה לעור. החומר הזה מוזרק בטכניקה ייחודית בה מפזרים כמויות זעירות שלו על כל פני שטח הצוואר והמחשוף. מכיוון שהחומר מיוצב מבחינה ביוכימית, התוצאה נשמרת למשך מספר חודשים. הטיפול גורם למראה מוצק יותר של הצוואר והמחשוף, משפר מרקם וקמטוטים ומעודד את העור לייצר קולגן חדש, כך שהתוצאה היא בעלת מראה טבעי".

לצד החומצה היאלורונית ניתן למצוא היום ג'ל אחר המעניק מילוי בשם רדיאס (Radiesse), "זהו ג'ל סמיך המיועד למלא קפלים ולייצר מתיחה. בצוואר אנו לא מעוניינים להשתמש ברדיאס כחומר מילוי, אלא כחומר המשמר מרקם. על כן, חשוב למהול אותו היטב ולהפוך אותו לדליל ביותר. התוצאה היא אפקט מרשים של עור צוואר מתוח".

ד"ר אקרמן מוסיפה שעור הצוואר רגיש ועדין במיוחד ולכן לא ניתן לטפל בו בטיפולים אגרסיביים מדי ומסיבה זו טכנולוגיית ה-Tixel (טיקסל) לחידוש העור אידיאלית עבורו. "זוהי טכנולוגיה שמאפשרת לחמם את שכבות העור העליונות באמצעות הולכה חשמלית בדומה ללייזר או לגלי רדיו. אך מדובר בכמות אנרגיה נמוכה ולכן הפגיעה תהיה ממוקדת בהרבה ולא אגרסיבית. מצד אחד, נקבל תוצאה יעילה ומצד שני, הטיפול יהיה ללא תופעת לוואי וההתאוששות מהירה יחסית. משך ההחלמה הקצר קריטי לטיפול בצוואר ובמחשוף, כיוון שהעור באזורים אלה נוטה להחלים פחות טוב מעור הפנים ומגיב פחות טוב לפציעה בהשוואה לעור הפנים".

פגם אסתטי נוסף המשותף לצוואר ולמחשוף הוא כתמים לא מחמיאים, הנוצרים עם הגיל ועם החשיפה לשמש. לשם הבהרת וטשטוש כתמי שמש ו/או גיל, ממליצה ד"ר אקרמן על טיפול משולב בין קרן אור (IPL) ואלמה קיו (ALMA Q- מכשיר לייזר עוצמתי). "הטכניקות הללו משתמשות בקרן אור אשר נקלטת באופן בררני (סלקטיבי) רק בפיגמנט שבעור. כלומר, קרן האור יודעת לזהות את הכתם על פי כמות הפיגמנט שבו לעומת זו שבעור הרגיל. רוב האנרגיה תיבלע בכתם והתוצאה היא פירוקו והבהרתו, מבלי לפגוע בעור מסביב. הטיפול אינו כואב, ההחלמה קצרה והשילוב של שני סוגי המכשירים מייעל משמעותית את התוצאה וזו נשמרת לשנים ארוכות (תלוי בכמות החשיפה לשמש).

בשורה התחתונה, הטכנולוגיות המתקדמות תורמות משמעותית לשיפור מראה הצוואר והמחשוף. עם זאת, ד"ר אקרמן מדגישה כי על מנת ליהנות מתוצאות איכותיות יותר, יש להשקיע בתחזוקה של העור באמצעות מריחת קרם הגנה ושימוש בתכשירי קוסמטיקה פעילים וכן לפנות לטיפול מקצועי. "חשוב להבין שיש לטפל בצוואר ברמת מיומנות גבוהה במיוחד, תוך התאמה למבנה ותווי הפנים, סוג העור, וסגנון החיים של המטופל על מנת להשיג מראה רענן ואטרקטיבי לאורך זמן".

ד"ר להבית אקרמן על השיטה: "אנחנו עושים רק דברים מוכחים. אני לא אוהבת את המילה 'קסם', אבל אפשר לראות כאן תוצאות מדהימות. חשוב להדגיש שלא מדובר בניתוח".

מחיר טיפול רדיאס: 4000 ₪

מחיר טיפול סקינבוסטר: 3500 ₪ בעבור שני מזרקים

מחיר טיפול טיקסל: 1200 ₪

מחיר טיפול אלמה קיו:1200 ₪

הטיפול מתבצע בקליניקות של ד"ר להבית אקרמן בכתובת:

הרצליה
רחוב המנופים 2
054-2646114
נווה סביון
הדקל 3
03-5332068

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox