אירוע ההתרמה של עמותת יד ביד- מופע צלילי המוסיקה


שלי חושן בחברת טוביה צפיר צילום רפי דלויה

אמש נסעתי להיכל התרבות בת"א לפרמיירה של המחזמר הקלאסי המצליח ביותר "צלילי המוסיקה"
לרגל חגיגות 40 שנים לפעילות אגודת יד ביד כל הכנסות הכרטיסים קודש לילדי הבתים החמים.


שלי חושן בחברת עדי הימלבלוי צילום רפי דלויה

שלי חושן מנכ"לית ומייסדת של אגודת יד ביד מקימת בתים חמים ואת מוקד אוזן קשבת, בת ה-92 חגגה 40 שנים לאגודה בערב התרמה ייחודי בהיכל התרבות במסגרת ערב גאלה למחזמר החדש " צלילי המוסיקה" .

שמעון ומלי לוי בחבר אבי נוסבאום ואשתו צילום רפי דלויה

שלי חושן שלא עוצרת לרגע נפגשה עם שחקני ההצגה עוז זהבי, רויטל זלצמן, טוביה צפיר, עדי הימלבלוי ועם מנהל התיאטרון העברי גדי צדקה האחראי להפקה להחלפת חוויות משותפות בתחום התיאטרון .

שלי חושן הזמינה את כל השחקנים לביקור בבתים החמים, הפזורים ברחבי הארץ, למפגש פנים מול פנים עם הילדים שזוכים שם לכל התנאים הטובים, החסרים להם כל כך בבית.

פנינה צדקה בחברת שלי חושן וגדי צדקה משמאל צילום רפי דלויה

הגיעו עוד לפרגן אבי נוסבאום, מלי ושמעון גרשון, דון לני גבאי, ידידיה ויטל, שחר טבוך שירה וילנסקי ועוד ועוד.

לדברי שלי המחזמר המתרחש בטרום מלחמת העולם השנייה , מחזר אותה לתקופת השואה ולעובדה שכבר אז נשבעה שהיא תדאג לכך שלא יהיו ילדים רעבים בעולם, כמו שהיא הייתה בזמן שהותה במחנה הריכוז.


שלי הציגה באותה ההזדמנות את יו"ר חוג הידידים עורך דין שמעון כץ.
כל הכרטיסים שנרכשו הינם קודש לילדי הבתים החמים .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox