שיתוף פעולה מתוק בין "וניליה" ל"ויליפוד" הניב: גלידת שמנת עשירה עם שברי "תן בו" מדנמרק.



גלידה בחורף מחממת את הלב והנשמה, אבל שילוב של קרמבו וגלידה? זו בהחלט בשורה. אוהבי הגלידות לא יוותרו עליה בכל עונה ומכאן נוצר שיתוף פעולה מתוק בין "וניליה" ל"ויליפוד" המביא לצרכן הישראלי שילוב דני-ישראלי ייחודי, מתוק ומשובח.
הקרמבו של תן-בו ביחד עם גלידת וניליה נוצר טעם בלתי נשכח, גלידת שמנת איכותית בשילוב קרמבו ורוטב שוקולד מריר אמיתי.

הגלידה בטעם ובמרקם של קרמבו אמיתי בשם גלידת "תן בו". הגלידה מתבססת על מתכון ייחודי המשמש לייצור קרמבו באותו השם, שאותו מייבאת ויליפוד מדנמרק.

טעמנו והתענגו מהמרקם הקטיפתי, שילוב של וניל עם עוגיות ושוקולד מיוחד וטעים לחיך.

"כשטעמנו את ה'תן בו' מדנמרק הבנו, שהשילוב שלו עם הגלידה שלנו יהיה שילוב מנצח," סיפר אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה. "הן בגלל הקצף המעולה והן בגלל השוקולד האיכותי, שמצפה את הקרמבו." סקר שוק שערכה "וניליה" העלה, כי הרעיון של שילוב בין גלידה לקרמבו קוסם לרוב הציבור.




תהליך הפיתוח המורכב של הגלידה בטעם החדש ארך כחצי שנה ובוצע על ידי השף של רשת "וניליה", אורן עזר . "גלידת "תן בו" מורכבת מבסיס של שמנת וחלב טרי, ביסקוטינו, קרמבו "תן בו" שלמים ורוטב שוקולד מריר עשיר.

אסף בלנק הוסיף " רצינו לייצר חווית אכילה אחרת ומעניינת." הגלידה בעלת ערך מוסף נוסף בכך שאינה מכילה אגוזים או שומשום, ולכן בטוחה לאכילה גם לאלרגיים למאכלים אלה"

שתי החברות החליטו להשיק את פיתוח המוצר החדש לרגל פתיחת עונת הגלידות לשנת 2022. במהדורה מוגבלת, השילוב של קרמבו עם הגלידה הופך אותו למוצר ייחודי חדשני ומפנק "

כמה זה עולה לנו?
גלידת קרמבו זמינה בכל סניפי רשת וניליה. מחיר מומלץ לצרכן: 95 ש"ח למארז של 1 ק"ג , 18 ₪ למנה.

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צלם שירן חי כהן 


מידע על החברה: 
וניליה היא רשת גלידריות איכותית בעלת 21 סניפים בפריסה ארצית מגן שמואל ועד לבאר-שבע והיא חוגגת השנה 20 להיווסדה. לפני כשנה וחצי הוחלפה הבעלות והרשת מותגה מחדש. לייצור הגלידות הרשת משתמשת אך ורק בחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר הקיימים בשוק, וכל מוצר חדש מושק רק לאחר שעבר מבחני איכות קפדניים. הרשת מטפחת ערכי קיימות כגון עידוד שימוש במארז ושקית רב פעמיים ייחודיים, באמצעות מתן הנחות בעת המילוי מחדש.

ויליפוד היא – חברה העוסקת ביבוא, ייצוא, שיווק והפצה של למעלה מ-600 מוצרי מזון יבשים, מקוררים ומוקפאים ב-30 קטגוריות שונות אותם היא מפיצה ל-5,000 נקודות מכירה בשוק הקמעונאי, המוסדי והיצרני ברחבי ישראל והרשות הפלסטינית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox