בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה כחלק מקמפיין משותף עם קבוצת החברות אסתי לאודר, למאבק בסרטן השד


בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה כחלק מקמפיין משותף עם קבוצת החברות אסתי לאודר, למאבק בסרטן השד 

30% מהסכום שייאסף ממכירת הקולקציה, יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי הרשת קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו- 30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.

הקולקציה הוורודה של GOLBARY תגיע לחנויות לקראת חודש אוקטובר, הוא חודש המודעות הבינלאומי, אך גולשות אתר האונליין יכולות לרכוש כבר עכשיו את הסנונית הראשונה של הקולקציה: חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.
הקולקציה המלאה כוללת: ג'קטים, עליוניות, סריג ומבחר אביזרי אופנה דוגמת צעיף, כפפות, תיק, ארנקים.

מחירים לצרכן: חולצה "חיה בסרט ורוד": 79.90 שח, שמלה 349.90 ₪, ארנק 59.90 ₪, ג'קט 249.90 ₪, כפפות 79.90 ₪, מטריה 69.90 ₪, צעיף 99.90 ₪, תיקים 119.90 ₪ - 149.90 ₪ . 



את החולצה ניתן לרכוש כבר עתה באתר האונליין של רשת גולברי בכתובת:
www.golbary.co.il
החל מחודש אוקטובר תימכר הקולקציה המלאה בסניפי GOLBARY
וגם באתר האונליין golbary.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox