הספר הורמוניה סובלים מבעיה רפואית ללא מזור? ייתכן שהסיבה לכל אלה נעוצה בהורמונים שלך"

קרדיט צלם טל שחר

"מחלות שקופות" הן קבוצה של מחלות ותסמונות אשר המשותף להן הוא היעדר נראות. כבר מעל 15 שנים אני במסע חיפוש למזור והבנה מה קרה לגוף שלי ביום בהיר. פיברומיאלגיה כאב מפושט בכל הגוף, עייפות מטורפת וחולשה ועוד שלל סימפטומים קשים. אבל בדיקות הדם מראות על תקינות. אז מה בעצם קרה ?

במסע החיפושים נתקלתי בספר " הורמוניה " של פזית פרטוש פרסי נטורופתית חוקרת ומרצה, בעלת ניסיון בין לאומי של למעלה מעשרים שנה בעבודה עם רופאים ומטופלים בישראל, צרפת ובלגיה. 

פזית מצהירה בספרה "ייתכן שהסיבה לכל אלה נעוצה בהורמונים שלך"
הורמונים? הרי נבדקתי בכל כך הרבה בדיקות, אשפוזים ואלפי רופאים אז איך לא עלו על זה?
מה קרה לי?
ממה הכאבים האלו?
האם זה פסיכולוגי?
הספר הורמוניה מביא עימו גישה חדשנית לטיפול בבעיות בריאות שכיחות למרות שבדיקות הדם מראות שהכל לכאורה תקין, הגוף מאותת שהמצב שונה. 
אם אתם סובלים מעייפות ואין כוחות לכלום, עולים במשקל בלי שליטה או הגוף כואב . הספר מסביר באופן מדעי כיצד הסיבה לעייפות, להשמנה, השמנה בטנית, לכאבים , הפרעות מחזור, גיל מעבר, בעיות עיכול ואף מצבי רוח קשורה להורמונים שלכם.

קרדיט צלם טל שחר
סקרנים?
בחלק הראשון תכירו את מערכת ההפעלה של הגוף ומשם פרקים שלמים על מבחר ענק של בעיות כגון בלוטת התריס, סינדרום T3 , המיטוכונדריה, המעיים, האדרנל, הפרעות שינה, פיברומיאלגיה, הפרעות שינה, גיל מעבר, מיתוס הקלוריות, הרגישות לגלוטן ועוד' כמו כן אלו בדיקות צריך לעשות?
ואם זה לא מספיק תמצאו בספר טיפים לאיזון ההורמונלי, המלצות לתזונה, מתכונים וגם תפריט ל 9 שבועות לאיזון. 
ספר מקיף המתייחס לכל אלמנט נפשי, פיזי וגם מתייחס לתוספים והמלצות לשגרת אימונים מוצלחת.

המחברת מתייחסת בספר לחוסר איזון הורמונלי ותת פעילות בלוטת התריס בעיה שכיחה שאינה מקבלת לעיתים טיפול. לכן סוד הבריאות טמון באיזון הורמונלי. מוזמנים לרכוש את הספר ולקבל הסברים בגובה העיניים ותכנית טבעית לאיזון הורמונלי ב 9 שבועות אותם תוכלו ליישם בקלות בחיי היומיום.

אם בדיקות הדם שביצעת מראות תוצאה תקינה ובכל זאת אין לך אנרגיה כמו פעם, אם המשקל שלך עולה בלי שליטה, אם משהו בתפקוד הגופני מפריע לך ולמרות זאת אומרים לך הכל בסדר!!
ייתכן שהסיבה לכל אלה נעוצה בהורמונים שלך!

ספר זה יעניק לכם כלים מעולם התזונה והנטורופתיה, באמצעותם תוכלו לחזק את הגוף ולהחזיר לו את האיזון, החיוניות, האנרגיה והתשוקה – בכל גיל!
זהו ספר הדרכה מיוחד בגישתו, שעומד לחולל שינוי בחייך!!

לדברי פזית פרטוש פרסי: "ספר זה הוא תוצאה של תחושת שליחות כנה, שהתעוררה בי לאחר שהצלחתי לפצח את הבעיה שגרמה לי לאיבוד האנרגיה והחיוניות, לעייפות, לעלייה במשקל ועוד. בספר זה אני משתפת בידע החדשני שגיליתי ובטוחה שהוא יעזור גם לכם לחיות בגוף קליל, מלא אנרגיה ותשוקה".

מידע:
מחברת הספר : פזית פרטוש פרסי
כניסה לאתר
מחיר הספר: 129 ש"ח



תגובה 1:

  1. איילת היקרה, תודה רבה על הדברים הכנים ששיתפת בהם. אני שמחה שמצאת עניין בספר. גם אני הרגשתי מתוסכלת כי בדיקות הדם היו תקינות, אבל ההרגשה רעה. ככה גליתי את המידע על הורמוניה ולא יכולתי להשאיר אותו לעצמי וכתבתי את הספר. במהלך הכתיבה ראיתי בעיניי רוחי נשים כמוני וכמוך, שמחפשות פתרון ולא יודעות איפה להתחיל. יש דרך לעשות שינוי והיא הרבה יותר קלה ממה שנדמה לרוב האנשים. אגב, הורמוניה הוא גם לגברים(;

    השבמחק

Adbox