"פיפטי פיפטי פיפטי" – קומדיה מקורית חצופה ומרעננת בהשתתפות ישראל קטורזה


תיאטרון דימונה בקומדיה מקורית חצופה ומרעננת: "פיפטי, פיפטי, פיפטי"
היכל התרבות ראש העין  17/8 שעה 20:30

מחזה: נעמה שפירא וקובי ילוז,
בימוי: נתן דטנר
בהשתתפות ישראל קטורזה


תיאטרון דימונה, בניהולו האמנותי של המלחין והיוצר אורי וידיסלבסקי, מעלה קומדיה מקורית חצופה ומרעננת. מתחת לעולם האבסורדי והמצחיק שיצרו שפירא וילוז מסתתר סיפורם של התושבים הראשונים בעיר דימונה . הם היו עולים חדשים שחלמו על ארץ זבת חלב ודבש ומצאו עצמם "מוצנחים" בלב המדבר באישון לילה. החוויה הזאת ממשיכה להשפיע על חייהם גם כיום, בעיקר דרך מיעוט האפשרויות להתפתח במקום ותקרת זכוכית עבה המרחפת מעל ראשם. "פיפטי פיפטי פיפטי" מספר את סיפורם של אלה שמגלים שמותר להם לחלום ולהגשים, גם אם החלום קצת הזוי...המחזה שואב השראה מדימונה וסביבתה אבל מתאר היטב את ה=חיים בכל מקום קטן ומרוחק מהמרכז.



תקציר עלילה:
שלושה חברי ילדות, רווקים בסוף שנות ה-20 שלהם, חיים בעיר מנומנמת בלב המדבר. אין לאן לצאת, אין טעם לחלום. כשהשלושה מגלים שבן כתתם נפטר בפתאומיות משעמום, הם מבינים שהעיר כולה בסכנה של מגפת "שעמומוות". כדי להציל את תושבי העיר דרושה אטרקציה שלא תימאס כמו... ים! השלושה תולים שלט ענק עם ציור של ים בכדי להדליק את התושבים לבוא לחפור, אולם אז מתברר שהתושבים מסתפקים לגמרי בים המצויר.
 למול היוזמה המצליחה ניצבת מרגלית המאפיונרית, שמתפרנסת מהלוואות ופרוטקשן. כשאושרם של התושבים מאיים על מעמדה היא מחליטה להחליף את הציור על השלט. שלושת החברים יוצאים למאבק על החזרת ה"ים" וסוחפים אחריהם את העיר כולה. לראשונה בחייהם , תושבי המקום מכירים בזכותם להיאבק על חלומותיהם.



מחזה: נעמה שפירא וקובי ילוז//בימוי: נתן דטנר// תפאורה: סבטלנה ליבשיץ//תלבושות: ארנה ברנט שמעוני// מוזיקה: תומר אסולין// עיצוב תאורה: זיו וולושין




שחקנים: ישראל קטורזה, גיל וסרמן, מאיר טולדנו, אליקו לוי, אורי סעדה, אליה לסרי, קובי ילוז, מיכל אטלס, תמרה גלעוז.

עוזרת במאי: רותי גפן\ נינה אופנהיים//הפקה: ארטיום קולסניקוב וסיוון אזולאי//ניהול טכני: קובי בן שבת.

 

 קרדיט צילום: ישעיה פיינברג



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox