התרחבות ב"מאפיית ברמן" בית מאפה וקונדיטוריה חדשה למאפיית ברמן בירושלים – בדרכה להרחבת רשת בתי המאפה במותג "ברמן"


התרחבות ב"מאפיית ברמן"
בית מאפה וקונדיטוריה חדשה למאפיית ברמן בירושלים – בדרכה להרחבת רשת בתי המאפה במותג "ברמן"

יצרנית הלחם הוותיקה בישראל חונכת סניף חדש בירושלים במסגרת זיכיון בדרכה להרחיב את רשת החנויות תחת מותג "ברמן • הסניף החדש ייפתח ברחוב שרי ישראל ויפעל לצד שתי חנויות הרשת בירושלים המצויות בבעלות החברה

"מאפיית ברמן" פועלת להרחבת רשת חנויות המאפה שלה, אשר יפעלו בקונספט של בית מאפה וקונדיטוריה תחת מותג "ברמן". בימים אלה פותחת החברה סניף ראשון ברחוב שרי ישראל בירושלים, באמצעות זכיין. הסניף, אשר הוקם בהשקעה כספית של כ- 1 מיליון ₪, יפעל לצד שני סניפי הרשת המצויים בבעלות החברה, חנות מפעל בגבעת שאול ובית מאפה וקונדיטוריה בשוק מחנה יהודה. 
סניף שלישי של "ברמן" פועל מזה שנים רבות גם בעיר בני-ברק. סניף הרשת החדש משתרע על שטח של כ- 80 מ"ר, כאשר מעל קומת גלריה לישיבה בגודל 40 מ"ר. 



רשת חנויות הקונדיטוריה של "ברמן" מציעות את מיטב מוצרי בית המאפה והקונדיטוריה של המפעל, הנאפים טרי בנקודות המכירה וכן מסופקים טרי מהמאפיה על בסיס יומי. בחנות מבחר רב של מאפים טריים, מגוון הלחמים המובחרים של ברמן, בגטים, פוקאצ’ות, עוגיות ועוגות וכן עוגות בהזמנה אישית. 
כמו כן מציעות החנויות ממבחר הלחמים הכפריים של מותג "לחם הארץ" ומוצרים משלימים בהם מוצרי מאפה ללא סוכר ומוצרים מופחתי סוכר כמו גם מבחר של עוגיות ללא גלוטן, יינות, ממרחים ועוד, כולם בהכשר בד"ץ. בחנויות מבחר רב של מאפים טריים ושתיה חמה וקרה, לישיבה במקום או לקחת. לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל קבוצת מאפיות ברמן, בכוונת החברה לבחון מיקומים ולפעול להרחבת מספר החנויות תוך התמקדות בקהל היעד, שהינו קהל המעדיף מוצרי ברמן ובכשרות בד"ץ. 

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מאפיית ברמן מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מותגים שונים אותם היא מוכרת בשלושת החנויות שלה ובכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".

כתובת: שרי ישראל 15, ירושלים. 02-5001500
שעות פתיחה: א’-ה’ 07:00-23:00, ו’ וערבי חג 07:00-15:00
לשעות פעילות הסניפים ופרטים נוספים באתר ברמן: www.berman.co.il
כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.
צילום: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox