בשורה משמחת לחולי קרוהן קוליטיס והסובלים מכאבים כרונים




חברת אמורפיקל עם פריצת דרך מדעית בטיפול בדלקות כרוניות ובשורה משמחת לחולי קרוהן וקוליטיס.
את אמורפיקל אני מכירה שנים בעקבות הדנסיטי פרי פיתוח מוצלח ביותר ומוכח בשוק. יכולת הספיגה שלו מדהימה ומוכח מזה שנים רבות.
החברה הינה חברת ביוטכנולוגיה חלוצית כחול-לבן ועוסקת בפיתוח תוספי תזונה מהפכניים.
לאחר שנות פיתוח ומחקרים מצטרפים 2 מוצרים חדשים לשוק: PH דיירקט ו PH גסטרילקס.

PH גסטרילקס - לחולי קרוהן וקוליטיס: פטנט ישראלי חדש מקל משמעותית על תסמיני מחלות מעי דלקתיות.

כאבי בטן, שלשולים, דימומים הם רק חלק מתסמינים הקשים לחולים הסובלים ממעיים דלקתיות. בזכות פיתוח מדעי ישראלי חדשני יוצר תוסף המבוסס על סידן קרבונט אמורפי ומשפר משמעותית את תסמיני מחלות מעי דלקתיות ומצבם של החולים.

מהם מחלות מעי דלקתיות?
בישראל חיים כ- 50,000 חולים הסובלים ממחלות מעיים דלקתיות, ומטופלים בתרופות וסטרואידים.

מחלות מעי דלקתיות הן מחלות שבהן התאים של מערכת החיסון תוקפים תאים ורקמות במערכת העיכול וגורמים לנזק ברקמות בדופן המעי, כתוצאה מכך אנשים שלוקים במחלות הללו סובלים בין היתר משינויים ביציאות, כאבי בטן עזים ולפעמים חום גבוה. גם קוליטיס כיבית וגם קרוהן, הן מחלות שעד השנים האחרונות, הטיפול בהן היה מבוסס בעיקר על תרופות וסטרואידים, כאשר למעשה עדיין אין טיפול המרפא את המחלה.

מסקנות?
ר' מתל אביב, סובלת מעל שני עשורים ממחלת הקרוהן "מעידה: קיבלתי את החיים שלי אחרי עשרים שנה". מספרת נטלה סוגים שונים של תרופות מאנטיביוטיקה ועד זריקות לקורטיזונים. "תמיד כאב לי, אני לא זוכרת יום ללא כאב, היו ימים עם גלים מטורפים של כאב והיו ימים שהיה כאב עמום. אני חיה עם קרוהן מעל 20 שנה, אני מכירה את זה ויודעת בדיוק איפה זה כואב אבל כבר ביומיים הראשונים לשימוש ב- pH Gastrilex משהו אצלי השתנה. אחרי שבוע נעלם הכאב, פסקו הדימומים וזה משהו שאני לא מכירה. אחרי שבועיים אמרתי לעצמי שאני אנסה לאכול דברים שלא העזתי לגעת בהם שנים כמו שניצל או חתיכת בשר, והכל עובד כמו חדש. לאחרונה עשיתי בדיקות דם והשוואתי אותם לבדיקות הקודמות וכל המדדים מצויינים, הדלקת ירדה ביותר מחצי בכלום זמן.

יוסי בן, מייסד ומנכ"ל חברת אמורפיקל: "הגילוי הזה הוא דרמטי עבור כל מי שמתמודד עם מחלות דלקתיות, ובפרט עם מחלות מעיים דלקתיות. המוצר שלנו יטפל במחלות אלו בצורה הטובה והבטוחה יותר. אנחנו לא עוצרים כאן, וממשיכים לעבוד במרץ על שיפור חייהם של אנשים המתמודדים עם מגוון מצבים רפואיים שונים ואפילו שיפור חייהם של ההולכים על ארבע."

מינון יומי: להתמודדות עם דלקת פעילה באדם בוגר 1600 מ"ג ליום בחודש הראשון: 8 כמוסות ביום – 3 בבוקר, 2 בצהריים, 3 בערב*.
כעבור חודש ימים ולאחר ההקלה בתסמינים והשיפור במדדי הדלקת בבדיקות הדם יש ליטול 6 כמוסות ליום לחודש נוסף. לאחר מכן 4 כמוסות ליום.



PH דיירקט - פריצת דרך מדעית בטיפול בדלקות כרוניות: פטנט ישראלי יחיד מסוגו בעולם שיסייע משמעותית בהקלה בכאבים.

כסובלת מפיברומיאלגיה יודעת אני מה זה לכאוב כל היום 24 שעות ביממה ללא מזור וניסיון לחפש מענה שלא יזיק במקביל לגופי.
כאב חוזר ונשנה או דלקת כרונית הינה תופעה נפוצה בארצנו ,במפרקים, עצמות, שרירים המקשים על תפקוד היום יומי.

פטנט חדש תוצרת כחול לבן, המבוסס על סידן קרבונט אמורפי, יקל משמעותית על הכאבים תוך 30 יום בלבד, ולפעמים אפילו פחות מכך

דלקת כרונית היא סימן לשיבוש חמור בתפקוד מערכות הגוף, והיא באה לידי ביטוי בכאבים באזורים שונים למשל בכאבי פרקים או כאבי ברכיים. הדלקת נוצרת מתקיפה של הגוף על ידי גורם חיצוני או פנימי, ועל כן המערכת החיסונית נכנסת למצב לוחמה. יש הקוראים לתופעה "צו 8 של הגוף". הסובלים מדלקות כרוניות מתקשים פעמים רבות בביצוע פעולות יומיומיות כמו הליכה, כתיבה, ישיבה או עלייה וירידה במדרגות, דבר שהופך את החיים לרצף בלתי נסבל של כאבים בלתי פוסקים.

אחד הגורמים להיווצרות של דלקת הינו מחסור של בי קרבונט בגוף. מחסור זה מוביל להחמרה של דלקות פרקים ושרירים, וכן הכאב הכרוני יכול לנבוע ממצב של דלקת כרונית. לאורך השנים הטיפול בדלקות היה מבוסס על תרופות ונטילת אנטיביוטיקה, וכעת- Ph direct מביא בשורה לסובלים מכאבים כרוניים ודלקות. מדובר על תוסף תזונה המבוסס על סידן קרבונט אמורפי, והוא ניתן כאבקה באופן תת לשוני.

היתרון הבולט של pH Direct הוא היכולת לספק לגוף בי קרבונט המטפל בדלקות הספיגה שלו בגוף גבוהה. בתהליך הספיגה הייחודי של התוסף, משתחרר סידן קרבונט אמורפי ישירות למחזור הדם, מספק בי קרבונט, וכך מביא לספיגת מינרלים מוגברת בגוף שמסייעת לטפל בדלקת, ובמקרים רבים להעלים אותה לחלוטין. כאשר מדובר למעשה על תהליך ספיגה יעיל מאוד שעומד על פי 2 עד 4 יותר מכל סידן אחר.

ענת מוקע, בת 60, מספרת כי נטלה pH direct לאחר שהחלה לחוש כאבים עזים בברכיים. "אחרי שבועיים באמת התחלתי לחוש הקלה בכאבים, עד כדי כך שלאחר תקופה פתאום שמתי לב ששכחתי מהם בכלל".

דר' משה חיימוביץ, מנכ"ל השירותים הווטרינרים בישראל בעבר, שנטל את התוסף לאחר ניתוח שעבר, מעיד : "אחרי ניתוח מפרקי ירך סבלתי מכאבים והזדקקתי לשיקום ארוך. pH דיירקט עזר לי בצורה מדהימה, הכאב נעלם וחזרתי לתפקוד מלא."

מנכ"ל חברת אמורפיקל, יוסי בן: "מדובר בגילוי מרעיש ודרמטי שיכול לסייע למאות אלפי בני אדם שסובלים מכאבים ולא מצליחים להפטר מהם. המוצר שלנו מטפל במחלות דלקתיות בצורה הטובה וחשוב מכך- הבטוחה ביותר שניתן למצוא".



על החברה:
אמורפיקל הינה חברת , העוסקת בפיתוח תוספי תזונה מהפכניים. לחברה 125 פטנטים, מתוכם 67 אושרו והיתר בתהליך.

חברת אמורפיקל (שפיתחה את AMOR 18- תרופה בניסוי לחולי קורונה שזכתה להצלחה רבה בשיא המגיפה) משיקה בימים אלה את תוסף התזונה pH Gastrilex, תוסף תזונה חדש מבוסס סידן קרבונט אמורפי - פיתוח ישראלי שבמחקרים קליניים הוכח כי הוא מטפל בדלקות כרוניות וכאב.

פרטים נוספים:
כניסה לאתר ליחצו כאן

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox