מותג השיער בולי ג׳ון פרופשיונל


מותג השיער בולי ג׳ון פרופשיונל נולד מתוך הצורך להעניק למעצבי השיער פתרונות ייחודיים, לטיפוח השיער, תוך שמירה על בריאותו ושימוש בכלים חדשניים בעולם עיצוב השיער. ניסיון של שלושה עשורים בפיתוח מוצרי שיער וקוסמטיקה, לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, פורצות דרך ובשיתוף מעבדות מחקר ופיתוח באיטליה ובשוויץ, הביאו ליצירת סדרת הטיפוח החדשה לשיער מבית בולי ג׳ון פרופשיונל.

הענקת כלים למעצבי השיער ליצירת השיער המושלם, הם הקו המנחה את קברניטי המותג. שינוי תפיסה, חשיבה מחוץ לקופסה, חדשנות ויצירתיות. כל אלה מתחברים לתשוקה אמיתית ליצירת מוצרי שיער המיועדים לשימוש על-ידי מקצוענים. כל מוצר בסדרת המוצרים מיוצר תוך הקפדה בלתי מתפשרת על תהליכי ייצור חדשניים, בקרת איכות, עיצוב שפניו אל המחר ועבודה משותפת עם קבוצות מיקוד של מעצבי שיער מובילים בעולם ובישראל.

מותג השיער בולי ג׳ון פרופשיונל הוא הראשון בעולם לאמץ את הבשורה החדשה בעולם הקוסמטיקה: שימוש בתאי גזע צמחיים. מותג בולי ג׳ון פרופשיונל, שחרט על דגלו לעמוד בחזית החדשנות הטכנולוגית ולהעניק למעצבי השיער את הכלים הטובים ביותר הקיימים לביצוע משימתם, גאה להיות המוביל בעולם ולהציג את הסדרה המבוססת על תאי גזע צמחיים לצד רכיב הפלקס הייחודי.


מחקרים רבים עוסקים כיום בשימוש הנרחב של תאי גזע צמחיים בקוסמטיקה, אשר להם מיוחסות תכונות של שיפור משמעותי בהתחדשות עור הקרקפת, יצירת אפקט דרמטי של אנטי אייג׳נג וסיוע בשמירה של גמישות וחוזק סיב השיערה. מבחן התוצאה לאחר שימוש במוצרי הסדרה מוכיח בפשטות: שיער חזק ובריא יותר, מראה שיער רך ומלא ברק, והפחתה משמעותית בנטיה של השיער, ולו הפגום היותר, להישבר.

תאי גזע צמחיים לצד רכיב הפלקס: שילוב מנצח של יתרונות
הרכב מנצח של טכנולוגיה מתקדמת מוכחת מחקרית, לצד יתרונות חדשים בקוסמטיקה, מהשנים האחרונות - זו הנוסחה של מותג השיער בולי ג׳ון פרופשיונל שהביאה ליצירת סדרת הטיפוח המעניקה למעצבי השיער תוצאות יוצאות דופן:
חיזוק פנימי של סיב השיערה.
שיפור משמעותי בחוזק השיערה והפחתת נטייתו להישבר.
השבת הגמישות והברק לשיער.
פי 2.3 יותר עמידות בפני הבהרות ותהליכים כימיים.
הגברת ההגנה מפני נזקי חום, זיהום אויר ואקלים.
רכיב פלקס המחזק את סיב השיער. ואת מערכת הקשרים הגופרתיים שבו.
הזנת השיער בקומפלקס תמציות עשירות.




תאי גזע המופקים מצמח הסנטלה: התחדשות עור הקרקפת וחיזוק השיער
תאי גזע צמחיים, תאים שלא עברו התמיינות, הם בעלי יכולת התחדשות עצמית, וייצור תאים זהים. תכונת ההתחדשות התמידית, מעניקה להם את היכולות לתקן רקמות בעלות תאים מתים, וכן לחדש רקמות פגומות. תהליך מיצוי תאי הגזע מצמח הסנטלה רברסה נקרא הומוגניזציה בלחץ גבוה. לאחר המיצוי, מוחדרות התמציות בעלות היכולת להשפיע על תהליכי חידוש, תיקון ושיפור, לקומפלקס הרכיבים המעשיר את מוצרי הסדרה. נוסף ליתרונות המוכרים בענף הקוסמטיקה, מותג השיער בולי ג׳ון פרופשיונל משתמש בתאי הגזע הצמחיים במוצרי הסדרה, בכדי לסייע בהתחדשות עור הקרקפת, בנטרול רדיקלים חופשיים, בהאטת נזקי אקלים וסביבה והגברת אפקט אנטיאייג'ינג של סיב השיער ועור הקרקפת.

רכיב פלקס מובנה: הפחתה בשבירת השיער
רכיב הפלקס, פרץ לתודעה של ענף הקוסמטיקה לשיער ובשנים האחרונות הפך לאחד מרכיבי האפקט הנחשקים ביותר במוצרי טיפוח. בנוסחה הייחודית של מותג השיער בולי ג׳ון כלול רכיב פלקס מדויק, שיעילותו מוכחת מחקרית. רכיב הפלקס מחזק בצורה אופטימלית את מערכת הקשרים הגופרתיים בסיב השיערה ובכך משפר משמעותית את חוזקה, לצד הפחתה בשבירת השיער.

טכנולוגית DRF להפחתת נזקים לשיער:
רכיב פלקס מובנה: הפחתה בשבירת השיער Cells Stem Centella inside PLEX טכנולוגית Factor Reduction Damage - DRF שימוש ברכיב מוגן פטנט בינלאומי, מבוסס גלוקוז, להפחתה באופן ניכר של הנזק הנגרם לסיב השיער כתוצאה מחום, זיהום אויר, נזקי אקלים וסביבה.

קרדיט צילום: יחסי ציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox