מוצרי אסם הכשרים לפסח


המוצרים החדשים של אסם נסטלה לחג הפסח: אטריות אורז מרובעות, רטבי בישול כשרים לפסח וטורטיות תירס
לקראת פסח, משיקה אסם-נסטלה רטבים כשרים לפסח, אטריות אורז מרובעות (rice flakes) בסגנון אסיאתי משובח וחטיף טורטיות תירס אפוי.




מביאים את המזרח לשולחן החג:
רוטב טריאקי, ישדרג את מנות החג במהירות ובקלות יחד עם אטריות האורז המרובעות אשר יעניקו חוויה אסייתית אותנטית ואהובה. אטריות מבוססות אורז, בעלות צורה שונה ומרובעת. לאחר הבישול, האטריות מתגלגלות סביב עצמן ומתקבלת צורה של גליל שמוסיף מרקם ייחודי למנה, הן מהוות פתרון מעולה לארוחת חג מגוונת ומיוחדת.

מעשירים את הארוחות:
בעקבות בקשות מהצרכנים, אסם-נסטלה מחזירה את הרוטב בסיס שיכול להוות בסיס לרטבים שונים ומגוונים. לרוטב בסיס ניתן להוסיף מרכיבים כמו סויה, חלב קוקוס או שמן זית ופלפל וכך, לשדרג ולהקפיץ את מנות החג.



ולמי שמתחבר דווקא למקסיקו: אסם משיקה חטיף טורטייה אפוי על בסיס תירס, המכיל שבע קלוריות ליחידה. חטיפי הטורטיות פריכים וקריספיים ויכולים להוות תחליף מצוין ללחם בארוחות השונות.
לדברי אסם- נסטלה: "אסם-נסטלה גאה להציג לצרכן את החידושים לפסח. מדי שנה, אנו מנסים להרחיב את המגוון ולהעניק לצרכן חווית בישול מהנה. סגמנט הרטבים נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות עם גידול של עם גידול של 22% וסגמנט הנודלס האסיאתי עם עלייה של כ-25% בשנה האחרונה. על מנת לשדרג ולהקפיץ את טעמי החג השקנו השנה מוצרים שיקפיצו את הארוחות השונות ויעניקו לצרכנים את האפשרות ליהנות מארוחת חג טעימה ומגוונת."



כשרות האטריות : כשרות בית יוסף לפסח אוכלי קטניות
כשרות הרטבים : כשרות בית יוסף ורבנות מקומית שדרות, לאוכלי קטניות.
כשרות החטיף: כשרות רבנות ראשל"צ לאוכלי קטניות.
להשיג ברשתות השיווק
קרדיט צילום יחסי ציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox