מותג שוקולד פנדה מתרחב לשוק הבינלאומי ומציג עיצוב חדש



לאחר גיוס מוצלח מהציבור: פנדה בעיצוב חדש
מותג שוקולד פנדה מתרחב לשוק הבינלאומי ומציג עיצוב חדש


חג פּוּרִים הוא אחד מחגי ישראל, על פי מצוות משלוח המנות, על כל אדם לשלוח בפורים לרעהו מנות מזון – ולפחות שתיים – לאדם אחד לפחות. אחד מהמנהגים בו לתת משלוחי מנות מפנקים הכוללים שוקולדים ושלל ממתקים.
אבל מה עושים עם אלרגים לחלב?
הכירו את פנדה ממתק שוקולדי טעים, קרמי ונקי מחלב. הייחודיות של המותג היא בהיותו זהה לחלוטין בטעמו לשוקולד החלב המקורי. שוקולד פנדה משלב בין הנאה, טעם ומרקם, לבין שמירה על החי.



סדרת המוצרים בעיצוב החדש של פנדה כוללת טבלאות ממתק שוקולדי ב- 9 טעמים: קלאסי, קרם בוטנים, קרם נוגט, שברי אגוזי לוז, שברי קרמל ומלח גס, לבן, לבן עוגיות, מריר במילוי קרם קפה ומריר במילוי קרם קוקוס. בנוסף משווקת פנדה חטיפים בטעם שוקולד בתוספת פיסטוק חלבה, חמאת בוטנים וקורנפלקס, נוגט ופצפוצי אורז וקוקוס קלוי.

פנדה, מותג השוקולד הישראלי הנקי מחלב, חולל מהפיכה כשהשיק לפני מספר שנים, טבלה בטעם ובמרקם זהה לשוקולד חלב. הקהל הטבעוני התלהב, המכירות זינקו ומפעל הייצור שהוקם בירושלים ועבר בהמשך לטבעון, נדרש להתרחב. 



כעת, לאחר שהשלים גיוס מהציבור, שנחשב לסכום הגיוס הגבוה ביותר שהיה עד כה בארץ בקמפיין מימון המונים להשקעות (6.5 מיליון ₪), מרענן המותג את נראותו ומשיק עיצוב חדש לאריזות המוצרים. מטרת המיתוג החדש להרחיב את הפנייה גם לקהל המפחיתנים, המהווה, על פי ההערכות, כשליש מהאוכלוסייה, וכן לרגל החדירה לשוק הבינלאומי. השקת האריזות החדשות תלווה בקמפיין פרסום דיגיטלי ובמבצעי השקה מיוחדים.

בנוסף לשינוי העיצובי של האריזות, משנה שוקולד פנדה גם את צורת הקוביות. הטבלאות והחטיפים עברו שדרוג וקיבלו עיצוב ייחודי שמעניק חווית טעם משופרת, עם מילוי עשיר יותר ופריסה מושלמת של הקרם והציפוי בכל קובייה, מה שמעניק למוצר חווית 'ביס' חדשה.



 החברה הוקמה על ידי דניאל ואליה ברקת, אשר חיפשו מענה לצורך אישי, למוצר שוקולדי ייחודי שיעניק את החוויה החלבית והקרמית גם בגרסה הטבעונית. לאחר שנים של ניסיונות במטבח הביתי, פותח המתכון המנצח, ויחד עם תמיכתה ההדוקה של הקהילה, עבר המוצר לייצור שיוכל לעמוד בקצב הביקוש. כיום, נמכרת סדרת המוצרים בכל רשתות הטבע המובילות, ברשתות שיווק נבחרות ובארצות הברית.




"הופתענו לגלות שלמרות הצמיחה החדה והחדשנות הרבה בתחום המזון הטבעוני, אין כמעט ממתק שוקולד חלב טבעוני בשוק האמריקאי", אומר דניאל ברקת, מבעלי החברה, "אז התחלנו לפני כשנה וחצי לשווק את פנדה בארה"ב דרך מכירות אונליין. הביקוש הרב גרם לנו להבין שיש פוטנציאל עסקי גדול, ולכן אנחנו מרחיבים את הפעילות לרשתות השיווק בארה"ב". לדבריו, החזון של פנדה הוא להגיע לעידן בו ממתק שוקולד טבעוני יהפוך מאלטרנטיבה לברירת מחדל ויחליף את השוקולד החלבי היום-יומי.

מידע:
כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ מחזיקי הדת ורבנות טבעון.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 – 21.90 ₪ לאריזת 100 גרם; 8.90 – 10.90 לחטיף במשקל 45 גרם (לפני מבצעי הנחות).
להשיג ברשתות הטבע והשיווק ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox