trilon4 פטנט ייחודי תרילון– תריס ונציאני בתוך חלון

תרילון תריס בתוך חלון אסף פינצוק צילום


פטנט ייחודי תרילון– תריס ונציאני בתוך חלון –-החידוש בתחום ההצללה וכעת עם סוללה ובאופן סולארי וגם באמצעות אפליקציה

מי לא חולם עם בית מעוצב? המשרה אווירה נעימה ונינוחה. חברת אינגלאס המתמחה בביצוע עבודות זכוכית ומערכות הצללה מציגה מערכת הצללה ייחודית לחלון ,פרי פיתוח בלעדי, המותקנת בתוך החלון עצמו וקרויה – תרילון.

תרילון הינה מערכת של תריסים ונציאניים שמתאימה לכל חלון קטן כגדול והחידוש שתרילון מופעלת באמצעות סוללה ובאופן סולארי. כעת החברה שוקדת גם על פיתוח אפליקציה ייחודית באמצעותה ניתן לשלוט על מערכת התריסים, בקלות יתרה, מכל מקום ובכל עת . המערכת מעודנת מאוד בעיצובה ומעניקה פתרון של פתיחה וסגירה עם מנגנון מינורי ובלתי נראה.

יתרונות:
אמינות מנגנון אמין במיוחד שמחזיק שנים ללא תקלות ואינו דורש תחזוקה
פשטות הפעלת פשוטה, קלה ומהירה. כל אחד יכול!
עיצוב יוקרתי ללא מערכת גלילה חיצונית. חסכוני בניצול השטח בזכות מיקומו בין הזכוכיות
ניקיון מוגן מאבק, אין צורך בניקיון התריסים לעולם!
עמידות התריס כלוא בין לוחות זכוכית בידודית ומקנה בידוד תרמי מעולה לחום ולקור

תרילון -התריסים הונציאניים הינם בלעדיים ,הרעיון הייחודי נובע מהעובדה שהתריס מובנה בתוך הזכוכית {הכול נמצא בתוך החלון}ולא זקוקים לשום מערכת גלילה חיצונית מגושמת או לארגז תריס.

תרילון תריס בתוך חלון צילום סטודיו אינגלאס


תרילון - התריס בתוך חלון מותאם בהזמנות מיוחדות לפי מספר גדלים , ניתן להזמינו גם בפלטה של מגוון צבעים והוא משמש גם כפתרון לאיטום הצללה מפני רעשים ומאפשר גם יצירת אקוסטיקה אידיאלית. בשל העובדה שמדובר בתריס בתוך חלון נחסכים הקשיים שבניקוי תריסים וכמעט ולא קיים בלאי, בשל היות התריס ,מובנה בתוך החלון.

המערכת מהווה פתרון אידיאלי, אלגנטי ועיצובי לכל אילו שנושא ההצללה מעסיק אותם. לא ניתן כמעט למצוא חלונות חשופים בישראל, כי כולם רוצים לאטום את ביתם מפני קרני השמש היוקדות וביחד עם זה גם לייצר לעצמם תחושת פרטיות אסתטית מהעולם שבחוץ.

מידע: 
פרטים לגבי היכן ניתן להזמין את מערכת תרילון ניתן למצוא באתר החברה
במחירים הנעים החל מ-900 ש שקל לכנף חלון .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox