אבא, אני עשירה- בני מבורך לוי


כנערה זוכרת את הרצון העז להרוויח כסף, התחלתי את דרכי מעט בשמרטפות ועם השנים הקמתי לי עסק קטן של מכירת תכשיטים מפימו וחרוזים ומכרתי לשכנות ולחברים וכל כך התלהבתי מהרעיון ליזום וליצור בעצמי.
כעת אני אמא למתבגרת בעלת חשיבה שונה ממני ויש בי רצון לגרום לה להעז, לעשות ולהצליח.
איך מעיזים? האם זה קיים בנו או שיש דרך ליזום? האם עלינו לדחוף את המתבגרים שלו או לתת להם להיות הם בדרכם?
השבוע קיבלתי ספר "אבא, אני עשירה" של בני מבורך- לוי ואיך שקראתי את הפרק הראשון אמרתי לבתי המתבגרת "רומי כתבו את הספר בשבילך"!!!

"היי שמי הדס ואני רוצה לספר לכם את הסיפור שלי, אבל בעיקר למה אני רוצה להיות יזמית מצליחה ועשירה כמו דונלד טראמפ, רוברט קיוסאקי ונפוליאון היל" 

בשפה קלילה ועלילה זורמת מתאר הסופר בני מבורך לוי, את הדס בעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה, ביצירתיות, בנחישות, בהתמדה וברצון להצליח, ונוסף לכך היא יזמית מלידה עם חלומות גדולים. מנגד, היא מתקשה בלימודיה במקצועות הריאליים, חוותה ניכור חברתי והתעללות בבית הספר מצד תלמידים ומורים ועוד משברים המאפיינים את גיל ההתבגרות.

למרות הקשיים שחוותה, הצליחה הדס להביא לידי ביטוי את יכולותיה כיזמית ולהוכיח שאפשר להצליח בחיים למרות הקשיים הסביבתיים האובייקטיבים.

בסוף הספר ישנו יומן הגשמת חלומות בו תוכלו לעקוב צעד אחרי צעד ולעוף על כנפי הדמיון. למשל היכן הייתם רוצים להיות בעוד חודש וכן הלאה. אין ספק שזה מעורר דחיפה לכל אדם הקורא את הספר ומעניק לו מעקב מעודד.




הסיפור מבוסס על סיפורה האמיתי של הדס ומעביר מסרים בנושא כסף, חיסכון, עבודה, יזמות, דחיית סיפוקים, יצירתיות, עבודת צוות ועוד כבר בגיל צעיר "בגובה העיניים" בצורה סיפורית וידידותית, ועל כן החליט לכתוב סדרה של ספרים, שיסייעו להגדיל את מעגל ההשפעה לדור הבא של הילדים ובני הנוער ולהכינם לקראת האתגרים הכלכליים אותם יפגשו כבוגרים.

על מנת להגביר את העניין לבני הנוער ולייצר עבורם חוויה בלתי נשכחת, הכין בני במחשבה רבה מדיה דיגיטלית השזורה במהלך הסיפור וקשורה לנושא עליו מסופר. 
לדוגמא: כשהדס (גיבורת הסיפור) חווה ניכור חברתי ומתמודדת אתו (כל אחד מאיתנו חווה כזה במהלך חייו), קיימת הקלטה של פסיכותרפיסטית, המדריכה את בני הנוער, כיצד להתמודד עם ניכור חברתי. דוגמא נוספת, כשהדס אינה מרוצה במקום עבודתה ומרגישה שמנצלים אותה, היא אינה הופכת לקורבן אלא, לוקחת אחריות ויוצאת מחוזקת מהסיטואציה, במקביל קיימת הדרכה של בני מבורך לוי כיצד לנהוג בסיטואציה כשרע לנו ולקחת אחריות על חיינו, במקום להפוך לקרבן. 
עוד דוגמא - כשגיבורת הסיפור מחליטה להקים דוכן למכירת קרפים ביריד בבית הספר, הכין בני סרטון עם מצגת והסבר כיצד לבנות עסק מצליח ולייצר ממנו הכנסה, וכשגיבורת הסיפור יוצאת לחופש הגדול ושם יש תפנית בעלילה הכין בני סרטון לבני נוער כיצד הופכים את החופש לגדול ויוצאים ממנו מרווחים, לקראת סוף הספר, גיבורת הסיפור מגיעה למסקנה שהיא רוצה להיות עשירה היא מפרטת מהן הסיבות וכיצד הגיעה למסקנה זו, במקביל הכין בני סרטון הסבר מה היינו עושים אילו היה לנו את כל הכסף שבעולם.


ישנם עוד סרטנים מלהיבים וסודות מקצועיים להצלחת בני הנוער בגוף הספר.

על הסופר:
בני מבורך לוי - בכיר לשעבר בשב"כ לאחר ביצוע מגוון של תפקידים במגוון תחומים, עשה תפנית של 180 מעלת ובמקום להתעסק בסיכול יריבים, עבר לסייע למשפחות לצמוח כלכלית ולהגשים את חלומם הכלכלי ברכישת דירה, ולכתוב ספרים המשפיעים על ילדים ובני נוער להתמודד עם אתגרי הכלכלה המודרנית.

בוגר תואר שני במנהל עסקים. בוגר קורס לאימון וייעוץ כלכלי למשפחות וקורס יועצי משכנתאות, חבר פעיל באיגוד היועצים לכלכלת המשפחה ואיגוד יועצי המשכנתאות.

מתנדב במילואים במסגרת ההדרכה בשירות הביטחון הכללי.
בעל חברת "המסודרים" חברה לייעוץ משכנתאות וייעוץ כלכלי למשפחות, מרצה מבוקש בתחום זה.
יליד ירושלים , מתגורר ברעננה, נשוי, אבא לארבעה וסבא מאושר לכמה נכדים.
עם פרישתו בשנת 2015 מתוך אהבה לאנשים ולמספרים, החליט בני לעשות שינוי וללמוד את נושא כלכלת המשפחה והמשכנתאות, במטרה לסייע לכמה שיותר משפחות לחיות ברווחה כלכלית ולהגשים את חלומם הנכסף לרכישת דירה בישראל.
בני מבורך-לוי חנך באופן אישי מאות משפחות והוביל אותן להצלחה כלכלית ולהגשמת החלום של רכישת דירה.

בחמש השנים האחרונות הוציא בני מבורך לוי לאור שלושה ספרי ילדים הראשון "קופת החיסכון הראשונה של סיון" השני "הרפתקה בסופר" השלישי "ילדים ממש אוצר" ובתקופה האחרונה הוציא לאור ספר רביעי לבני נוער "אבא, אני עשירה".

בסוף הספר הכין בני מבורך-לוי קורס דיגיטלי שיסייע לבני נוער להפוך למצליחנים ובנוסף הכין מספר נספחים, שיסייעו לקוראים לבנות תוכנית עסקית פרטית לצד תוכנית להגשמת חלומות — כלים שיסייעו להם להיות יזמים צעירים בעצמם ולגרום להם להצליח בחייהם.

הספרים מיועדים: לבני נוער החולמים להיות יזמים צעירים ומצליחים, מתאים להורים המעוניינים לכוון את ילדיהם להצלחה אישית והצלחה כלכלית, מתאים למשפחות המעוניינות לצמוח כלכלית תוך כדי שיתוף ילדיהם באתגרים הכלכליים המשפחתיים איתם הם מתמודדים ומתאים גם למבוגרים המעוניינים להפוך ליזמים ומחפשים דרך לשלב יזמות עסקית בחייהם.

במיוחד בימים אלה כשיוקר המחיה עולה, האינפלציה מרימה ראש ומדד תשומות הבניה עולה, בני בספריו נותן למשפחות, ילדים ובני נוער כלים להתמודד עם אתגרי התקופה.

ניתן לרכוש את הספרים:
בקישור הבא ישירות לרכישה ליחצו כאן
באתר החברה ליחצו כאן
או דרך בדף מכירה ליחצו כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox