אירוקה משיקה את קולקציית משקפי השמש של מעצב העל רוברטו קוואלי Roberto Cavalli לקיץ 2018


אירוקה משיקה את קולקציית משקפי השמש של מעצב העל רוברטו קוואלי Roberto Cavalli לקיץ 2018 



רשת אירוקה – הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה את קולקציית משקפי השמש החדשה של בית האופנה המוביל רוברטו קוואלי לקיץ 2018. 


מעצב העל רוברטו קוואלי (Roberto Cavalli) עומד בראש בית אופנה לאופנה עילית המציג עונה אחרי עונה קולקציות זוהרות לנשים שמעריכות יוקרה ואלגנטיות ואוהבות עיצוב מדוייק עם הרבה סקס אפיל איטלקי ותשומת לב לפרטים . 

במשקפי השמש של המותג משולבות אבני יוקרה, ריקועים , עבודות לייזר וחיתוכים דמויי חיות, שימוש בעור, ומונוגרמה מתוכשטת של האותיות RC – הכל משובץ בעבודת יד ע"י אמנים . רוברטו קוואלי ממשיך לעשות שימוש בסימון המסחרי האייקוני שלו – הנחש. הקולקציה מורכבת ממשקפי אצטט מינרלי מתוכשטת במתכות וכן משקפי מתכת מתוכשתות עם עדשות בגוונים מלאי עוצמה.

בקולקציה לקיץ 2018, ניתן למצוא מסגרת מלבנית עוצמתית המשווה מראה מסתורי לצד מסגרות עדינות יותר ממתכת בצורת משושה או פרפר עם עדשות צבעוניות. בנוסף, שילובים מעניינים של מתכת ואצטט ניתן למצוא במסגרות חתוליות וגם במסגרות טייסים מחמיאות העל-זמניות. כמקובל אצל קוואלי כל פריט מקבל תשומת לב של תכשיט יוקרה. כמו בכל עונה, אייקון הנחש מככב בקולקציה ולראשונה ניתן לראותו גם על עדשות המשקפיים. 


קוואלי חייב את הצלחת המותג לבריג'יט בארדו שגילתה אותו בחנות הראשונה שלו וסחפה אחריה דורות של כוכבות הוליוודיות מהשורה הראשונה. המותג אהוב במיוחד על סלבס בינלאומיים, דוגמניות מובילות ואייקוני פופ כמו ג'ניפר לופז, קריסטינה אגילרה, ועוד. 

קוואלי הוא ללא ספק אחד המעצבים המובילים בשמלות לשטיח האדום. הוא עיצב לזמרת קיארה את שמלת הכלולות שלה – שמלת הוט קוטור ראוותנית במיוחד. ביונסה הופיעה עם בגדים של המעצב בקליפ שלה ובסיבוב ההופעות לדיסק FORMATION.

טווח מחירים: 1189-2799₪
להשיג ברשת אירוקה ובדיוטי פרי
צילום: ערן תורגמן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox