מוצרי הניקיון של shiny איכות ללא פשרות

 

Shiny פתרונות מבריקים, מציעים מוצרים משלימים לניקיון הבית ולשימוש במטבח. מבין מוצרי הניקיון מגוון מטליות מיקרופייבר וכריות פנינה עדינות לקרצוף עדין, ומבין המוצרים למטבח ניתן למצוא מפת שולחן מעוצבת, נייר אפייה לא דבק, שקיות אוכל ועוד.

החברה מציגה מבחר ענק העונה על כל הצרכים של ניקוי הבית, בנוסף Shiny מציגים מוצרי ניקוי אקולוגיים, חידושים שמסייעים לשמור על הסביבה, גם בתחום הניקיון.

מוצרי ההיגיינה והניקיון של המותג Shiny שומרים עבורנו על בית נקי ובריא כבר 40 שנה, כמי שמחפשת כל הזמן מוצרים משלימים לבית שיעשו לי את החיים קלים יותר, שמחתי להתנסות ולהכיר את מוצרי SHINY האיכותיים. בין שאר מוצרי החברה המשובחים שהתנסיתי נמצא:

מפת שולחן מעוצבת לאירוח מושלם:
מפת אירוח חד פעמית מעוטרת בגודל XL ( 120X270 ) מפה חזקה ואיכותית מבד לא ארוג. טווח המחירים 3.90-5.90 ש"ח.


כריות פנינה עדינות: לקרצוף עדין של כלים – בעלי ציפוי, ללא שריטות. מגיע בשלושה צבעים- לבן, ורוד ותכלת בגווני פנינה עם נצנצים.


שקיות אוכל מנייר - עמידות משופרת לנוזלים ושומנים, על השקיות יש מקום מיוחד שבו אפשר לכתוב מסר מעצים או סתם ברכה למי שמקבל את הכריך. השקיות מתאימות לארוחות בית ספר, פיתות, כריכים . 50 יחידות.

נייר אפיה- נשלפים אחד אחד. לא נשרף ולא נדבק. 50 יחידות.


ספוג הפלא- 6 יחידות. סיבי המלנין חודרים אל תוך המשטח שמנקים ומצליחים להסיר כתמים שספוגי וכריות ניקוי אחרים לא מצליחים לנרות. הספוג מצוין לניקוי סימני טושים וצבעי גועש מהקירות ומהרהיטים.

מטליות לחות לניקוי וחיטוי כל סוגי המשטחים - בניחוח לימון המשמיד 99.99% מהחיידקים.

ספוגית black magic לקרצוף לכלוך קשה – כריות לניקוי וקרצוף כלים העטופות חומר אברזיבי לניקוי יסודי של סירים עם שומנים שרופים ולכלוך עקשן. מתאים לכלי נירוסטה וזכוכית. שומנים, אבנית, חלודה.



ספוגית black magic לניקוי קרצוץ והסרת לכלוך קשה מכלי נירוסטה וזכוכית . שומן שרוף ואבנית. טווח מחירים 9.90 ש"ח.

מגבות מטבח- בד מיקרופייבר איכותי לספיגה אופטימלית. ניתנות לספיגה ומגיעות ב 3 צבעים . 14.90 ש"ח.

אטבים מארז 10 יחידות - בעלי קפיץ מוסתר ובטיחותי שאינם משאירים סימנים על הבגדים. טווח מחירים 7.90 ש"ח- 5.90 ש"ח.


המוצרים מעניקים פתרון מושלם ומקלים על תהליך הניקיון. הקושי לשפשף סירים והרצון למוצרים איכותיים במחירים נגישים גבר עם השנים. אין ספק ש SHINY מפתיעים עם מוצרים חדשנים , נוחים, איכותיים הנחוצים בכל בית .
כריות הקרצוף החזקות של Shiny הם בהחלט אחד המוצרים המדהימים שהכרתי, המטליות נעימות למגע ומפחיתות ריחות לא נעימים והאטבים מלאי שיק ויופי.

על המותג:
מותג Shiny מתמחה בשיווק והפצה של מוצרי ניקיון לבית ולמשרד ברשתות השיווק הגדולות כבר 40 שנים. חלק גדול מהמוצרים מיוצרים כחול לבן במפעל "נועם אורים" תעשיות בע"מ הנמצא בקיבוץ אורים. המותג Shiny הינו המפיץ הבלעדי של "נועם אורים" תעשיות בע"מ, מזה למעלה מ-20 שנה.


מידע:
ניתן להשיג את המוצרים של Shiny ברשתות השיווק: מגה, מגה בעיר, יינות ביתן, מקס סטוק, ויקטורי, יוחננוף, פרש מרקט, היפר כהן, שוק העיר, חצי חינם, מחסני השוק, חינם פלוס, קינג סטור, סאלח דאבח ועוד.
כנסו לאתר הרשמי – https://shiny.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox