מסעדת רג'ינה הכשרה במתחם התחנה בת”א - שילוב של אווירה ואוכל איכותי

 


ערב קייצי , אין יותר תירוצים רק אני ובעלי בזמן איכות במסעדת רג'ינה הממוקמת במתחם התחנה בת"א. מבנים ישנים ושמורים שמעבירים את הטעם של פעם ומשחזרים את האווירה. חצר מדהימה ומרווחת, שולחנות בגוון טורקיז המשתלבות לאווירה המיוחדת של המקום.
בחרנו לשבת בחוץ להינות מהמקום המיוחד, אווירה פסטורלית של המקום ומהבריזה של הים.
למסעדה יש מספר חדרים ויש אפשרות לערוך ארוחה בחדר פרטי.



מסעדת רג'ינה יהודית כשרה, אברהם ארבוב הבעלים, הינו יהודי דתי חבד"ניק המשדר אהבה למקום ודאגה לכל לקוח שנכנס. עם ההגעה התקבלנו בסבר פנים יפות ומחייכות.
המסעדה הינה מסעדה כשרה למהדרין, המציעה תפריט עשיר, אוכל ביתי מגוון וכשר עם מבחר מנות פתיחה, ממנות בשריות ועד טבעוניות, מדגים ועד סלטים. התפריט מורכב ממיטב התבשילים והמאכלים של עדות ישראל השונות.



השמש החלה שוקעת, האורות במקום נדלקו והאווירה המשיכה להיות נעימה, קבוצת מטיילים נכנסה למסעדה הפנימית הבטן שידרה רעב והתחלנו עם המנות הפתיחה שהזמנו:

מנות ראשונות: פוקצ'ה , פוקצ'ה סלומון מעושן, מרק, טחינה ביתית, קרפצ'יו סלק , חציל שרוף, סלט עדשים שחורות, סלט עוף, סלט שוק, פטה כבד עוף, מאפה בשר, חומוס בשר, צ'יפס.



המנות שהגיעו לשולחננו:
פוקצ'ה מוגש לצד מטבלי השף - עגבניות, חציל, טחינה. הפוקצ'ה הוגשה חמה וניראת כמו לחמניה ענקית רכה , טריה, לא כל כך קריספית אבל בהחלט השילוב עם המטבלים היה נישנוש טעים לפתיחה שקשה להפסיקו.



חציל שרוף - על טחינה ביתית, סלסה עגבניות פיקנטית ועשבי תיבול- מנה מדהימה!! חציל קלוי כהלכה והשילוב עם הטחינה מוצלח. מי שאוהב חצילים כמוני ממליצה בחום. על החציל רסק עגבניות פיקנטי וטעים, לצידו מעט עשבי תיבול וצנוניות שנחתכו דק דק. מורגש מעט מרירות מהחציל אבל הערבוב עם הטחינה הפכו את המנה למוצלחת וטעימה. מנה גדולה מתאימה לשני סועדים לפתיחה מושלמת.


מאפה בשר - מאפה בצק עלים ממולא בשר בסגנון מזרחי לצד מטבלי השף - המאפה גדול ניתן לחלוק בו מספר אנשים. הוא הגיע עשיר בבשר חם, פיקנטי עדין ביותר עם שילוב טעמים מושלם. בעלי התענג על המנה בשילוב המטבלים. היא משביעה לכן ממליצה לא לאכול לבד אחרת לא תצליחו לאכול את המנה העיקרית!



בעיקריות: דג מרוקאי, פילה סלומון, סטייק פרגית, המבורגר, שווארמה הודו, אסאדו, קבב עגל, סטייק אנטריקוט, פלטת בשרים זוגית, שווארמה טבעונית והמבורגר טבעוני.

המנות שהוגשו לשולחננו:
אני ובעלי אוהבים את הפשטות שמנצחת תמיד ומשאירה אותנו שבעים ומרוצים לכן שנינו הזמנו שווארמה בשרית וטבעונית.

שווארמה הודו נקבה צלוי על הפלנצ'ה לצד צ'יפס, טחינה ועמבה - קולות של התענגות ברקע, בעלי מאושר מהמנה המוצלחת. הבשר רך וטעים, התיבול מדוייק והצ'יפס חם עסיסי וטעים.
מנה מוצלחת לחובבי שווארמה.


שווארמה טבעונית מוגש עם צ'יפס, טחינה ביתית ועמבה - מנה טעימה, משביעה , תיבלון מדוייק עם מתבלים שהופכים את המנה למוצלחת. הצ'יפס קריספי חם וטעים ביותר.


קינוחים: לא יכולנו לא לסיים את הארוחה עם כוס תה נענע מסורתי ולצידו צלחת בקלאווה: קיבלנו 5 יחידות מגוונות בטעמים שונים, טעם מי ורדים עשיר ובהחלט טעם של עוד .



סופלה שוקולד עוגת שוקולד חמה במילוי שוקלד בלגי איכותי המנה לא היתה לטעמי , הסופלה לא היה חם מספיק. בצד כדור גלידה טעימה. יתכן וחומם מעט מידי כי לצידי ישבו כמה ילדים שהתענגו מהמנה .


בתפריט מבחר מנות לילדים : המבורגר/ חזה עוף עם צ'יפס , קוקטיילים, שתייה חמה, קרה, בירות, יינות כשרים מהארץ ומחו"ל. כחלק מהתפריט יש גם את התפריט פרימיום, או מרתף היין כמו שאברהם נוהג לקרוא לו, תפריט של יינות מהרמה הגבוהה ביותר.
ניתן לערוך במקום אירועיים פרטיים, אירועים עסקיים ולהזמין אוכל מוכן לשבת.



שילוב האווירה היחודית של המקום, האוכל ומיקום המסעדה הופעת את החוויה למהנה ביותר, אם אתם מחפשים אוכל כשר ובילוי מהנה, רג'ינה צריכה להיות היעד שלכם לארוחה .



מידע:
מסעדת רג׳ינה
מתחם התחנה (מבנה 10)
נווה צדק, תל אביב
שעות פעילות:
יום א'-ד' 17:00-23:30
יום ה' 12:00-24:00
יום ו' 11:30-16:00
יום שבת 21:30-24:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox