הנינג'ה הישראלי של צוק מנרה




הנינג'ה הישראלי של צוק מנרה
תכנית הטלויזיה האקסטרימית שעלתה לאחרונה לאוויר "הנינג'ה הישראלי", זוכה לאהדב רבה בקרב חובבי הספורט והאתגר * בין המשתתפים בתכנית עופר בלוטרייך, מטפס צוקים בינלאומי והפרזנטור של צוק מנרה במהלך השנים האחרונות * הנהלת צוק מנרה זיהתה את פוטנציאל האתגר שמקבל כעת במה בפריים טיים ומאחלת לעופר הצלחה רבה בתכנית

אל תכנית הריאליטי החדשה "הנינג'ה הישראלי", יצטרף בקרוב עופר בלוטרייך, אתלט ומטפס צוקים בינלאומי, שנחשב למטפס הצוקים המוביל בישראל. עופר מטפס מסלולים בדירוג 9A, דירוג קשה ביותר שמטפסים מעטים הצליחו לבצע עד כה.

בצוק מנרה זיהו את הפוטנציאל הרב שקיים בתחומי ספורט האתגר שטרם מומש בישראל ופעלו לפיתוח הצוק בפורמט של מדדי אתגר ותכניות ייחודיות של פעילות גיבוש לחברות ולמשפחות.

עופר בלוטרייך נבחר לייצג את צוק מנרה כפרזנטור מעצם היותו ספורטאי מוביל ודמות מייצגת לענף.

תכנית הריאלטי החדשה, מייצרת הילה ומספקת מרחב מחייה חשוב לענפי הספורט האתגריים, שביום יום נדחקים טיפה הצידה בישראל. בעולם הפכו מקצועות אלה לטרנד חזק שמביא איתו תיירות רבה ואירועי שיא רבים.
רווי רז יו"ר צוק מנרה: " בצוק מנרה פארק האקסטרים של ישראל מתקיים כל העת מפגש מאתגר בין עוצמות הטבע, כוחות הגוף והנפש של כל מבקר. הפעילויות שלנו בצוק בנוייות לפי רמות אתגר בהתאם לרצון וליכולת של כל מבקר. בצוק מנרה ניתן לחוות את מדד האתגר באופן אישי, משפחתי או קבוצתי . הבחירה של הנהלת צוק מנרה באתלט המצטיין כפרזנטור נעשתה תחת הקונספט של "מנרה ארץ הטבע והאקסטרים" המרחיבה את פעילות הנישה בתחומי הספורט. בפן המקצועי - תחום טיפוס הצוקים הוא הדבר הבא בתחום פעילות האין דור והאוט דור אותו מייצג נאמנה עופר בלוטרייך. עופר לוקח חלק באירועים שונים בצוק מנרה וכחלק מקמפיין הפרסום של צוק ולודג' מנרה".

הקו המנחה את הנהלת האתר הוא חדשנות בלתי פוסקת לצד טרנדים עכשוויים בעולם בתחום ספורט האקסטרים, זאת תוך הקפדה על מגוון גילאים רחב שלו מוצעות הפעילויות. מתוך ראייה זו נערכו באתר אירועי שיא מגוונים כולל חיזוק פעילות מטפסי הצוקים כאג'נדה חשובה.


האתר ממוקם בציר ראשי באצבע הגליל, על כביש 90 דרומית לקריית שמונה.
www.cliff.co.il 04-6908198 חפשו אותנו ב- פייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox