מופע סיום הקיץ בספורטן פ"ת: משה פרץ, אגם בוחבוט, נוי פדלון ועדן מאירי בערב אחד על במה אחת



מופע סיום הקיץ בספורטן פ"ת:
משה פרץ, אגם בוחבוט, נוי פדלון ועדן מאירי בערב אחד על במה אחת



החופש הגדול מסתיים בצעדי ענק, כמידי שנה ספורטן פתח תקווה דואג לחגוג את חופשת הקיץ עם מיטב האומנים.
אני וזוגי נכנסנו בשטיח האדום כאשר המועדון הפך לערב אחד למקום קסום,נוצץ ובילוי מפנק ביותר. מסיבת סיום ענקית עם 
נוי פדלון, עדן מאירי, אגם בוחבוט וגולת הכותרת משה פרץ. בנוסף אוויר טוב ודוכני מזון ובר אלכוהול.


ספורטן פתח תקווה שוכן בשכונת נווה גן שתי דקות מביתי הקט. הערב כולו היה מאורגן הן מבחינת חניה לרווחת האורחים ( סדרנים במקום ) והן מבחינת סידורי ישיבה ומאבטחים הדואגים לסדר ואירגון.
אלפי תושבי העיר וגם מחוצה לה הגיעו להנות מערב שכולו אורגן ע"י מנכ"ל הספורטן, קובי מימון ומנהלת המועדון קרן שלייפשטיין.


את הערב את הערב פתח הזמר הצעיר עדן מאירי במופע שירה בגוון ים תיכוני עם הפקה מוסיקלית אלקטרונית אנרגטית; אחריו עלתה לבמה הזמרת והיוצרת הצעירה נוי פדלון שביצעה את הלהיט "סוודר" שכבש את מצעד הפזמונים בשנה האחרונה.




גולת הכותרת , הזמר והיוצר המוכשר משה פרץ שכבש והקפיץ את הקהל עם מיטב הלהיטים והאנרגיות המיוחדות שלו - "קרמלה", "אין כמו בבית", "זיקוקים" ועוד. בהמשך המופע של פרץ הפתיעה הזמרת הצעירה והמוכשרת אגם בוחבוט, בת טיפוחו של פרץ, שמשתפים פעולה מאז שהכירו בתכנית הריאליטי "בית ספר למוזיקה.


"הנהירה ההמונית אל מועדון הספורטן במוצ"ש הקנתה תחושה שאנחנו נמצאים בהופעה בפארק הירקון", כך סיפרה מנהלת ספורטן פ"ת קרן שלייפשטיין: "זו הייתה תחושה מדהימה, אירוע שהוכיח שוב כי אנחנו הקאנטרי קלאב שמספק עבור מנוייו את חבילת הנופש האולטימטיבית לקיץ, לא רק פעילות גופנית אלא גם חווית תרבותית ייחודית. בימים אלו אנחנו עובדים במרץ על תכנית החוגים העשירה שלנו שצפויה להיפתח ממש בשבוע הבא, מהרו להירשם."

חזרנו הביתה מופתעים מהפקה ענקית רבת משתתפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox