שוברים את השוק - ALL IN HOME מרכז לעיצוב הבית



אתם לא בכל יום מעצבים את הבית שלכם, ולכן מוטב כי תבצעו את העיצוב כמו שצריך. אם אתם מחפשים לעצב מטבח חדש או מקלחת מיוחדת ומעוצבת המתאימה לצרכים , לסגנון ולגודל הארנק שלכם. הכירו את חברת ALL IN HOME מרכז עיצוב חדשני בכניסה לכפר קאסם המתפרש על פני שתי קומות.
המרכז מציע ללקוחות מעצבות פנים שיתאימו לכן בדיוק את הצרכים האישיים שלכם. כמו כן הוא מכיל סל פתרונות מקיף לתחום השיפוצים, הבנייה, האבזור והעיצוב.





לפני שמתחילים חשוב להבין מה הצרכים של הלקוח? מה הוא רוצה לשנות?
המרכז מציע מבחר ענק שכל אחד יכול למצוא בו את הסגנון והעיצוב שהוא אוהב החל ממחלקת מטבחים המלווה בייעוץ של מעצבות פנים בסטנדרט גבוה ובגימור יוקרתי עד מחלקת קרמיקה וריצוף עם מותגים יוקרתיים מחו"ל וכן מחלקת אמבטיה עם אינספור אופציות כמו כיורים, מקלחונים, ארונות אמבטיה, ברזים ובתי שימוש.
החברה מייצרת מטבחים לחברות מובילות במשק תחת שם ולוגו של החברות השונות.

על מנת להשלים את העיצוב במרכז חנות של כלי ואביזרי בית ערוכה כבר לקראת הפסח , מלאה בסטייל ועיצוב ושלל כלי בית, מצעים וכלים לשולחן החג ולעיצוב הבית.





האם המקום בטוח?
אז מודה כי חששתי מעט בהתחלה אבל המיקום הינו במרכז שוכן ובכביש המרכזי . בכניסה לחנות יש חניה מסודרת ומפתח תקווה הגעתי תוך רבע שעה .

מדוע המחירים זולים יותר?
החברה מייבאת עצמאית את מרבית חומרי הגלם הכוללים פורמייקה, לבדים וגם גימורים שונים ובנוסף יבוא מקביל המוזיל עלויות. כמו כן, למשל במחירי המטבחים ,הדבר אפשרי בשל העובדה שמאחורי המרכז עומד מפעל יצרני ,המספק מטבחים לחברות מובילות בארץ ולכן נחתכים פערי תיווך וכן בשל העובדה שהוצאות התפעול הינן נמוכות בשל מיקומו של המרכז בכפר קאסם.
התוצאה מחיר זול יותר לצרכן הסופי והוזלת פערי התיווך.





מי בעלי המרכז לעיצוב הבית והיוזם?
איש העסקים סרחאן טאהא הקים מרכז עיצוב חדשני בכניסה לכפר קאסם המתפרש על פני שתי קומות, 1460 מ"ר. מרכז העיצוב ALL IN HOME , היחיד מסוגו, במגזר הערבי משתרע על פני 2 קומות והושקעו בהקמתו 8 מיליון ₪.
סרחאן טאהא ,בן להורים גרושים אשר לו 7 אחים החל לעבוד בעבודות נגרות עוד בהיותו בבית הספר על מנת לפרנס את בני המשפחה.
בשנת 1998 פתח חברה אשר התמחתה בעבודות נגרות עם אחיו אותה כינו נגריית האחים, עם הזמן התרחבה החברה ושותף יהודי נכנס אליה וההתמחות נדדה אל עבר מטבחים וארונות אמבטיה. עם הזמן סגר סרחאן טאהא את עסקיו ופיתח מערך של ייצור ושיווק של ארונות אמבטיה בחנויות המתמחות בקרמיקה.





הוא נתקל בשלל קשיים עת השיווק כולל העובדה שהינו ערבי ואז בחר לייצור קשר עם חברה ששיווקה בעבורו את ארונות האמבטיה. מהר מאוד הבין את הפוטנציאל הגדול הטמון בארונות האמבטיה והקים את חברת סניטק עם שותף יהודי ונוצרי. כיום החברה הינה החברה הגדולה ביותר בארץ לייצור ארונות אמבטיה.
סרחאן טאהא מאמין מאוד בדו קיום ונהנה לראות שבמרכז נוצר תמהיל מקרב בין יהודים לערבים, בעת בחירת הפריטים הנכונים לבית.










הרעיון שעומד לנגד עיניו של סרחאן טאהא הוא להציע במרכז מטבחים , קרמיקה, ריצוף איכותיים במיוחד במחירי הזדמנות לכל כיס.

מידע
שימו ב waze - כפר קסאם ALL IN HOME
תתחדשו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox