הצלחת תוכנית הקיימות של נסקפה קיבלה זרקור חדש והמשך סיוע לחקלאים באריזות מתחשבות לסביבה .
נסקפה הוא אחד ממותגי הקפה הפופולאריים בעולם - אחת מכל שבע כוסות קפה בעולם היא של המותג נסקפה.
תחת המותג נסקפה בישראל נכללים מגוון מותגים כגון: נסקפה טייסטרס צ'ויס - מותג הקפה הנמס המוביל בישראל: נסקפה רד מאג; נסקפה גולד; נסקפה קפוצ'ינו ועוד.
חקלאי קפה רבים חיים בחוסר ודאות היות שהגידולים שלהם והכנסתם הנובעת מהם נמצאים בסכנה קבועה.
לפני כעשר שנים, השיקה נסקפה תכנית לשיפור חיי החקלאים בחוות הקפה. התכנית סייעה בשיפור הכנסות החקלאים והפחיתה את ההשפעה הסביבתית של חוות הקפה והמפעלים. כמו כן, הגבירה את הרווחה של קהילות כפריות במדינות גידול הקפה.
נסקפה השקיעה בתכנית 350 מיליון פרנק שוויצרי מאז הקמתה.
על סמך ההתקדמות המשמעותית בפעילות זו במהלך העשור האחרון, נסטלה התחייבה השבוע להגדיל את מאמצי הקיימות שלה:
עד שנת 2025, נסקפה מתחייבת לייצר קפה שעומד ב-100% אחריות סביבתית וממקורות בני קיימא. כמו כן, נסקפה מתחייבת להפחית את פליטת הפחמן במקורות הקפה ובמהלך ייצור הקפה ולקדם מעבר לשימוש באריזות מתחשבות בסביבה.
באמצעות יישום תכנית נסקפה מאז 2010, נסטלה השיגה את הדברים הבאים:
· נכון לעכשיו, 75% ממוצרי נסקפה עומדים באחריות סביבתית. בשנת 2020, רכשה נסקפה יותר מ-649,000 טון קפה שעומד באחריות הסביבתית.
· הפצה של 235 מיליון צמחי קפה גבוהים ועמידים למחלות, דבר שתרם לשיפוץ של כמעט 120,000 דונם של חוות קפה ברחבי העולם.
· פיתוח והוצאה לאור של 15 זנים חדשים של פולי קפה ערביקה ורובוסטה בחמש מדינות: מקסיקו, קולומביה, אקוודור, פיליפינים ותאילנד.
· העברה של יותר מ-900,000 אימונים לחקלאים בנושא של שיטות עבודה חקלאיות טובות יותר במטרה לייעל את התפוקה והעלויות וכן, לשפר את האיכות ולהפחית את טביעת האצבע הסביבתית באמצעות שיטות השקיה יעילות או טכניקות גיזום.
· העצמה של יותר מ-10,000 נשים וחקלאים צעירים באמצעות תוכניות מנהיגות והכשרה בנושא תכנון כלכלי למשק הבית.
· חיזוק הכישורים העסקיים של יותר מ-10,000 איכרים עם התמקדות באוריינות פיננסית ויזמות.
נסטלה תפרסם עד סוף 2021 מפת דרכים חדשה להמשך תוכנית הקיימות של נסקפה, ותמשיך לפעול באופן נמרץ לקידום הקיימות בעולם הקפה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה