הגיע הזמן להפסיק לזרוק פירות וירקות לפח! הכירו את שקית הפלא של בני



שמירה על טריות המזון חשובה לכל צרכן. אצלנו בבית רוכשים הרבה פירות וירקות כמו כן ירק הוא מצרך קבוע שמככב אצלנו במקרר. לצערי ירקות ופירות רבים הופכים בתוך לילה לסמרטוטיים ורכרוכיים. אני זורקת המון ירק, מלפפונים שנהרסים במהירות פטרוזיליה שהופכת להיות צהובה כעבור מספר ימים ועוד'. ניסיתי מגוון ענק של שיטות כמו לשים כף בתוך שקית המלפפון או לעטוף בעיתון את הירק, עד שהכרתי את 'שקית הפלא של בני' (benybag.com), מוצר קטן אחד שעשה שינוי גדול במקרר, במטבח, בארנק, בזמן יקר ובנוסף סייע בשמירה על עולם ירוק יותר.

איך משתמשים? שימו לב איך הכנסתי את הבצל הירוק לשקית בפשטות ובקלות



מהי שקית הפלא של בני?
שקית הפלא היא שקית נושמת בטכנולוגיה מתקדמת, משמרת טריות של ירקות ופירות במקרר הביתי גם לשבועיים ויותר, באמצעות ויסות חכם של רמות חמצן והלחות. . השקית ניתנת לשימוש רב פעמי, לתקופה של 3 חודשים ויותר, שבסופם ניתנת למחזור (עומדת בכל תקני איכות הסביבה). 
טכנולוגיה מדהימה לשמירה על המזון בצורה קלה ופשוטה. שמים בתוך השקית את הירק או הפרי סוגרים עם אטבים המיועדים לכך ומגיעים ביחד עם החבילה וזהו.

מהגליל מגיע מוצר חדשני, מהפכני, פיתוח ישראלי, תוצרת כחול – לבן, המאריך את חיי הירקות והפירות ושומר על הטעם, המרקם, הריח ובעיקר על הערכים התזונתיים שלהם. 'שקית הפלא של בני', עושה שימוש בטכנולוגיה ירוקה, מווסתת את הלחות, מנדפת עודפים, ושומרת על הירקות יבשים וטריים.




לאחר שביקר במעל 60 מדינות בעולם, במסגרת עבודתו עבור חברות בינלאומיות, גיא פרנס, איש הגליל, נחשף למוצר ייחודי שפותח ומיוצר בגליל ומשמש ליצוא ירקות ופירות במכולות קירור. גיא שם לב לתופעה מרגיזה שכל אחד ואחת חווה בביתו. הירקות והפירות נראים טריים ומזמינים בסופר, אך כבר לאחר מספר ימים בודדים המלפפונים נהיים מעופשים, העגבניות משחירות, הפירות מתייבשים והעלים הירוקים מצהיבים ומשם דרכם קצרה, היישר לפח האשפה. גיא החליט להביא למקרר הביתי את הטכנולוגיה בה השתמשו עד היום רק בבתי אריזה, מתוך כוונה להוריד את כמות הירקות הנזרקים לפח. "שקית הפלא" הותאמה למקרר הביתי, במידות שלה וביכולת לעשות בה שימוש חוזר, רב פעמי. כאות הערכה להשראה שקיבל מאביו, "בני", חקלאי, אגרונום, ויזם בעצמו, החליט לקרוא על שמו את השקית.

"כבר מהניסויים הראשונים שעשיתי בבית, בבתי חברים ובני משפחה, הופתעתי כל פעם מחדש לגלות שיש כאן מוצר מנצח. היכולת של השקית לשמר טריות משנה איכות חיים והרגלי הצריכה. בעוד הסטטיסטיקות מדברות על 30-40% מהירקות והפירות הטריים, שנצרכים עבור כלכלת משפחה ממוצעת, נזרקים לפני שנעשה בהם שימוש", מספר גיא פרנס. "עם שקית הפלא גילינו שמפסיקים לזרוק ירקות ופירות לפח", הוסיף גיא.

התוצאות מדברות בעד עצמן, הירקות והפירות נשארים טריים, יפים וחזקים אפילו שבועיים ויותר, העלים הירוקים מחזיקים רעננים עד חודש ימים. בשקיות עושים שימוש חוזר, מנגבים אותן ומשתמשים שוב בקנייה הבאה. יש כאן חיסכון אדיר בכסף, בזמן יקר ובנוסף הנושא האקולוגי זועק בהיבט של צריכה נבונה, צמצום פסולת ושימוש בשקית רב פעמית הניתנת למחזור. "תרומתנו הצנועה להפיכת העולם למקום טוב יותר" מוסיף גיא.



התנסות אישית
קיבלתי את השקיות לסיקור בהתחלה היו נראות לי שקיות רגילות ולא הבנתי מה מיוחד בהן. החלטתי להתנסות ראשית עם בצל ירוק, פטרוזיליה ושאר הירק שלא שורד אצלי במקרר. חיכיתי מספר ימים ואני רגילה שהבצל ירוק מתחיל להצהיב ולהיות מיימי מעט אבל הופתעתי הבצל נשאר בדיוק כמו שהכנסתי אותו למקרר. אין ספק שזו הוכחה מדהימה ליעילות השקית מלבד היותה נוחה לשימוש, גורמת לסדר במקרר היא בהחלט מבטיחה לנו שמירה על איכות הירקות והפירות ואין ספק שהיא נכנסה למטבח לשימוש קבוע.

מידע:
מארז ניסיון : 6 שקיות + 6 קליפסים ב- 30 ₪ בלבד כולל משלוח ללא תשלום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox