ט"ו באב – גם לגברים מגיע לקבל מתנה מפנקת


ט"ו באב – גם לגברים מגיע לקבל מתנה מפנקת

Philips
OneBlade – המכשיר פותח על ידי חברת פיליפס כדי לספק מענה מושלם לגברים המחפשים יעילות, נוחות ומגוון אפשרויות לעיצוב וסידור שיער הפנים. מדובר במכשיר המהווה קטגוריה חדשה ונפרדת, המשלב בתוכו עיצוב מדויק של שיער הפנים, קיצור זיפים וגילוח זיפים בכל אורך. הטכנולוגיה ההיברידית הבלעדית של OneBlade מעוגנת בעשרות פטנטים וכוללת להב דו כיווני שנע במהירות ומבצע 200 פעולות חיתוך לשנייה ומערכת הגנה מעוגלת היפו-אלרגנית המונעת מגע של הלהבים עם העור.
מכשיר הOneBlade- קוצץ ביעילות שיער פנים בכל אורך וניתן לשימוש רטוב או יבש, גם בזמן המקלחת, עם ג'ל או קצף גילוח או בלעדיהם. הוא כולל סוללה נטענת שמספיקה לשימוש אלחוטי של 45 דקות לפחות (תלוי בדגם). הוא אינו נסתם, אינו מושך את השיער ואינו חותך או מגרה את העור. ראש הסכינים האיכותי מספיק ל-4 חודשי שימוש (בתדירות דו-שבועית) ולאחר מכן ניתן לרכוש ראש גילוח חדש לשימוש עם הידית הקיימת.
ניתן להשיג את מגוון דגמי OneBlade ברשת סופר-פארם ובחנויות החשמל השונות ברחבי הארץ. מחיר מומלץ לצרכן: דגמי הבסיס – החל מ-159 ₪, דגמי הפרו – החל מ-349 ₪.

מכונת גילוח AquaTouch – דגם S5400. מכונת הגילוח של פיליפס מיועדת לגילוח יבש או רטוב ומספקת הגנה טובה פי 10 על עור הפנים בהשוואה לסכין גילוח רגיל. המכונה כוללת מערכת מובנית המגינה על העור ומיועדת לגילוח קרוב ללא חתכים בטכנולוגיית חיתוך MultiPrecision אשר מרימה את השערות וחותכת אפילו את הזיפים הקצרים ביותר. ראש הגילוח של המכונה נע ב-5 כיוונים שונים ומספק מגע קרוב עם העור לגילוח מהיר גם בקו בצוואר והלסת. מכונת הגילוח כוללת טרימר מובנה לקוצץ פאות ושפם. הידית המעוצבת בצורה ארגונומית כוללת פסי גומי למניעת החלקה. טעינה של שעה מעניקה מעל ל-45 דקות של שימוש אלחוטי נוח.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-629 ₪. ניתן להשיג בחנויות החשמל ברחבי הארץ.

Lenovo
תיק Lenovo ממותג ללפטופ – תיק מעטפה חום למחשב נייד של לנובו עשוי מעור. התיק האלגנטי עם סגירה מגנטית ובד מגן רך מבפנים, מגיע במספר גדלים, החל מ-13.3 אינץ'. מחיר – החל מ-170 ₪. להשיג ברשת KSP.

תיק גב Lenovo ממותג למחשב נייד – תיק גב למחשב נייד Lenovo Y Gaming Armored הוא תיק ייעודי למחשבי גיימינג העשוי מחומרים קשיחים במיוחד. יש בו 3 תאים מרופדים ו-16 כיסים, שבו תוכלו לשאת את כל ציוד החומרה שלכם וכל ציוד היקפי אחר, לרבות תפס פנימי שתוכנן במיוחד לאוזניות. עד 17.3 אינץ' – צבע שחור. מחיר – 290 ₪. להשיג ברשת KSP.

אוזניות גיימרים – Lenovo Y, אוזניות סטריאו איכותיות ונוחות לגיימרים מבית לנובו, עם איכות שמע יוצאת דופן, מיקרופון מבטל רעשי רקע נשלף ועיצוב ארגונומי המאפשר שעות משחקים ארוכות בעזרת קשת וכריות אוזניים מרופדות ומסתובבות ודרייברים של 50 מ''מ שיאפשרו לכם לשמוע את היריב שלכם מתגנב בין הצללים. מחיר – 180 ₪. להשיג ברשת KSP.


Future Cell
Carnaby Esquire  קולקציית כיסויי המגן CARNABY ESQUIRE מבית INCIPIO, מתאפיינת בעיצוב אלגנטי ומרשים בהשראת החיבור שבין עולם העסקים לאופנה. הכיסויים עשויים פולימר ייחודי ומהפכני, חזק במיוחד, העמיד בפני נפילות, חבלות וזעזועים וזאת מבלי להתפשר על מראה מתוחכם ואופנתי. הכיסויים מתאימים למגוון דגמי סמארטפונים מסוג: אייפון X, אייפון 7, גלקסי  8, גלקסי 8 פלוס, גלקסי S9, גלקסי S9 פלוס ועוד. הפצה: Future Cell. להשיג בחנויות הסלולר המובחרות. מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪.

אוזנית חוט אוניברסלית – הינה השילוב המושלם בין עיצוב חכם לטכנולוגיית Bluetooth חדשנית. אוזניה ייחודית זו היא בעלת מיקרופון מובנה, לחצן שליטה, נורית בקרה LED והתאמה למגוון רחב של מכשירי סמארטפון בכלל ומכשירי Xiaomi, Samsung ו-Apple בפרט. הודות לסוללה נטענת איכותית, ניתן ליהנות מעד כ-8 שעות שיחה ללא כל צורך באחיזת מכשיר הסמארטפון או בחיווט העשוי להסתבך. לנוחות מקסימלית, באוזניה קליפס הנצמד אל דש הבגד והיא ניתנת לנשיאה קלה ולשימוש בטוח גם בזמן נהיגה. הפצה: Future Cell. מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪. להשיג בחנויות הסלולר המובחרות.

סוללת גיבוי ניידת – מוגשת בעיצוב מודרני, קומפקטי וקל לנשיאה בגוונים שחור או לבן ומעניקה חופש טעינה בכל רגע ובכל מקום, ובכך מבטיחה שימוש סדיר במכשיר הסמארטפון/טאבלט ללא דאגה. הודות למסך הלד בצד הסוללה, ניתן לקבל אינדיקציה ברורה באשר להספק הנותר בה לפני טעינה מחודשת. בעזרת חיבור כבל 2.1A USB ניתן לטעון את סוללת הגיבוי ממקורות שונים כגון מחשב נייד או נייח בקלות וביעילות. ניתן לאחסן את סוללת הגיבוי בכיס, בתיק או לשאת אותה על פרק היד בעזרת פאוץ' הנשיאה המצורף. הפצה: Future Cell. מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪. להשיג בחנויות הסלולר המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox