אתר PLASSON Indoor משיק שתי סדרות של אביזרי אמבט מעוצבים, בגימור PVD



איך תהפכו את חדר האמבטיה למעוצב? אפשר להיות מיוחדים גם בעיצוב חדר רחצה סטנדרטי, עם אביזרים המעניקים טאץ מיוחד לחדר הרחצה.
אתר PLASSON Indoor משיק שתי סדרות של אביזרי אמבט מעוצבים, בגימור PVD.
האביזרים מוצעים כעת בהנחה מיוחדת של 40% הנחה!
כדי שהאמבטיה שלכם לא תהיה רק עוד אמבטיה, חשוב מאוד לאבזר אותה לפי קו עיצובי ולפי טעמכם.

אתר PLASSON Indoor  משיק שתי סדרות של אביזרי אמבט:
טל וגל - מעוצבות בגימור PVD עמיד במיוחד, השומר על המראה שנים רבות. 
האביזרים מוצעים כעת בהנחה מיוחדת של 40%! PLASSON Indoor – בית של פתרונות לאמבט ולמטבח.


הסדרות כוללות פריטים ואביזרים בעיצובים ובגדלים שונים, ובהם מוטות לתליית מגבות, מברשות לניקוי אסלה, מחזיקי נייר טואלט ומתלי מגבות. כל אחד מהאביזרים מוצע בחמישה גימורים: שחור מט, זהב מוברש, גאן מטאל, נירוסטה מוברש וניקל מבריק. האביזרים המשלימים תורמים לעיצוב כל חלל האמבט ולנראות מושלמת, המדברת באותה שפה עיצובית.


הציפוי האיכותי PVD מושג באמצעות טכנולוגיית ייעודית (Physical Vapor Deposition) אשר הופכת חומר מוצק לחומר מעובה, שיכול לצפות מוצר באופן אחיד. הטכנולוגיה תורמת לעמידות גבוהה בפני מפגעים שונים ולמראה אחיד ואסתטי. היא משמשת לציפוי פריטים, אביזרים ומוצרים בתעשיות שונות – תכשיטים, שעוני יוקרה, מטוסים, ספינות, רכב, שתלים כירורגיים, פריטים לחדרי האמבט ובהם כיורים וברזים, ועוד. הציפוי, שנחשב לאיכותי ביותר וידידותי לסביבה, גם מונע קורוזיה, דהיית צבע ושחיקה, והוא דורש תחזוקה נמוכה.

לאחרונה, השיק PLASSON Indoor סדרה של כיורים בגדלים ועיצובים שונים עם הציפוי המיוחד, וכעת ניתן להתאים לו את האביזרים המשלימים.

המראה הכללי של חדר האמבטיה, התאורה ובמיוחד מוצרי אמבטיה – כל אלה מגבירים את החוויה האישית במקלחת או באמבט. אביזרים לאמבטיה הם הפריטים הקטנים שהופכים את החלל למזמין יותר ונעים יותר.


לפרטים באתר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox