רשת אירוקה משיקה לקיץ 2018: קולקציית משקפי שמש חדשה של סברובסקי

 רשת אירוקה משיקה לקיץ 2018: 
קולקציית משקפי שמש חדשה
של סברובסקי



רשת אירוקה – הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה את קולקציית משקפי השמש החדשה של סברובסקי לקיץ 2018.

קולקציית המשקפיים של סברובסקי לקיץ 2018 מעמידה את המשקפיים במעמד הזהה לתכשיט, כלומר, הקולקציה מציגה כל זוג כתכשיט ייחודי ומיוחד המעניק לכל אישה את הטאץ' הסופי ללוק מנצח. 


הקולקציה מציגה ליין שכולו ניצוצות וגלאם. המשקפיים משלבים אבני קריסטל בליטוש איכותי ומדויק בטכניקות מיוחדות אשר נעשו בעבודת יד דקדקנית על מנת שיהיו נוצצות יותר ועמידות לאורך זמן. ניתן למצוא משקפיים המעוטרות באבנים על גבי העדשות ללוק יוקרתי ומשקפיים עם אבנים לצידי המסגרת המעניקים יוקרתיות למסגרת ומקימים לחיים משקפיים קלאסיות. 
בין משקפי הקולקציה ניתן גם למצוא את דגם הטייסים האהוב, טרנד החתולי אשר השתלט על עולם האופנה בשנה האחרונה ואת הטרנד הגיאומטרי הבא לידי ביטוי בעדשות עגולות ללא מסגרת.

ידוע כי אבני הקריסטל של סברובסקי הן ברמת האיכות הגבוהה ביותר בעולם. האבנים עוברות ליטוש קפדני כך שנראות צלולות ממש כמו יהלומים. המותג משתמש בשני סוגי אבני קריסטל marcasite ו-zirconia וכן בפנינים, חרוזים ועוד אבנים טובות.

התכשיטים והמשקפיים של סברובסקי פופולאריים מאוד בכל העולם ונחשבים לשם דבר. ניתן לראות אותם בהופעות אורח במבחר סרטים במהלך השנים כולל על מרלין מונרו, מרלין דיטריך, אודרי הופברון, ניקול קידמן, ג'ניפר הדסון ועוד. בנוסף, אבני סברובסקי הן אורחות קבועות בטקסי האוסקר, במהלך השנים שובצו יותר ממיליון אבני קריסטל בשמלות האוסקר וגם כוכבות פופ גדולות אהובות אוהבות לשלב אבני קריסטל בעיצוב התלבושות שלהן להופעות בניהן: מדונה, ג'ניפר לופז, טיילור סוויפט ועוד.

המותג סברובסקי הוקם בשנת 1895 על ידי המייסד האוסטרי-יהודי דניאל סברובסקי, מאז מנהלים 5 דורות של משפחת סברובסקי את המותג שהוא מעצמה בעולם התכשיטנות.

טווח מחירים:
799-2499 ₪
להשיג ברשת אירוקה
קרדיט תמונות: ערן תורגמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox