רשת אימפרס גאה להציג את היהלום החדש שלה, אנה ארונוב



מרלין מונרו אמרה " נשיקה יכולה להיות נעימה מאוד, אך יהלומים הם לנצח. יהלומים נשארים איתך, לא פוגעים בך, יוצאים איתך ומקשטים אותך. גורמים לך להרגיש יותר טוב עם עצמך. גם אם הזוגיות נגמרה, היהלום נשאר"
נשים אוהבות לקשט את עצמן בתכשיטים מזה מאות שנים. צמידים, ענידת עגילים, שרשראות או טבעות הן הדרך שלנו לחגוג את עצמנו ולמשוך את עיני הסביבה.

בשנים האחרונות גברה המודעות וגדל המבחר גם בקרב הגברים הן בענידת תכשיטים וגם בשעונים מעוטרים .

היום בהשקה חגיגית ב TLV הציג בפנינו אלעד לוי המשנה לקבוצת רולטיים מרשת Impress Jewelry את אנה ארונוב היהלום החדש והפנים של החברה. 



אנה אישה נעימה , מלאת חן ומעוררת השראה. היא חייכה לעולנו וענדה תכשיטים של המותג בגאווה גדולה.

אנה המוכרת לכולנו כאישה שאפתנית , רקדנית בולטת, כובשת, שואפת למצוינות ולהישגים גבוהים.
באמצעות ערכים אלו היא סללה את דרכה אל תוך התודעה והאהדה הישראלית וכיום אין מי שלא מכיר אותה כשופטת הכי נוצצת ברוקדים עם כוכבים וכמובילת דעה אהובה, כשסטייל, אופנה וטעם משובח מלווים כל צעד שלה.






הבחירה באנה נובעת מעצם היותה אישה חזקה ומצליחה המשלבת אלגנטיות, קלאסיקה, רכות, נשיות, שיק וסטייל. כל אלו יחד יצרו חיבור טבעי ואמיתי לקולקציות התכשיטים שלנו בהם אנו מקפידים על שילוב מנצח של עיצוב ,טרנדיות ואיכות בלתי מתפשרת.

רשת "אימפרס" – רשת חנויות לתכשיטים ושעונים מקבוצת רולטיים, יבואנית של למעלה מ-30 מותגים בינלאומיים הנחשקים ביותר עם פרזנטורים מובילים ומוכרים בהם שחקני קולנוע מפורסמים, ספורטאים, כדורגלנים ועוד.



רשת אימפרס ואנה גאים להשיק 5 קולקציות חדשות של תכשיטי זהב משובצים יהלומים:

· Classic collection - קולקציית תכשיטים ללוק יומיומי במחירים עד 1,000 ₪

· Fancy collection – מבחר תכשיטי זהב ויהלומים, שהם מבחינת Must have במחירים עד 2,000 ₪

· Glam collection - קולקציה זוהרת בשילוב יהלומים ואבני חן במחירים עד 3,000 ₪

· Luxury collection – קולקציה בעלת נוכחות ייצוגית לכל לוק במחירים עד 5,000 ₪

· Prestige collection - קולקציית תכשיטי היוקרה הייחודית של מותגים בינלאומיים החל מ-5,000 ₪ ומעלה.

חמשת הקולקציות החדשות מאופיינות במגוון רחב של עיצובים ומחירים ובכך ניתן להשיג תכשיט זהב משובץ יהלומים טבעיים המתאים לכל כיס.






המבחר המדהים, נצנוצם הבוהק, העיצובים המיוחדים אין ספק שרשמת אימפרס כבשה את ליבי.

רשת אימפרס שייכת לקבוצת רולטיים, יבואנית של מותגים בינלאומיים בתחומי התכשיטים, שעונים ותיקים. בין המותגים המובילים מבחר מותגי שעונים: Breguet, Hublot, Zenith ,Omega, Gucci, swatch ועוד. מבחר מותגי תכשיטים בניהם: Le vian, Damiani, Pomellato, Gianni Lazzro Gucci, effy ועוד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox