מסטיק FIVE5 בחר בעיר ללא הפסקה כאחת מחמש הערים המובילות שיופיעו על אריזתו


תל אביב על המפה הבינלאומית:
מסטיק FIVE5 בחר בעיר ללא הפסקה כאחת מחמש הערים המובילות שיופיעו על אריזתו


הם מתוקים, עסיסיים וללא סוכר.
אם חשבתם שהאירוויזיון שם את ישראל על המפה, נראה שזו הייתה רק ההתחלה. חברת מרס משיקה את 5 Cities, אריזה חדשה למסטיק FIVE5 האהוב במהדורה מוגבלת החוגגת את ערכי החופש, הפאן והטיולים של דור המילניום – והעיר תל אביב זוכה שם למקום של כבוד.
למהדורה הייחודית שיוצאת בקמפיין גלובלי נבחרו 5 ערים מובילות בעולם: לונדון, ברלין, ברצלונה, פריז וכן, גם תל אביב.



על אריזות המעטפות והבקבוקים של המהדורה המיוחדת יופיעו קווי הרקיע של כל הערים הנבחרות, אותם יוכלו לרכוש צרכנים ברחבי אירופה וכמובן גם בישראל. כך שהעיר הלבנה צפוייה להגיע בקרוב להמוני צרכנים בחו"ל. 


חברת מרס ישראל, יבואנית מסטיק FIVE5, מציינת כי מהדורת 5 Cities נועדה לקדם את רוח השיתוף ולעודד צרכנים לחלוק את המקום האהוב עליהם דרך הרשתות החברתיות, בין אם בערים הנבחרות ובכל מקום ברחבי הגלובוס.
במסגרת השקת מהדורת 5 Cities, מרס ישראל מתכננת להוביל בהמשך גם פעילות נושאת פרסים, הכולל חופשות מטורפות, ואף תעניק חסות לתכנית הריאליטי הגדולה ביותר בעולם: "המירוץ למיליון", המשודרת בערוץ 13. התכנית, שמציגה זוגות במסע אתגרי ודינמי מסביב לעולם, נבחרה על ידי מסטיק FIVE5 לקדם את רעיונות הריגוש, החופש ופריצת הגבולות של מהדורת 5 Cities.

מסטיק FIVE5
, שהושק בישראל בשנת 2010, נחשב לאחד ממותגי היוקרה בשוק המסטיקים ומתאפיין בטעמים עסיסיים שמחזיקים לאורך זמן וחוויית שימוש ייחודית האהובה במיוחד על הקהל הצעיר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox