סטודיו "אהבה קטנה" מציע פריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים לאכילה ושתייה: קופסת אוכל אישית, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם




חנות האינטרנטית "אהבה קטנה" מציעה מגוון מתנות מקוריות ומשמחות - עם אמירה אישית, שכיף לתת ולקבל!
כולנו מחפשים מתנה ייחודית, מיוחדת גם כעת לסוף השנה. מתנה שהאדם שיקבל אותה ידע שחשבנו עליו.
לכן הקדשה אישית תמיד מרגשת אותי ואת יקיריי.
מיתוג אישי לכל ילדי הגן כמתנת סוף שנה או קופסת אוכל אישית בהחלט כובשת כל אחד.
כעת סטודיו "אהבה קטנה" מציע פריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים לאכילה ושתייה: קופסת אוכל אישית, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח.

החזרה למסגרות החינוך ולעבודה מלווה בהקלה מהולה בחשש. האם המתוקים יזכרו לחטא את הידיים? האם מספיק לשלוח להם את הכריך והפרי בשקית, כמו קודם? ומה לגבינו, ההורים?

הסירו דאגה מליבכם: סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לצייד את הילדים – וגם אותנו, המבוגרים – בפריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים, לאכילה ושתייה בטוחים: קופסת אוכל, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח. 
לכל אחד מהפריטים מגוון דגמים ועיצובים.

קופסת אוכל - מראה מבפנים
קופסת אוכל: מודולרית ורב פעמית של sistema. שקופה, עם סגר צבעוני, מחולקת ל-5 תאים ב-2 קומות וכוללת גם קופסה נוספת עם מכסה. עשויה מפלסטיק ידידותי לסביבה ללא BPA, המתאים להקפאה, למיקרוגל ולשטיפה (במדף העליון) במדיח. 

לכל קופסה איור מקסים ואמירה אישית לבחירה, כמו למשל: שיהיה לך יום נפלא; made with love ; מי אוהב אותך יותר ממני? ועוד - בהדפסה איכותית ועמידה בשטיפות יום יומיות. נפח: 1.25 ליטר, גודל: 16.5*16.5 ס"מ. מחיר: 69 ש"ח.
אהבה קטנה - מדבקות שם - חד קרן

בקבוק נירוסטה אישי: בקבוק רב פעמי הכולל קשית מובנית לשתייה נוחה. הבקבוק שומר זמן רב על איכות נוזל השתייה והטמפרטורה שלו, כמו גם על איכות הסביבה. מכיל 600 מ"ל. גודל: 24*7 ס"מ (כולל הפקק). מידות ההדפסה: 10*10 ס"מ. רקע לבן. מחיר: 39 ש"ח.

אהבה קטנה - בקבוק שתיה - חברים ביער

מדבקות שם צבעוניות: גיליון מדבקות שם מעוצבות, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל – לסימון ברור מה של מי... בכל גיליון גדלים וצורות שונים, המתאימים להדבקה על כל חפץ חלק וקשיח. מחיר: 19 ש"ח (48 מדבקות) ; 38 ש"ח (138 מדבקות). ** מדבקות שקופות: מיועדות להדבקה על המדבקות הצבעוניות, למתן הגנה על הצבע והכיתוב לאורך זמן. מחיר: 23 ש"ח (48 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות) ; 42 ש"ח (138 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות).

אהבה קטנה - מדבקות שם - חד קרן


כל מה שנשאר זה לבחור את הדגם והשם...

אנחנו כבר התאהבו מה איתכם?

מידע:
את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.
קרדיט צילום:  אילה ג'רפין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox