המדריך המלא לתוספות שיער


סוגי תוספות שיער זה מושג רחב מאוד המכיל סוגים שונים של שיער ושיטות הרכבה מגוונות.
תוספות שיער אינן מחזיקות לעד וזאת מהסיבה שלשיער שלנו יש מחזורי צמיחה במהלכם נושר שיער ובמקומו צומח שיער חדש, כ1-1.5 ס"מ בממוצע בחודש.

כדי לשמור על בריאות השיער הטבעי, מומלץ לפרק תוספת שיער לאחר תקופה של 3-6 חודשים פרק זמן זה משתנה לפי צפיפות השיער ובין שיטה לשיטה..

מאיפה מגיע השיער?
סוג השיער בו משתמשים עבור תוספות השיער, אחראי באופן ישיר למראה הסופי של הלקוחה ועל תוחלת החיים של התוספות עצמן לכן חשוב לדעת מספר דברים:

השיער הכי פופולארי ואיכותי הינו שיער אדם, ישנם הרבה סוגים של שיער אדם בהם משתמשים ליצירת תוספת שיער. חשוב להבין ששיער באיכות ירודה יכול לסבול מיובש, שבריריות וקשרים. סוג שיער נוסף שקיים בתחום תוספות השיער הוא שיער סינטטי – מתאים לשימוש לזמן קצר או אירוע חד פעמי.
רוב השיער בארץ מגיע מארצות מזרח אירופה, רוסיה, ברזיל, או סין.


מהם היתרונות של תוספות שיער טבעיות
תוספות שיער טבעיות מהוות אמצעי יעיל להאריך או לעבות את השיער הטבעי. בימינו, קיימת אפשרות של שילוב תוספת שיער טבעית לשיער הקיים, כדי להגיע למראה הרצוי.
נשים בעלות שיער חלק יכולות לשלב תוספת שיער מתולתל, במרקם המתאים או להפך, נשים בעלות שיער מתולתל יכולות להוסיף תוספות של שיער חלק, ולשנות לגמרי את המראה שלהן, ללא מאמץ מיוחד.

חלפו להם הימים, של ישיבה ארוכה אצל הספר, כדי להגיע למראה של שיער חלק או מתולתל. אפשר היום באמצעות שילוב של תוספות שיער איכותיות, ומעצב שיער מקצועי, להגיע לתוצאות שבעבר אפשר היה רק לחלום עליהן.

מה לשאול בטרם מחליטים?
א. ממה עשויות תוספות השער? האם הן עשויות מחומר סינתטי, או שהן טבעיות במאת האחוזים?
ב. כיצד תחובר תוספת השער לשער הטבעי, וכיצד ניתן יהיה להסירה בבוא העת?
ג. האם ניתן לבחור את השיער שמתאים לי בהתאמה מושלמת לשיער הטבעי?
טיפ של דביר דהן, בעלים של DD תוספות שיער: חשוב לזכור, שכאשר בוחרים תוספות שער, יש לשאוף לכך, שהמראה שיתקבל יהיה הטבעי ביותר שניתן. הדבר מתאפשר, באמצעות התאמה מושלמת של שיער התוספת לשיער הטבעי – התאמה מדויקת של גוון ושל טקסטורה שישתלבו באופן בלתי נראה כדי שאף אחד לא ישים לב.

טיפול בתוספות שיער בבית:
א. תוספות שער העשויות משער טבעי דורשות טיפול בדיוק כמו שער רגיל, אך מעט עדין יותר. כדאי להשתמש במברשת מיוחדת, המותאמת במיוחד לתוספות שער כאלה, כדי לא לפגוע בשער הטבעי.
ב. מומלץ להשתמש בשמפו עדין במיוחד, ולשטוף את השער במים קרים, כדי להימנע מגירוי יתר של הקרקפת וקשרים בשער.
ג. מרכך שער עדין במיוחד מומלץ אף הוא, כדי להימנע מקשרים.
ד. בעת השינה מומלץ לאסוף את השער לזנב סוס או לצמה, כדי להימנע מקשרים.

הטיפ של דביר דהן, בעלים של DD תוספות שיער: עלותן של תוספות שיער איכותיות אינה נמוכה, ולכן מומלץ לשמור עליהן לתקופה ארוכה ככל הניתן. זאת הסיבה שכדאי להתייעץ עם מעצב השיער שיכול להתאים עבורך את חומרי הטיפוח המדויקים שישמרו על התוספות לאורך זמן ובכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף.


שיטות להרכבת תוספות שיער
כאשר מדובר ביחידות שיער, ברוב המקרים השיער מגיע מאוגד בדבק קשיח הנקרא קרטין ומוכן להרכבה . ניתן לחבר תוספת שיער במגוון שיטות כשהשכיחות ביותר הן הלחמת שיער ותפירה בחרוזים במספר גרסאות.
חרוזים: תוספות השיער נקשרת בעדינות באמצעות חוט מיוחד אל השיער הטבעי ומקובעת באמצעות חרוזים קטנים וגמישים, מהודקים באמצעות פלייר. חיבור זה מומלץ לנשים שאינן מעוניינות להשתמש בחומרים כימיים ודבקים על שיערן. השיטה פשוטה מאד להרכבה ולפירוק ושומרת באופן מקסימאלי על השיער הטבעי.

הלחמה: השיטה מבוססת על שימוש במכשיר הלחמה, הממיס את החומר בקצוות התוספת ומחבר בינה לבין השיער הטבעי. אחת ל4-5 חודשים יש להגיע למספרה כדי להסיר את התוספות ולהרכיבן מחדש בצמוד לקרקפת.
קליפסים: תוספות השיער מחוברות לסיכות מסרק מיוחדות הנתפסות לשורש השערה, וכל אחת יכולה לחבר באופן עצמאי בביתה. חיבור על-ידי קליפסים נועד בעיקר לנשים המעוניינות להאריך ולעבות את שיערן באופן שלא מצריך הגעה באופן שוטף למספרה; פתרון להארכה ועיבוי זמניים (אירוע חשוב למשל).

הטיפ החשוב ביותר של דביר דהן, בעל מותג מוביל בתחום תוספות השיער:
"תוספות השיער נועדו, גם להוסיף לפן האסתטי אבל גם לעזור במצבים של דלילות שיער שלפעמים יכולה להיות זמנית ולפעמים קבועה. תוספות השיער יכולות לעזור בשיקום צמיחת שיער חדש בכך שיכול להוות חלופה לפעולות כימיות שונות. אני מאמין שמה שהכי חשוב הוא לשמור על השיער הטבעי של כל אישה."

קרדיט צילום: יחסי ציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox