חופשה ישראלית באוהל - הכי בטוח באויר הפתוח







חופשה ישראלית באוהל – הכי בטוח באוויר הפתוח
בחמת גדר עובדים במרץ להקמת כפר האוהלים לקראת הפתיחה המחודשת בפסח לאחר שנה שלמה במהלכה האתר היה סגור * "האפשרות לנפוש יחד כל המשפחה באוהל באוויר הפתוח היא פתרון מושלם לתקופה, גם בטוח וגם חסכוני", ציין שרון ניניו מנכ"ל חמת גדר

בחמת גדר נערכים בימים אלה להקמת מתחמי הלינה והקמפינג באוהלים. כל משפחה ישראלית תוכל למצוא בחמת גדר את הפתרון האידיאלי עבורה לחופשה כוללת במחיר מצוין ובתנאים הכי בטוחים. "לינה באוהלים הפכה לטרנד רטרו שתפס תאוצה. אני בטוח שכעת עם הסרת ההגבלות רבים יעדיפו לנפוש באוהל משפחתי באוויר הפתוח באופן הבטוח ביותר והכי מהנה שיש", ציין שרון ניניו מנכ"ל חמת גדר.



למפונקים מבין אוהבי הקמפינג, נבנה המתחם המשודרג, 53 אוהלים לבנים, ממוזגים ונוחים המכילים את כל הנדרש לחופשת קמפינג, נוחה. האוהלים מאובזרים במזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כל אוהל מתאים ל- 5 נפשות.

המתחם השני, הוא מתחם אוהלי הקולמן, 30 אוהלים מאובזרים במזרונים, כריות וציפיות למזרונים ולכריות (ללא מיזוג) מתאים ל-4 נפשות. אפשרות נוספת קיימת לאוהבי הקמפינג המסורתי, בניית אוהל פרטי, אותו מביאים מהבית, כולל כל ציודכם האישי.

גולת הכותרת בחמת גדר הן מרחצאות המים החמים בטמפ' של 39 מעלות צלזיוס, הנובעים מארבעה מעיינות חמים עשירים במינרלים, מלב האדמה מעומק משוער של כ-2 קילומטר ומספקים חוויה מופלאה תחת כיפת השמיים, רחצה בבריכה רחבות ידיים, מנוחה בכיסאות נוח סביב הבריכה ומרגוע לגוף ולנפש. לצד הבריכות ממוקם הספא שכולל חדרי טיפולים מפנקים וצוות מיומן של מטפלים מוסמכים מהשורה הראשונה שמעניק מגוון טיפולי גוף.


בסמוך למתחם האוהלים מקררים מרכזים לאחסון המזון, שולחנות וכסאות קמפינג, אזור מנגלים, חנות נוחות ומרכז לטיפולי ספא.

חמת גדר ממוקמת סמוך לאתרי טיולים וטבע רבים, חופי הכנרת, מתחמי בילוי קניות ומסעדות, מומלץ לשלב טיולי כוכב ולהנות מעמק הירדן, הגולן והגליל.


פסח: במהלך חופשת הקמפינג ייהנו האורחים גם מבריכת שחיה קרה וממרחצאות המים החמים בין השעות - 9.00 – 19.00.

מחירים באתר האינטרנט.
להזמנות : 6393* באתר www.hamat-gader.co.il דף הפייסבוק "חמת גדר"
מתחם האוהלים יפתח בתאריך 11.3.21
קרדיט צילום: אורי אקרמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox